پانوراماهای فوق العاده

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

پانوراماهای فوق العاده

بیشتر پانورامای هوایی را می‌توان با موارد زیر توصیف کرد: یک مکان محبوب و معروف (یا شاید نه آنقدر محبوب و معروف) که در هوا با کمک یک پهپاد عکسبرداری شده است. با ایستادن روی زمین می‌توانیم مکان‌ها را از یک زاویه دید ببینیم. اما به محض اینکه «نقطه دید» را مطرح کنیم، می‌توانیم کل تصویر را ببینیم: نه تنها خود شی، بلکه هر چیزی که آن را احاطه کرده است، از جمله منظره نزدیک.

مقالاتی که همراه با پانوراما منتشر می‌کنیم معمولاً دربارهٔ روند ایجاد این پانوراماها و آماده سازی‌های قبلی صحبت می‌کنند. اما گاهی اوقات نه تنها می‌توانید درباره سفرهای ما بخوانید، بلکه «پشت صحنه» عکس‌برداری را نیز ببینید: تصاویر پانوراما از پنجره اتاق هتل یا سوراخ هواپیما به شما احساس عضوی از تیم هوایی را می‌دهد.

اورست

در توضیحات تورهای مجازی ما معمولاً تمایل داریم آن‌ها را با پرواز پرندگان مقایسه کنیم. اما اگر بخواهیم بالاتر از پرندگان به داخل استراتوسفر پرواز کنیم، چه؟ ما در این مورد نیز موفق بودیم و اکنون می‌توانیم از فضای نزدیک به مسکو در روز و شب نگاهی بیندازیم. یک اشاره دیگر به اکتشاف فضایی را می‌توان در پانوراما مشاهده کرد که به پرتاب موشک فضایی آنگارا از فرودگاه فضایی پلستسک اختصاص دارد.

پرواز شبانه در استراتوسفر بر فراز مسکو

ما واقعاً معتقدیم که در آینده موشک سایوز-ایرپانو در فضای بیرونی سفر خواهد کرد و درحال حاضر می‌توانیم کمی دربارهٔ آن رویاپردازی کنیم. آسمان پر ستاره بالای البروس – بالاترین نقطه روسیه – کاملاً با این حال و هوای رویایی مطابقت دارد. این پانوراما در جریان بیست و دومین بازی‌های المپیک زمستانی در سوچی ایجاد شده است. ما موفق شدیم مطالب جالب زیادی برای انتشار بیاوریم و مناظر آنقدر زیبا بودند که تصمیم گرفتیم یک تور مجازی ویژه به ستاره‌های بالای البروس ایجاد کنیم.

آسمان پر ستاره بر فراز کوه البروس

AirPano برای کاوش در اعماق اقیانوس نیز به اندازه کافی شجاع است. پرتوهای مانتا هدف عکس‌برداری ما در مالدیو بود. کسانی که این ماهی‌های عظیم را در زندگی واقعی یا در عکس‌های باکیفیت دیده‌اند هرگز آن‌ها را فراموش نخواهند کرد. یک راه خوب برای آشنایی با آن‌ها از طریق پانورامای ما است.

اشعه manta

بنابراین، ما پانورامای خارق‌العاده خود را دربارهٔ سوژه‌های مختلف جمع‌آوری کرده‌ایم که از غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نقطه‌نظر گرفته شده‌اند.

*️⃣ قبل از اجرای “پانوراماهای فوق العاده” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان پانوراماهای فوق العاده بر روی لینک اشاره نمایید …