برفراز برج‌های منهتن، نیویورک، ایالات متحده آمریکا

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

برفراز برج‌های منهتن، نیویورک، ایالات متحده آمریکا

امروز بزرگترین تور مجازی خود را با عنوان “تور بزرگ منهتن، نیویورک” ارائه می‌دهیم. 30 پانوراما در این تور وجود دارد. برخی از آن‌ها کاملاً جدید هستند و برخی در تورهای قبلی ما نشان داده شده اند: « منظره غروب و غروب منهتن »، « نمای روز منهتن » و « نیویورک، دوستت دارم ».

در سال 2006 من اولین پانورامای هوایی کروی خود را که پروژه هوایی از آنجا شروع شد، در محل زیبای تلاقی رودخانه‌های کلرادو و سان خوان (ایالات متحده آمریکا) گرفتم:

نتیجه فوق‌العاده بود – با نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ، فرد توهم کامل پرواز بر فراز دره را داشت. و بنابراین تصمیم گرفتیم به آزمایشات خود ادامه دهیم.

تلاش بعدی در سال 2007 بر فراز جزیره منهتن انجام شد. من این عکسبرداری را با یک جزئیات خنده دار به یاد دارم: هیچ هدفونی برای مسافران در کابین هلیکوپتر وجود نداشت. مجبور شدم از روی صندلی عقب فریاد بزنم (در حالی که سعی می‌کردم بر غرش موتور که از در باز می‌آمد غلبه کنم) تا به خلبان بفهمانم کجا باید برود. او به هر حال صدای من را نشنید، بنابراین برای اینکه موقعیت عکس‌برداری را تغییر دهم، باید روی شانه‌اش ضربه می‌زدم و بعد – بعد از اینکه به من نگاه کرد – باید جهت را با انگشتم نشان می‌دادم که شست به پایین به معنای حرکت به سمت پایین بود. و حدس بزن چطوری بهش نشون دادم بالاتر بره 🙂 جالب بود.

منهتن، نیویورک

بعد از آن حادثه، هنگام استخدام هلیکوپتر همیشه می‌پرسم: آیا هدفون مسافری در کابین دارید؟
و خلبانان همیشه تعجب می‌کنند: اما البته! آیا ممکن است آن‌ها را نداشته باشند؟
بله، ممکن است، – پاسخ می‌دهم – در نیویورک 🙂

علیرغم تمام مشکلات، این عکسبرداری انجام شد و اولین تور عکس مجازی جهان را بر فراز منهتن ارائه کرد .

بعد از این پرواز تعداد زیادی پرواز انجام شد و بسیاری از افراد همفکر در این روند به پروژه هوایی پیوستند. تا امروز ما حدود 700 پانورامای کروی را گرفتیم که بیش از 170 مکان جالب و زیبا را در تمام قاره‌های سیاره ما از جمله قطب جنوب و قطب شمال نشان می‌دهد. 120 مورد از آن‌ها را می‌توانید در وب سایت ما مشاهده کنید درحالی‌که مواد باقی مانده هنوز درحال تولید هستند. ما همچنین تورهای عکس مجازی را در زیباترین شهرهای جهان انجام دادیم.

در سال 2011 ما به نیویورک بازگشتیم تا یک‌بار دیگر از منهتن عکاسی کنیم: این بار آن را از نظر فنی و هنری بسیار بهتر کردیم. اکنون از تور بزرگ عکاسی منهتن لذت ببرید.

منهتن، نیویورک

و اکنون حقایق جالبی دربارهٔ منهتن وجود دارد.

نیویورک مشهورترین شهر ایالات متحده آمریکا و منهتن مشهورترین شهر نیویورک است. همه چیز از 400 سال پیش آغاز شد که معروف‌ترین و سودآورترین معامله املاک در تاریخ بشر انجام شد: بومیان آمریکا این قطعه زمین «نه چندان مفید» را به قیمت 24 دلار به اروپایی‌ها فروختند.

از آن زمان این جزیره به طور چشمگیری تغییر کرده است. با 24 دلار احتمالاً می‌توان بلیط امپایر استیت را خریداری کرد.

منهتن، نیویورک

منهتن امروزی پرجمعیت‌ترین جزیره روی زمین است. خود زمین حدود 40 میلیارد دلار آمریکا هزینه دارد و هزینه کل منهتن با احتساب املاک و مستغلات آن به بیش از 3 تریلیون دلار می‌رسد.

این بخش قابل توجه از شهر نیویورک را بهتر است با پای پیاده کشف کنید – نه تنها به دلیل ترافیک بدنام نیویورک یا هزینه پارکینگ در نیویورک. یک شوخی در نیویورک وجود دارد که می‌گوید فقط افراد اسراف کننده می‌توانند در نیویورک رانندگی کنند، زیرا زمانی‌که فرد برای پیدا کردن یک مکان پارک می‌گذراند، گاهی اوقات برابر است با زمانی‌که برای رانندگی از یک سمت منهتن به سمت دیگر طول می‌کشد.

منهتن، نیویورک

نیویورک به عنوان پایتخت مالی جهان شناخته می‌شود و جزیره منهتن جایی است که همه بانک ها، دفاتر، بزرگترین شرکت‌های بیمه و شرکت‌ها در آن قرار دارند – به معنای واقعی کلمه یکی روی دیگری. اساساً بقیه نیویورک و در نهایت، بقیه ایالات متحده، برای منهتن کار می‌کنند و مطمئن می‌شوند که این غول پیکر «شهر داخل شهر» به ماموریت خود ادامه می‌دهد – پردازش ثروت کل جهان.

علاوه بر تعداد زیادی موزه، تقریباً هر ساختمان در منهتن دارای ارزش تاریخی است. ساختمان‌های قدیمی به طور هماهنگ با بهترین نمونه‌های معماری مدرن همزیستی دارند. بیشتر جاذبه‌های معروف نیویورک در منهتن واقع شده اند، از جمله ساختمان امپایر استیت که در بالا ذکر شد، پارک مرکزی و میدان تایمز. همچنین شهر رنگارنگ چین و برادوی روشن وجود دارد – همه آن‌ها در این جزیره واقع شده اند. حیف است از سفر نیویورک عکس منهتن نیاورید!

منهتن، نیویورک

ما همچنین آلبوم عکس منهتن ساده خود را ساختیم. این پانوراماها در تابستان 2011 عکاسی شده اند.

متن از اولگ گاپونیوک

*️⃣ قبل از اجرای “برفراز برج‌های منهتن، نیویورک، ایالات متحده آمریکا” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان برفراز برج‌های منهتن، نیویورک، ایالات متحده آمریکا بر روی لینک اشاره نمایید …