دوسالانه قطب جنوب

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

دوسالانه قطب جنوب

اولین اجرای هنری در نوع خود از 17 تا 28 مارس 2017 در قطب جنوب برگزار شد: هنرمندان معاصر از سراسر جهان برای ایجاد یک پروژه هنری منحصربفرد و خارق العاده در اسرارآمیزترین قاره زمین متحد شده اند.

دوسالانه قطب جنوب

الکساندر پونومارف، هنرمند مشهور روسی، آغازگر دوسالانه قطب جنوب شد . شریک عمومی اکسپدیشن آزمایشگاه کسپرسکی بود . این ایده توسط صد هنرمند، معمار، طراح و فیلسوف از ژاپن، آلمان، چین، آرژانتین، اسپانیا، بریتانیای کبیر و روسیه حمایت شد. کشتی تحقیقاتی Akademik Sergey Vavilov به مدت 11 روز بیش از 1000 کیلومتر را در میان کوه‌های یخ و آب‌های سرد پاساژ دریک طی کرده بود. هر روز تاسیسات جدیدی که آسیب پذیری طبیعت را منعکس می‌کردند ظاهر می‌شدند.

دوسالانه قطب جنوب

به عنوان مثال، خواکین فارگاس، هنرمند و مهندس آرژانتینی، Glaciator را ایجاد کرد – روباتی که روی انرژی خورشیدی کار می‌کند. می تواند برف را فشرده و متبلور کند که به یخ تبدیل می‌شود که روی توده یخچال ثابت می‌شود. این فرآیند به تسریع تشکیل یخ در یخچال‌ها کمک می‌کند، که در شرایط مدرن گرمایش جهانی بسیار مهم است.

دوسالانه قطب جنوب

شو هاسگاوا از ژاپن اسکیت‌های روی یخ را با طراحی خود معرفی کرد: با استفاده از آنها، می‌توانید نه تنها از روند اسکیت لذت ببرید، بلکه انرژی نیز تولید کنید. الکسیس آناستاسیو، هنرمند برزیلی، برنامه‌های ویدئویی را بر روی سطوح غول پیکر یخچال‌ها سازماندهی کرد و شما رحمان، نوازنده بریتانیایی، اولین کنسرت سیتار را در قطب جنوب برگزار کرد.

دوسالانه قطب جنوب

دوسالانه به یک رویداد منحصربفرد تبدیل شده است: این سفری بود که هنر، فلسفه و علم را در بر گرفت. می تواند معرفی الگوی جامعه جهانی و درک فضایی باشد که متعلق به هیچ ملت خاصی نیست. این قاره با مناظر خارق‌العاده‌اش فقط یک “بوم خالی” برای خلق آثار هنری نبود، بلکه به یک شرکت فعال در عمل و نویسنده مشترک هر اثر هنری تبدیل شد.

دوسالانه قطب جنوب

تیم هوایی به اکسپدیشن پیوست تا این جشنواره سیار را مستند کند و این تاسیسات هنری محدود را برای همیشه حفظ کند. 

عکس های دیمیتری مویزینکو و استاس سدوف

به حداقل رساندن

*️⃣ قبل از اجرای “دوسالانه قطب جنوب” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان دوسالانه قطب جنوب بر روی لینک اشاره نمایید …