شهر زوریخ، سوییس

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

شهر زوریخ، سوییس

زوریخ به‌عنوان مهم‌ترین مرکز مالی جهان در نظر گرفته می‌شود: بانک‌های سوئیس به اندازه ساعت، پنیر یا شکلات سوئیسی قابل تشخیص هستند. و زوریخ بزرگترین شهر کشور و قلب سیستم مالی آن است.

زوریخ، سوییس

آیا می‌توان این را در پانوراما نشان داد؟ البته که می‌تواند و نمونه بارز آن امارات متحده عربی است : عملاً هر ساختمان در دبی برای شگفت زده کردن و تعالی تولید شده است. اما سوئیس با شخصیت معتدل خود اولویت‌های دیگری دارد. به گفته آنها، استفاده از پول کلان بسیار بهتر از صرف خودنمایی است و حمایت از میراث تاریخی و فرهنگی در شرایط مناسب یکی از این اولویت‌ها است. به محض باز کردن تور مجازی ما می‌توانید این را با چشمان خود ببینید.

زوریخ، سوییس

اولین ذکر زوریخ مربوط به سال 929 است، اگرچه اولین سکونتگاه‌ها در قرن اول قبل از میلاد در اینجا ظاهر شدند. از آن زمان به بعد شهر به طور قابل توجهی تغییر کرده است، اما در عین حال هر چیزی که می‌تواند حفظ شود حفظ شده است و حتی برخی از آثار بسیار باستانی تا به امروز باقی مانده است. مرکز شهر می‌تواند ساختمان‌های مربوط به قرن دهم را نشان دهد.

زوریخ، سوییس

بزرگ‌ترین جگر دراز شهر کلیسای سنت پیتر است. در سال 857 لویی آلمانی معبدی را به عنوان هدیه به دخترش تأسیس کرد. بازسازی‌های بعدی ظاهر اولیه کلیسا را ​​تغییر داده بود و اکنون نمونه‌ای از معماری رومی اواخر است. در سال 1538 یک ساعت در برج کلیسا نصب شد. این ساعت با اندازه 8.7 متر و عقربه عقربه 3.95 متر، بزرگترین صفحه ساعت در اروپا است. توجه داشته باشید که قطر ساعت معروف بیگ بن تنها 7 متر است.

گروسمونستر

یکی دیگر از کلیسای برجسته و باستانی زوریخ Grossmünster است. این کلیسای جامع که به سبک رومی تولید شده است در سال 1090 تأسیس شد. طبق افسانه، گروسمونستر توسط شارلمانی تأسیس شد که اسبش بر روی مقبره‌های فلیکس و رگولا، قدیسان حامی زوریخ به زانو افتاد. هیچ وسیله‌ای برای اثبات این حقیقت وجود ندارد، اما شواهد باستان شناسی اخیر وجود یک گورستان رومی در پای این بنا را تایید می‌کند.

زوریخ، سوییس

سومین مهم‌ترین و قدیمی‌ترین بنای مذهبی زوریخ، کلیسای فراومونستر است – صومعه‌ای سابق برای زنان اشراف آلمان پایین. صومعه تحت حمایت پادشاهان بود و حق ضرب سکه که تا قرن سیزدهم ادامه داشت به او اعطا شد. این حقایق عملاً صومعه را به حاکم واقعی شهر بین سال‌های 1045 و 1524 تبدیل کرد. اما در جریان اصلاحات بعدی، صومعه دیگر وجود نداشت. در کنار اهمیت تاریخی، این کلیسا به دلیل داشتن پنجره‌های شیشه‌ای رنگی که توسط مارک شاگال در دهه 1970 ایجاد شد نیز مشهور است.

زوریخ، سوییس

محله لیندنهوف، که در محل قلعه رومی سابق تولید شده است، نیز در فهرست بزرگترین دیدنی‌های زوریخ قرار دارد. در قرن نوزدهم لژ ماسونی Modestia cum Libertate در ایجاد این محله و ظاهر مدرن آن مشارکت داشت. زوریخ، مانند هر شهر اروپایی باستانی دیگری، دارای خیابان اصلی با مغازه‌ها، سالن اپرا، تالار شهر و موزه‌ها و میدان‌های متعدد با خیابان‌های باریک قرون وسطایی است. اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد: برای مثال، مسجد محمود وجود دارد – اولین مسجد هدفمند در سوئیس.

زوریخ، سوییس

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربفرد زوریخ دریاچه‌ای به همین نام است. دریاچه زوریخ بین کانتون‌های زوریخ، سنت گالن و شویز تقسیم شده است. در گذشته برای حمل و نقل خدمت می‌کرد، اما امروزه با گشت و گذار و سفرهای قایق سواری در امتداد سواحل زیبا، یک مقصد گردشگری محبوب است.

مساحت دریاچه 88 کیلومتر مربع است. ارتفاع آن 409 متر و شکل منحنی دارد که برای برخی افراد شبیه موز است. خوب، شما می‌توانید نظر خود را در این مورد شکل دهید و با استفاده از پانورامای ما با دیگر دیدنی‌های زوریخ آشنا شوید.

عکس های استاس سدوف و سرگئی شاندین

*️⃣ قبل از اجرای “شهر زوریخ، سوییس” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شهر زوریخ، سوییس بر روی لینک اشاره نمایید …