شهر چسکی کروملوف، جمهوری چک

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

شهر چسکی کروملوف، جمهوری چک

بیش از دو هزار قلعه در جمهوری چک وجود دارد که بزرگترین آن قلعه پراگ است . دومین قلعه بزرگ در Ceský Krumlov، شهری کوچک با جمعیت کمتر از 14 هزار نفر قرار دارد.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

این شهر در هر دو ساحل رودخانه ولتاوا واقع شده است که یک خم نعل اسبی را در اطراف این منطقه تشکیل می‌دهد. در نیمه اول قرن سیزدهم Vítek II ارشد، یکی از قبیله نجیب بوهمی ویتکوچی، قلعه‌ای را در اینجا بنا کرد که در نهایت شهری در اطراف آن رشد کرد. قلعه صاحبان خود را تغییر داد و چند بار بازسازی شد تا معماری اصلی گوتیک آن برخی از ویژگی‌های رنسانس و باروک را بپذیرد.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

این مثال به شما امکان می‌دهد تا سیر تحول سبک‌های معماری اروپای مرکزی را تا قرن 19 دنبال کنید. چهارصد سال پیش خانواده اشرافی اتریشی اگنبرگ بر کرومائو تسلط یافتند و یک تئاتر باروک منحصربفرد را ساختند، یکی از اولین تئاترها در اروپا و یکی از معدود تئاترهایی که هنوز در شرایط خوبی حفظ شده است. یک پل شنل شگفت انگیز در قرن هجدهم ساخته شد. این پل قوسی سه طبقه بر روی ستون‌های سنگی عظیم با دو طبقه سرپوشیده از قلعه به تئاتر و باغ‌ها منتهی می‌شود. حتی قرن بیستم هم سهم خود را داشت: در سال 1958 یک ساختمان شگفت‌انگیز دیگر در مرکز باغ کاست ساخته شد – تالار گردان در فضای باز. باغ خود به عنوان صحنه تئاتر عمل می‌کند و تماشاگران در مرکز نمایش با سالنی که در هر دو جهت می‌چرخد، می‌نشینند.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

در حال حاضر قلعه Ceský Krumlov مجموعه‌ای غول پیکر است که از ساختمان‌های مختلفی تشکیل شده است که توسط پاسیو و پل به هم متصل شده اند. قلعه بالا، قلعه پایین، قلعه روژمبرک، فواره ها، غرفه نقاشی دیواری باستانی، پارک 10 هکتاری و موارد دیگر، همگی بخشی از قلعه Ceský Krumlov هستند.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

این قلعه بر روی تپه‌ای قرار دارد و مشرف به شهر است که منظره‌ای زیبا از مجاورت محلی را باز می‌کند. شایان ذکر است که نه تنها قلعه بلکه کل مرکز تاریخی چسکی کروملوف در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده است. خیابان‌های باریک با خانه‌های زیبا، تالار شهر باستانی، کلیساها – همه چیز به شما این حس را می‌دهد که این شهر مستقیماً از صفحات رمان قرون وسطایی با شوالیه‌ها و شاهزاده‌ها آمده است.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

یکی از مشهورترین نقاط دیدنی Ceský Krumlov صومعه Minorite (صومعه Ritters of Crusaders با ستاره قرمز) است. این ساختمان گوتیک قرن چهاردهمی بعداً به سبک باروک بازسازی شد. کلیسای سنت ویتوس بر روی یک تپه تولید شده است و درست مانند قلعه Ceský Krumlov، نمایانگر دیگر معماری غالب شهر است.

چسکی کروملوف، جمهوری چک

Ceský Krumlov تقریباً 170 کیلومتر دورتر از پراگ (1700 کیلومتر دورتر از مسکو، 6600 کیلومتر دورتر از نیویورک و غیره) قرار دارد، اما هر کجا که هستید می‌توانید از این شهر تاریخی شگفت انگیز بازدید کنید و خود را در یک افسانه از طریق ما بیابید. پانوراما

چسکی کروملوف، جمهوری چک

عکس های استاس سدوف و دیمیتری مویزینکو

*️⃣ قبل از اجرای “شهر چسکی کروملوف، جمهوری چک” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان شهر چسکی کروملوف، جمهوری چک بر روی لینک اشاره نمایید …