سگویا، اسپانیا

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

سگویا، اسپانیا

اسپانیا آثار تاریخی زیادی در قلمرو خود دارد و هوایی از بسیاری از آن‌ها عکس تهیه کرده است. بارسلونا ، مادرید ، والنسیا  یا سویا : این مکان‌های جغرافیایی تقریباً برای همه افراد روی کره زمین شناخته شده است. سگویا چندان معروف نیست اما سزاوار آن نیست.

سگویا، اسپانیا

سگویا بخشی از منطقه خودمختار اسپانیایی کاستیل و لئون در شمال این کشور است. به لطف آلفونسو ششم شجاع (پایان XI – آغاز قرن XII) این شهر طی دو قرن اقامتگاه پادشاهان بوده است. آن روزهای افسانه‌ای شواهد زیبایی دارد. اول از همه، آن آلکازار معروف است. این قلعه در یک شبه جزیره سنگی یک کاخ سلطنتی، یک زندان دولتی و مدرسه سلطنتی توپخانه بوده است. امروزه آلکازار برای گردشگران باز است و در بین گردشگران بسیار محبوب است و یکی از شناخته شده‌ترین مکان‌های دیدنی کشور است.

آلکازار سگویا

از آنجایی که پادشاه آلفونسو ششم سگویا هنوز هم دیوارهایی دارد که از شهر در برابر اعراب محافظت می‌کرد. زمانی پیش از این دیوار به طول 3 کیلومتر دارای پنج دروازه بود. امروزه دیوار تنها سه مورد از آن‌ها دارد و محله تاریخی را احاطه کرده است.

سگویا، اسپانیا

در میان سایر مکان‌های دیدنی با قدمت محترمانه، سگویا دارای طولانی‌ترین قنات رومی است که هنوز در اروپا باقی مانده است. تاریخ دقیق ساخت آن مشخص نیست اما قرن اول پس از میلاد فرض می‌شود که قنات 728 متر طول و 28 متر ارتفاع دارد و هنوز هم نقش زیادی در تامین آب شهر دارد.

قنات سگویا

قرن سیزدهم سگویا به خاطر بناهای تاریخی زیر مشهور است. صومعه سانتا کروز لا رئال و کلیسای لا ورا کروز که متعلق به تمپلارها بود. صومعه کاتولیک سانتا ماریا دل پارال که در قرن پانزدهم تأسیس شد، ترکیبی شگفت انگیز از سبک‌های معماری گوتیک، مودجار و پلاترزکو است.

سگویا، اسپانیا

کلیسای جامع سگویا (1525-1577) آخرین کلیسای جامع به سبک گوتیک است که در اروپا تولید شده است. با 105 متر طول 50 متر عرض و 33 متر ارتفاع دارد. این برج ناقوس 88 متر ارتفاع دارد. برای مقایسه، کلیسای جامع معروف گوتیک کلن که یکی از مرتفع‌ترین کلیساهای جهان در این سیاره است، 157 متر ارتفاع دارد و از قرن سیزدهم تولید شده است.

کلیسای جامع سگویا

شهر مدرن سگویا به دلیل پارک‌هایش زیبا است و گردشگران کنجکاو از تنوع موزه‌های محلی لذت خواهند برد. از شما دعوت می‌کنیم در این مکان‌های تاریخی که از سال 1985 میراث جهانی یونسکو هستند قدم بزنید.

عکس های استاس سدوف و دیمیتری مویزینکو

*️⃣ قبل از اجرای “سگویا، اسپانیا” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان سگویا، اسپانیا بر روی لینک اشاره نمایید …