پرواز عقاب طلایی به مسکو

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

پرواز عقاب طلایی به مسکو

تاریخچه این پانوراما.

ما 6 سال است که با عکاسی پانوراما سر و کار داریم. در این مدت، ما شهرهای جالب جهانی زیادی را فیلمبرداری کرده ایم: نیویورک، آمستردام، کوالالامپور، سیدنی، میامی، لاس وگاس، ریودوژانیرو، دبی، لس آنجلس و غیره. موفق به شلیک به مسکو شد – شهری که ما در آن زندگی می‌کنیم. موضوع این است که پرواز بر فراز مسکو ممنوع است، به جز هلیکوپترهای امداد و نجات و پلیس.

با این حال، ما این فرصت را در بهار 2010 یافتیم.

همه چیز با پرواز نظامی بر فراز مسکو آغاز شد.

در ماه مه، ما موفق شدیم سوار هلیکوپتری شویم که در طول تمرین فلای گذشته نظامی که به شصت و پنجمین سالگرد پیروزی بزرگ اختصاص داشت، بر فراز شهر پرواز کرد. در حالی که مسیر خود را دنبال می‌کردیم، هلیکوپتر بر فراز میدان سرخ پرواز کرد و ما فرصتی یافتیم که یک جلسه عکس‌برداری بی‌نظیر بر فراز کرملین انجام دهیم. 

شرایط عکس‌برداری بسیار دشوار بود: هلیکوپتر بر فراز میدان سرخ در 5 ثانیه با سرعت 250 کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند. هیچ کس در جهان تا به حال عکسبرداری پانورامای کروی را در چنین شرایطی در هر پرواز بر فراز نقطه عکس‌برداری انجام نداده است.

اگرچه زمان کافی برای ترتیب دادن تجهیزات جدید نداشتیم، اما تکنیک عکس‌برداری خود را توسعه دادیم تا آنچه را که نیاز داشتیم به‌دست آوریم و آموزش دیدیم که از بالکن خود را روی تخته هلیکوپتری درحال پرواز بر فراز میدان سرخ تصور کنیم. 🙂

متأسفانه شرایط تصویربرداری در کابین هلیکوپتر حتی سخت‌تر از آن چیزی بود که انتظار داشتم و زمانی‌که بلند شدیم، تصمیم گرفتم از ایده گرفتن عکس پانورامای کروی در مسکو بر فراز کرملین خودداری کنم، زیرا خطر زیادی وجود داشت همه را خراب کن حتی الان که یاد گرفتیم چگونه این کار را انجام دهیم، مطمئن نیستم که آیا می‌توانستیم کاری را که آن روزها می‌خواستیم انجام دهیم یا خیر.

بنابراین هنگام پرواز بر فراز مسکو، تصمیم گرفتیم فقط یک جلسه عکس‌برداری سنتی معمولی انجام دهیم. بالاخره و اول از همه، ما عکاس هستیم و بعد پانورامر. 🙂 سرانجام، یکی از عکس‌هایی که توسط همکارم سرگئی سمنوف گرفته شد و عقاب‌های طلایی را درحال پرواز بر فراز میدان سرخ نشان می‌داد، توجه بسیاری از بینندگان را به خود جلب کرد و برای حدود یک ماه در میان عکس‌های برتر Photosight.ru قرارگرفت – یکی از محبوب‌ترین عکس‌های روسی. منابع

عقاب طلایی بر فراز میدان سرخ مسکو درحال پرواز است

با این حال، هنگام پرواز از مسکو به پایگاه هلیکوپتر، کمی وقت آزاد داشتیم و من تصمیم گرفتم عکسبرداری پانورامای کروی را از هلیکوپتر متحرک امتحان کنم.

ما حدود دو ده آزمایش با استفاده از تکنیک‌های مختلف انجام دادیم و در نهایت توانستیم یکی از پانوراماها را بخیه بزنیم. متاسفانه هوا ابری بود و منظره‌ای که روی آن پرواز می‌کردیم چندان جالب نبود، به همین دلیل خود پانوراما ارزش هنری ندارد. با این حال، از نظر فنی، این پانوراما به موفقیت بزرگ ما تبدیل شد و ما به این نتایج افتخار می‌کنیم. شما می‌توانید داستانی دربارهٔ تصویربرداری این پانوراما در وب سایت ما در اینجا بخوانید.

برای مشاهده این پانوراما در اندازه اصلی، لطفا به اینجا بروید .

*️⃣ قبل از اجرای “پرواز عقاب طلایی به مسکو” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان پرواز عقاب طلایی به مسکو بر روی لینک اشاره نمایید …