مناظر زیبای جزایر مالدیو

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

مناظر زیبای جزایر مالدیو

جزایر مالدیو اغلب با اوقات فراغت آرام و تنبل پر از سعادت مطلق و تنهایی آرام همراه است. موقعیت دور آن‌ها از اروپا (مثلاً پرواز از مسکو 8-9 ساعت طول می‌کشد) و همچنین استانداردهای خدماتی بالا و در نتیجه غیراقتصادی برای اکثر گردشگرانی که به عنوان مثال می‌توانند هزینه‌های لازم را داشته باشند در دسترس نیست. سفر به ترکیه یا مصر

جزایر مالدیو

بسیاری از استراحتگاه‌های بین المللی به میهمانان خود “خلوص اولیه، طبیعت منحصر به فرد، سواحل سفید برفی” و غیره را ارائه می‌دهند، درحالی‌که در مالدیو همه اینها به روشی خاص عالی هستند. این ایالت جزیره‌ای از حدود 1190 جزیره تشکیل شده است. از 90 هزار کیلومتر مربع که مساحت کشور را تشکیل می‌دهد، زمین تنها 298 کیلومتر مربع یعنی کمتر از 1 درصد را اشغال می‌کند!

جزایر مالدیو 

این جزایر در 815 کیلومتری شمال به جنوب و 130 کیلومتر از شرق به غرب در اقیانوس هند قرار دارند. برخی از آن‌ها در زیر خط استوا قرار دارند. تعداد دقیق جزایر درحال حاضر مشخص نیست زیرا برخی از آن‌ها هر از گاهی به دو قسمت تقسیم می‌شوند و برعکس می‌توانند به یکدیگر بپیوندند و به زیر آب بروند و دیگری ظاهر شود.

جزایر مالدیو

مردم فقط در حدود 200 جزیره زندگی می‌کنند که بقیه آن خالی از سکنه است. جزایر کاملا کوچک وجود دارد. در همان زمان، بزرگترین جزیره تنها 8 کیلومتر است. با یک هواپیمای دریایی یا یک هواپیمای معمولی می‌توان به دورترین جزایر رسید. با قایق‌های کوچک محلی به نام Dhoni یا قایق موتوری می‌توان به نزدیک‌ترین جزایر رسید.

جزایر مالدیو

ایده منحصربفرد استراحتگاه‌های مالدیو “یک جزیره-یک استراحتگاه-یک هتل” است و هر کدام با فضا و طراحی منحصربفرد خود متفاوت هستند. اما آسان نیست که جزیره خود را هر زمان که بخواهید ترک کنید: مجوز ویژه اغلب مورد نیاز است و علاوه بر این، باید مقداری پول برای آن بپردازید. علاوه بر این، شما موظف خواهید بود که به هتل برگردید تا یک شب را در آنجا بگذرانید.

جزایر مالدیو

به هر حال، در مالدیو محدودیت‌های دیگری وجود دارد که با بسیاری از استراحتگاه‌های بین المللی متفاوت است. الکل و گوشت خوک در آنجا ممنوع است و گردشگران نمی توانند آن را ببرند. حمام کردن در زیر نور آفتاب نه تنها برهنه ممنوع است (اصلاً یک کلمه دربارهٔ برهنگی نمی گوییم) بلکه یک شغل بی‌ضرر مانند تماشای پورنو نیز خارج از چارچوب قانونی است. همه اینها بخاطر دین اسلام است که در آنجا حاکم است. مالدیو کوچکترین کشور اسلامی در جهان است!

جزایر مالدیو 

مالدیو مکانی شگفت‌انگیز با سواحل سفید تمیز، گیاهان گرمسیری غنی، حیات چندشکل زیر آب و تقریباً زیباترین سواحل روی کره زمین است.

عکس از:  اولگ گاپونیوک 

*️⃣ قبل از اجرای “مناظر زیبای جزایر مالدیو” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان مناظر زیبای جزایر مالدیو بر روی لینک اشاره نمایید …