جزیره سنجا در نروژ

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

جزیره سنجا در نروژ

نروژ از بیش از 50000 جزیره با ابعاد مختلف تشکیل شده است. بزرگترین آن‌ها با مساحت بیش از 5000 کیلومتر مربع به مجمع الجزایر سوالبارد اشاره دارد. اما بدون احتساب آنها، دومین جزیره بزرگ نروژ، Senja است که 1586 کیلومتر مربع زمین دارد. این جزیره در امتداد خط ساحلی شهرستان ترومس قرار دارد و توسط یک پل به طول 1200 متر به سرزمین اصلی متصل می‌شود.

جزیره سنجا، نروژ

سنجا اغلب به عنوان “نروژ در مینیاتور” شناخته می‌شود، زیرا مناظر متنوع آن تقریباً کل طبیعت این کشور شمالی را منعکس می‌کند. حتی خط ساحلی Senja تضاد شگفت انگیزی را منعکس می‌کند: ساحل شرقی، رو به سرزمین اصلی، پوشیده از پوشش گیاهی است، درحالی‌که ساحل غربی تاریک است و به‌نظر می‌رسد یک سرزمین واقعاً شدید شمالی است. به عنوان مثال، یک خط الراس سنگی به نام “فک شیطان” وجود دارد: کوه‌های برجسته اما غیر دوستانه در یک ردیف ردیف شده اند.

جزیره سنجا، نروژ

اما با این حال، در امتداد خط ساحلی بیرونی بود که مردم در آن زندگی می‌کردند، زیرا محل آمدن مقدار بیشتری ماهی بود. اکنون اولویت به سواحل داخلی جزیره منتقل شده است: آب و هوای ملایم‌تر زندگی را راحت‌تر می‌کند و امکان توسعه کشاورزی را فراهم می‌کند. اگرچه، گردشگران تمایل دارند از تمام گوشه‌های سنجا دیدن کنند، زیرا هر کدام ویژگی‌های جالب خود را دارند.

جزیره سنجا، نروژ

سنجا یکی از 18 مسیر ملی گردشگری کشور است. پارک ملی Ånderdalen برای نجات جنگل‌های محلی منحصربفرد ایجاد شد و حدود 125 کیلومتر مربع از قلمرو جزیره را اشغال می‌کند. برخی از کاج‌هایی که در اینجا رشد می‌کنند بیش از 500 سال قدمت دارند! علاوه بر تنوع حیوانات، پرندگان و ماهی ها، 200 گونه از پوشش گیاهی آلپ وجود دارد. این جزیره دارای چندین موزه جالب و یکی از مشهورترین بناهای تاریخی کشور است – اولین نیروگاه برق آبی جهان که در سال 1882 برای نیازهای کارخانه معدنی Senjens Nikkelverk ساخته شد.

جزیره سنجا، نروژ

شهربازی سنجاترولت در ساحل غربی واقع شده است و یکی از غیرمعمول‌ترین پارک‌ها در نوع خود در جهان است. دیدنی اصلی آن مجسمه 18 متری است که به عنوان بزرگترین ترول جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. این موجود به‌همراه “همسر” و “فرزندان” خود دست ساز است: آن‌ها از پلاستیک و فلز ساخته شده اند. در داخل، دنیای ماجراجویی شگفت انگیز بر اساس افسانه‌های باستانی نروژ وجود دارد.

جزیره سنجا، نروژ

سنجا یک کپی مینیاتوری واقعی از کشور است: جنگل‌ها، صخره‌ها، رودخانه‌ها، دریاچه‌ها، آبدره‌ها، ماهیگیری، شفق شمالی، تماشای نهنگ‌ها، اسکی و ترول‌ها – این چیزی است که نروژ به آن معروف است و همه این چیزها را می‌توان در این جزیره یافت. . و با تور مجازی هوایی می‌توانید آن را با چشمان خود ببینید!

عکس های استانیسلاو سدوف  و سرگئی سمنوف

*️⃣ قبل از اجرای “جزیره سنجا در نروژ” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان جزیره سنجا در نروژ بر روی لینک اشاره نمایید …