آنتیل کوچک، دریای کارائیب

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

از سال 2006 ما درگیر گرفتن مهم‌ترین و جالب‌ترین مکان‌های زمین هستیم. بیشتر پانوراماها و ویدیوهای 360 درجه از دید پرنده ساخته شده اند. در واقع، این کارت تلفن ما شد و حتی در نام پروژه – “هوا” منعکس شد.

اما اگر نگاهی به مناظر از منظری متفاوت داشته باشیم چه؟ یقیناً نقطه مقابل «هوا» «زمین» خواهد بود، اما جالب‌تر «آب» خواهد بود! هر کسی می‌تواند زیبایی طبیعت و آب را به تصویر بکشد، زیرا شما نیازی به داشتن هواپیماهای بدون سرنشین، سایر تجهیزات خاص یا مهارت‌های قایقرانی ندارید. امروزه هیچ چیز آسان‌تر از اجاره یک قایق تفریحی که توسط یک کاپیتان حرفه‌ای مدیریت می‌شود وجود ندارد. کاپیتان حتی می‌تواند برای شام شما ماهی بگیرد!

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

مثالی از نحوه سفر تیم هوایی در جزایر کارائیب با یک قایق بادبانی وجود دارد. نقطه شروع این سفر مارتینیک، جزیره‌ای در آنتیل کوچک بود. این منطقه مناظر کوهستانی خیره کننده با آبشارها، رودخانه ها، جنگل‌های انبوه، بندرهای زیبا، خلیج‌های صخره‌ای و البته رام معروف جهانی است. شما می‌توانید غواصی، اکوتوریسم، لمس تاریخ و جلسات چشیدن را در طول یک سفر دریایی با قایق تفریحی ترکیب کنید.

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

ایستگاه بعدی تور ما جزیره همسایه سنت لوسیا بود که به خاطر آتشفشان‌هایش مشهور است. و این بیان خود نشان دهنده راحتی حمل و نقل آبی در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل در این منطقه است. سپس به سنت وینسنت رفتیم، جایی که شاهد جنگل‌های بارانی مرموز با آبشارها، سواحل خیره کننده و حتی مکان‌های تفریحی مورد علاقه ستاره‌های هالیوود بودیم.

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

صخره‌های مرجانی Canouan و Tobago Cays صحنه های دزدان دریایی کارائیب هستند. گرانادا نه تنها به خاطر طبیعتش بلکه به خاطر یک مکان دیدنی جالب – پارک مجسمه زیر آب – مشهور است.

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

و این تنها یک گزینه از بسیاری از مسیرهای دیگر است که توسط قایق بادبانی موجود است. دوستان ما، Dream Yacht Charter ، به شما کمک می‌کنند تا کشورهای اسکاندیناوی، باهاما، دریای مدیترانه و بسیاری از مکان‌های دیگر را ببینید. چنین تنوعی از مکان‌های شگفت انگیز زیبا در زمین ما وجود دارد و شما می‌توانید آن را از منظری متفاوت ببینید.

آنتیل کوچک، دریای کارائیب

عکس های  استانیسلاو سدوف

*️⃣ قبل از اجرای “آنتیل کوچک، دریای کارائیب” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان آنتیل کوچک، دریای کارائیب بر روی لینک اشاره نمایید …