پیست‌های اسکی کورشول، مریبل و وال تورنس در فرانسه

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

پیست‌های اسکی کورشول، مریبل و وال تورنس در فرانسه

هزاران پیست اسکی در جهان وجود دارد، اما کورشول در کوه‌های آلپ فرانسه یکی از معروف ترینآن‌ها است. بسیاری از میلیونرها و افراد مشهور از سراسر جهان برای اهداف تفریحی و تفریحی به اینجا می‌آیند، بنابراین این مکان به نماد تجمل تبدیل شده است. در سال 1992، دره کورشول برخی از مسابقات بازی‌های المپیک زمستانی شانزدهم را برگزار کرد.

کورشول، فرانسه

این مکان تاریخ نسبتاً غیرمعمولی دارد: در مقایسه با سایر پیست‌های اسکی مستقر در اطراف روستاهای کوهستانی موجود، کورشول تقریباً از ابتدا تولید شده است. در پایان دهه 1930، کمیته گردشگری فرانسه به دنبال مکانی برای ایجاد یک “ابر استراحتگاه” برای رقابت با سوئیس بود. قرار بود سرزمینی با ارتفاع 1400-1800 متری باشد که برای حمل و نقل قابل دسترسی باشد و برای ایجاد یک سیستم بالابر مناسب باشد.

کورشول، فرانسه

منطقه استراحتگاه مدرن واقع در Les Trois Vallées (سه دره) در بخش Savoie به طور ایده‌آل با اهداف شناسایی شده مطابقت داشت، اما با جنگ جهانی دوم از تحقق آن جلوگیری شد. اولین تله اسکی در سال 1946 شروع به کار کرد. در همان زمان، کلبه‌ها در دست ساخت بودند و معماران با یک چالش روبرو بودند: مدرسه معماری باهاوس در آن زمان در اروپا مسلط بود. تمایل آن به اشکال هندسی سخت و بدون حاشیه می‌تواند ظاهر استراحتگاه را خراب کند.

کورشول، فرانسه

بنابراین معماران آنقدر شجاع بودند که برخلاف گرایش‌ها حرکت کنند و ساختمان‌هایی را ایجاد کنند که با منظره مطابقت داشته باشد و در هماهنگی با طبیعت اطراف وجود داشته باشد. جلوی کلبه‌ها رو به خورشید، دارای پنجره‌های بزرگ و برخی از خانه‌ها بر روی ستون‌هایی به ارتفاع 5 متر قرار دارند. این ایده‌ها با استقبال گرم مردم روبرو شد و تبلیغ خوبی برای استراحتگاه بود.

کورشول 1850

فصل اسکی در کورشول از اواخر نوامبر تا اوایل ماه مه ادامه دارد. امروزه صدها هتل در اینجا کار می‌کنند، درحالی‌که امکانات اسکی در چهار ایستگاه گسترده شده است: Courchevel 1300 (Le Praz)، Courchevel 1550، Courchevel 1650 (Moriond) و Courchevel 1850. نام خانوادگی کمی گیج کننده است: در واقع، این این مجتمع 1747 متر ارتفاع دارد، اما دولت تصمیم گرفته است این رقم را جمع کند تا استراحتگاه همسایه والدیزیر را واگذار نکند.

پیست اسکی مریبل

روستاهای دیگر Les Trois Vallées نیز به نوبه خود از موفقیت کورشول الهام گرفتند، شروع به توسعه به عنوان مقاصد اسکی کردند و در نهایت پیست‌های اسکی خود را ادغام کردند (اولین روستایی که این کار را انجام داد مریبل در دهه 1950 بود). و اکنون، Les Trois Vallées بزرگترین منطقه اسکی در جهان با بیش از 600 کیلومتر پیست اسکی و 8 استراحتگاه است. بنابراین، ما از شما دعوت می‌کنیم تا با کورشول بسیار محبوب، مریبل دنج و مرتفع‌ترین استراحتگاه اروپا – Val Thorens آشنا شوید.

عکس های دیمیتری مویزینکو و اولگ گاپونیوک

*️⃣ قبل از اجرای “پیست‌های اسکی کورشول، مریبل و وال تورنس در فرانسه” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان پیست‌های اسکی کورشول، مریبل و وال تورنس در فرانسه بر روی لینک اشاره نمایید …