شهر دبی امارات متحده عربی

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

شهر دبی امارات متحده عربی

شهر دبی امارات متحده عربی

خاستگاه دبی به قرن هفتم بازمی گردد، با این حال تعداد کمی از مردم بزرگترین شهر امارات متحده عربی را به دوران باستان مرتبط می‌دانند. دبی را به بهترین وجه به عنوان “شهر آینده” توصیف می‌کنند: در هیچ کجای این سیاره این همه بناهای معماری باورنکردنی که فوق مدرن و حتی جلوتر از زمان ما هستند را نخواهید یافت.

در اینجا فقط لیست کوتاهی از جاذبه‌های دبی آمده است: آسمان خراش برج خلیفه که شبیه استالاگمیت یا گل صحرا با گلبرگ‌های نازک است. هتل هفت ستاره برج العرب به شکل بادبان در جزیره مصنوعی خاص بالا می‌رود (قیمت اتاق‌های هتل در برج العرب از شبی هزار دلار شروع می‌شود!) فواره موزیکال 150 متری که 83 هزار لیتر آب را هنگام اجرای آهنگ‌های موسیقی عربی و بین المللی در هوا بالا می‌برد. گروهی از جزایر مصنوعی نفس گیر: جزایر نخل (درختی غول پیکر که در سواحل خلیج فارس تولید شده است) و جزایر جهانی که به شکل قاره‌های زمین شکل گرفته اند.

برج خلیفه، دبی، امارات

همه اینها فقط یک شروع است! دبی علاوه بر جاذبه هایش، به بهشت ​​خریداران نیز معروف است. بزرگترین مرکز خرید و سرگرمی در خاورمیانه – “دبی مال” – همچنین دارای یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان است. “دبی مارینا” بزرگترین و منحصر به فرد‌ترین بندر قایق بادبانی در جهان است.

توجه: همه چیزهای جالب در دبی یا از نظر اندازه رکورد جهانی دارند یا در مناطق آن پیشگام هستند. گاهی اوقات، هر دو چیز درست است. به عنوان مثال، اسکی دبی، پیست اسکی سرپوشیده، نه تنها بزرگترین پیست در منطقه است، بلکه اولین پیست در کل خاورمیانه است که می‌توان از اسکی لذت برد. می توان از اسکی در میان گرمای 30 درجه در مرکز بیابان لذت برد – آیا این چشمگیر نیست؟ این دقیقاً همان چیزی است که دبی قصد انجام آن را دارد: شگفت زده کردن، تحت تأثیر قرار دادن و گیج کردن با ایده‌های بدیع خود.

پالم جمیرا، دبی، امارات

حتی آب و هوای دبی هم برای کسب عنوان “بهترین از بهترین ها” در این مسابقه شرکت می‌کند. دبی به دلیل دمای متوسط ​​35.5 درجه سانتی گراد یکی از گرم‌ترین شهرهای جهان است. در نهایت سواحل دبی این امارت را به یکی از محبوب‌ترین استراحتگاه‌های جهان تبدیل کرده است.

با بازگشت به تاریخ خود، مدتها پیش دبی به عنوان صادرکننده مروارید شروع به کار کرد، اما در پایان قرن بیستم نتوانست در این مقیاس کوچک عمل کند. امروزه امارات جایگاه پیشرو در تولید جواهرات طلا دارد و قیمت طلا در دبی به حدی است که تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند در برابر وسوسه آوردن نیمی از یک چمدان پر از جواهرات ساخته شده از این فلز گرانبها به خانه مقاومت کنند.

امارات متحده عربی یکی از شگفت انگیزترین کشورهای جهان است. میلیون‌ها گردشگر برای دیدن مکان‌های آن در صورت علاقه به آنجا می‌آیند، با این حال، تقریباً همه آن‌ها ساخته دست بشر هستند.

امارات نمی‌تواند مانند کوه‌های آلپ، به کوه‌های برجسته، یا مزه آب که فیوردهای واقع در نروژ است یا جنگل‌های بزرگ با غنی‌ترین گیاهان و جانوران آمازون… بیابان، سواحل دریا و نفت، ببالد.، تنها ثروت امارات هستند. این نوع ثروت در کشور همسایه منطقه کاملاً کافی است. اما دقیقاً امارات به خاطر مناظر خود مشهور است. چرا؟

دبی، امارات متحده عربی

پاسخ واضح است: مناظر به طور مصنوعی به منظور سبقت گرفتن و پیشی گرفتن و همچنین کسوف و تحت تاثیر قرار دادن هرچه بیشتر ایجاد شده اند. هدف محقق شده است. و برجسته‌ترین پروژه در این زمینه جزایر مصنوعی امارات است.

ساخت بزرگترین مجمع الجزایر جهان به نام جزایر نخل در سال 2001 در امارت دبی آغاز شد. کارگران با تقلید از نخل که ارجمندترین و محبوب‌ترین درخت شرق است، میلیون‌ها تن شن و ماسه و سنگ بر روی آن‌ها گذاشته شد. در نتیجه، در نزدیکی ساحل امارت، «سه درخت نخل» رشد کرد: جبل علی ، دیره و جمیرا.

جمیرا توسط هلالی احاطه شده است که هم نماد اسلامی و هم موج شکن است. اندازه جزیره 5 در 5 متر است. اندازه کل با هشتصد زمین فوتبال قابل مقایسه است. این جزیره با پل 300 متری به سرزمین اصلی می‌پیوندد و هلال و بالای نخل با یک تونل زیر آب به هم متصل می‌شوند. و یک مونوریل روی پل وجود دارد – اولین پل در خاورمیانه.

برج العرب، دبی، امارات

در جزایر نخل یک هتل فوق‌العاده مجلل آتلانتیس و همچنین هتل‌های شیک دیگری وجود دارد. اکثر عمارت‌ها و آپارتمان‌ها قبلاً توسط ثروتمندترین افراد کره زمین خریداری شده‌اند یا هنوز منتظر نوبت خرید هستند. و سایر جمعیت جهان می‌توانند این زیبایی را به طور رایگان تحسین کنند، به عنوان مثال، از دید پرنده‌ای که امکان درک اندازه و فرم‌های آن را فراهم می‌کند.

نه چندان دور از آن بزرگترین مجمع الجزایر مصنوعی دیگر وجود دارد – جهان. ایده ایجاد آن دو سال بعد ظاهر شد. در آن زمان دبی در بین گردشگران در سراسر جهان بسیار محبوب شده بود و کمبود ساحل بسیار زیاد بود. در عین حال، در امارات نمی توانند شن و ماسه را به آب بریزند. شن و ماسه باید از هر شکل غیر معمول باشد.

از آنجایی که شیوخ عرب عادت به اجرای طرح‌های بزرگ دارند و به همین دلیل تصمیم گرفتند که تمام قاره‌های زمین را در سواحل دبی ایجاد کنند. اما درست در فرآیند تحقق این ایده مشخص شد که فروش چنین سرزمین‌های عظیمی دشوار خواهد بود. به همین دلیل است که قاره‌ها به چند جزیره تقسیم شدند تا هرکسی بتواند جزیره فرانسه یا هر ایالت آمریکا را که از هر طرف با آب احاطه شده است، خریداری کند. علاوه بر این، جهان نه تنها قاره‌ها یا کشورها را شامل می‌شود، بلکه شهرها یا حوزه‌هایی مانند مد را نیز شامل می‌شود: جزیره سنت پترزبورگ یا جزیره مد (Isla Moda) وجود دارد.

در نهایت، اکنون اندازه جزیره از 14 تا 83 هزار متر مربع متغیر است، عرض تنگه‌ها ممکن است از 50 تا 100 متر و عمق آن‌ها از 8 تا 16 متر باشد.

مجمع الجزایر جهان، دبی، امارات

پیدا کردن مکانی برای پروژه آینده جزایر مصنوعی نیز آسان نبود. در آن زمان خط ساحلی قبلاً توسط جزایر نخل اشغال شده بود. آنها مجبور شدند شن و ماسه بگذارند و جزیره‌هایی در فاصله 4 کیلومتری از ساحل بسازند. و آن‌ها واقعا جزایر هستند، نه مانند نخل ها: جهان با یک پل به این قاره نمی پیوندد. همه 300 جزیره فقط از طریق حمل و نقل دریایی یا هوایی، کشتی‌های معمولی و قایق‌های تفریحی یا قایق‌های خصوصی در دسترس هستند. زمان دریافت بیش از بیست دقیقه نخواهد بود.

امروزه بیش از نیمی از اشیاء آماده جهان فروخته شده است. کارهای ساختمانی همچنان ادامه دارد. بالاترین قیمت برای یک جزیره به 38 میلیارد دلار می‌رسد. بسته به مکان، اندازه و فاصله تا جزایر دیگر می‌تواند متفاوت باشد.

برد پیت و آنجلینا جولی از جمله معروف‌ترین خریداران هستند: آن‌ها اتیوپی را انتخاب کردند. و یکی از جزایر قطب جنوب که 7 میلیون دلار تخمین زده می‌شود، یک شیخ به مایکل شوماخر هدیه شد…

مارینا دبی

به طور خلاصه، دبی یک شهر بهشتی است، صفحه‌ای از یک کتاب علمی تخیلی، تصویری واقعی از اینکه چگونه حتی عجیب‌ترین و جاه طلبانه‌ترین ایده‌ها ممکن است به واقعیت تبدیل شوند. امیدواریم پانوراما و عکس‌های دبی عظمت باورنکردنی بی‌نظیر و معروف‌ترین شهر امارات متحده عربی را منتقل کند.

عکس از دیمیتری مویزینکو

*️⃣ قبل از اجرای “شهر دبی امارات متحده عربی” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

تگهای سئو: دانلود رایگان شهر دبی امارات متحده عربی ، پخش آنلاین شهر دبی امارات متحده عربی ، تماشای رایگان شهر دبی امارات متحده عربی ، ویدیوی فیلم شهر دبی امارات متحده عربی ، شهر دبی امارات متحده عربی نسخه بدون سانسور شده ، شهر دبی امارات متحده عربی با زیرنویس چسبیده ، شهر دبی امارات متحده عربی با دوبله فارسی و زبان اصلی ، شهر دبی امارات متحده عربی با کیفیت hd اچ دی ، شهر دبی امارات متحده عربی با کیفیت خوب عالی ، شهر دبی امارات متحده عربی کم حجم مخصوص موبایل ، دانلود سریع شهر دبی امارات متحده عربی برای تلفن همراه دسکتاپ ویندوز و تبلت ، لینک دانلود شهر دبی امارات متحده عربی ، فیلم شهر دبی امارات متحده عربی ورژن قدیمی و جدید سال ، تماشای آسان و بازدید مجانی ویدیوی فیلم و انیمیشن شهر دبی امارات متحده عربی ، در اتوبوس و مسافرت ، پیش نمایش تریلر آنونس شهر دبی امارات متحده عربی ، نمایش خانگی ، دیدن شهر دبی امارات متحده عربی در اوقات فراغت ، دیجی مویز ، هکس دانلود ، پیشتاز مووی ، نماوا ، فیلیمو ایرانسل ، فام همراه اول ، گپ فیلم رایتل ، اسنپ ، نماشا ، آپارات ، نیم بها ، دوستیها ، ویپو فیلم ، بلبل جان ، نت فلیکس ، هستی دی ال ، موبو مووی ، آپ مدیا ، آپ تیوی ، فیلم تو مووی ، تاپ مدیا ، مووینه ، ۳۰نما ، نیکی دیلی ، فیلمباز ، بدون نیاز به عضویت ، آن استریم ، آنستریم ، پلیر
★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شهر دبی امارات متحده عربی بر روی لینک اشاره نمایید …