بهترین تم تولد‌های پسرانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

تم تولد ، یکی از راحت ترین و بهترین راه‌های تزیین کردن هنگام برگزاری جشن تولد است. با وجود تم‌های تولد در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ، دیگر نیازی نیست شما نگران تزیین کردن و رنگ بندی محل برگزاری جشن تولد باشید یا برای لیوان و بشقاب کیک بخواهید جداگانه هزینه کنید. تم‌های تولد با وجود رنگ بندی و طرح‌های زیبا ، تزیینات شما را زیباتر و جذاب تر جلوه می‌دهند و حتی می‌توانید کیک تولد و لباس تم تولد را بر اساس آن انتخاب کنید.
در این قسمت بهترین و محبوب ترین تم‌های تولد پسرانه می‌پردازیم که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

.

1. تم تولد گربه سیاه

شخصیت محبوب انیمیشن ” معجزه آسا : دختر کفشدوزکی و گربه سیاه ” در زمینه تم تولد و حتی کیک تولد نیز بسیار محبوب است . این تم تولد بر پایه رنگ مشکی یا مشکی و سبز است و لباس تم تولد گربه سیاه نیز برای سنین 3 تا 10 سال وجود دارد.

.

2. تم تولد بتمن

ابر قهرمان محبوب در میان تم تولد پسر بچه‌ها ، تم تولد محبوبی نیز دارد. این تم تولد عموما بر پایه رنگ مشکی است و لباس تم تولد بتمن نیز برای 3 تا 7 سال موجود می‌باشد . در کنار این تم ، نقاب بتمن نیز بسیار پرطرفدار و محبوب است. تم تولد بتمن را میتوانید همرا با لباس تم بتمن ست کنید

.

3. تم تولد بن تن

یکی از محبوب ترین شخصیت‌های کارتونی در میان پسر بچه‌های 7 تا 13 سال بن تن است . تم تولد بن تن معمولا بر پایه رنگ سبز یا رنگ سبز و مشکی است و بسیار زیباست .

.

4. تم تولد سگ‌های نگهبان

انیمیشن سگ‌های نگهبان محبوب در میان پسر بچه‌های 3 تا 10 سال است که تم تولد آن نیز وجود دارد. این تم تولد از رنگ‌های مختلف و طرح‌های مختلفی تشکیل شده است. لباس تم تولد سگ‌های نگهبان نیز تولید می‌شود و بسیار زیباست .

.

5. تم تولد مینیون ها

مینیون‌ها از معدود شخصیت هایی بودند که از شخصیت‌های اصلی انیمیشن‌های خودشان محبوب تر هستند. البته این تم تولد می‌تواند برای دختر بچه‌ها نیز استفاده شود. این تم تولد معمولا بر پایه رنگ زرد است و برای بچه هایی که به رنگ‌های شاد علاقه مند هستند ، بسیار جذاب است.

.

6. تم تولد انیمیشن‌های سینمایی محبوب

تم تولد انیمیشن هایی که محبوب و پر فروش ظاهر شدند ،به سرعت به بازار آمدند و معمولا در دسترس هستند. برای مثال تم تولد بچه رییس در رنگ‌های آبی و سفید و یا تم تولد انیمیش ” ماشین‌ها ” در رنگ قرمز امروزه بسیار استفاده می‌شود.

.

7. تم‌های تولد فوتبالی

تیم فوتبالی مورد علاقه فرزندتان کدام است؟ تم‌های تولد فوتبالی در میان پسر بچه‌های رده سنی 7 تا 13 سال از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. البته این تم‌ها برای بزرگسالان نیز قابل استفاده است. برای مثال تم تولد فوتبالی” پرسپولیس ” در رنگ قرمز و تم تولد ” استقلال ” در رنگ آبی تولید می‌شوند.

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت