بهترین هدیه‌های تولد برای پسر بچه ها

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

جشن تولد‌ها معمولا از خاطرات پاک نمیشوند. وقتی حرف از جشن تولد می‌شود کیک تولد ، رقص و پایکوبی و بازی‌های دسته جمعی و البته کادو تولد هم جزوی از جشن تولد هستند.آیا این سوال برایتان پیش آمده که چگونه پسر بچه را سورپرایز کنم؟  هدیه تولد مناسب برای پسر بچه‌ها چیست
در این مقاله قصد داریم محبوب ترین کادو‌های تولد در میان پسربچه‌ها را معرفی کنیم که اگر به آن‌ها داده شود بیشتر از همه آن‌ها را سورپرایز خواهد کرد

.

1 – لباس شخصیت‌های کارتونی و قهرمانی

بتمن ، اسپایدر من ، گربه سیاه و …. از محبوب ترین شخصیت‌های کارتونی و قهرمانی در میان پسر بچه‌ها هستند. پسر بچه‌ها عاشق قهرمان‌ها هستند و دوست دارند قهرمان نیز باشند. این حس قهرمانی را بیشتر از هرچیز دیگری می‌توانند از لباس‌های خود بگیرند .
این لباس‌ها علاوه بر بازی و هیجان ، در تقویت اعتماد به نفس پسر بچه‌ها و روحیه قهرمانی آن‌ها نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

.

2 – ماشین یا هواپیمای کنترلی

یک دیگر از کادو‌های بسیار محبوب و البته گران قیمت در میان پسر بچه‌ها ، ماشین‌ها و هواپیماهای کنترلی است. اگر می‌خواهید یکی از بهترین و به یاد ماندنی ترین کادو‌های زندگی یک پسر بچه را به او بدهید ، این گزینه را فراموش نکنید. قطعا برایشان تجربه فوق العاده ای خواهد بود.

.

3 – اسباب بازی خانه سازی

یکی دیگر از کادو‌های محبوب بچه‌ها ، اسباب بازی خانه سازی است. جایی که با ترکیب خلاقیت و سلیقه ، کودک می‌تواند تکه‌ها را روی هم بچیند و یک اثر خلق کند.

این کادو بیشتر مناسب پسر بچه‌های 3 تا 8 سال است و معمولا سعی می‌شود که در رنگ‌های مختلف تولید و عرضه شود.
یکی از تست‌های هوشی که می‌شود از پسر بچها گرفت این است که یک شکل ساده با رنگ‌های مشخص روی کاغذ برایشان بکشید و از آن‌ها بخواهید با اسباب بازی خانه سازی آن را بسازند .

.

4 – اسباب بازی لگو و فیگور ها

این اسباب بازی در میان پسر بچه‌ها از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. شخصیت‌های پلاستیکی آن قدر در ذهن آن‌ها جان می‌گیرند که ممکن است پسر بچه ساعت‌ها درگیر بازی با آن‌ها شود و گذر زمان را متوجه نشود.

به طور مثال ، ست فیگور دختر کفشدوزکی و گربه سیاه اسباب بازی مناسبی برای پسر بچه‌ها و حتی دختر بچه هاست. شخصیت کارتونی مورد علاقه آن‌ها حالا در کنارشان است و می‌توانند با قوه تخیل ، آن‌ها را در کنار خود داشته باشند.

.

5 – وسایل ورزشی پسرانه

دوچرخه و اسکت بورد ، از وسیایل ورزشی هستند که می‌توان به پسر بچه‌ها هدیه داد. این گونه وسایل معمولا هدیه‌های ابدی زندگی آن‌ها می‌شود ، زیرا در کنار بازی و تفریح پسر بچه‌ها ، مهارت هایی را برای کنترل کردن آن‌ها یاد می‌گیرند که مادام العمر می‌تواند برایشان مفید باشد .

اسکیت بورد‌ها کادو‌های خاص و شیک پسرانه هستند که می‌توانند انتخاب بعدی شما باشند.

.

6 – ماشین و موتور شارژی

یکی دیگر از تجربه‌های شیرین برای کودکان ، رانندگی با ماشین‌ها و موتور‌های شارژی است. کودکان علاقه دارند کارهای بزرگ تر‌ها را تکرار و تقلید کنند.
ماشین‌ها و موتور‌های شارژی هدیه‌های گران قیمتی هستند که البته یکی از بهترین هدیه‌ها برای پسر بچه‌ها نیز می‌توانند باشند .

.

7 – بازی‌های فکری

جعبه‌های بازی فکری را دست کم نگیرید. هدیه ای با قیمت مناسب و البته به یاد ماندنی برای پسر بچه ها. این بازی‌ها معمولا دسته جمعی است که ساده ترین آن‌ها منچ و مار و پله است.

اگر میخواهید توانایی کار گروهی و بازی‌های دسته جمعی پسرانتان تقویت شود یا کمی آن‌ها را از فضای مجازی و بازیهای کامپیوتری دور کنید ، این بازی‌ها از بهترین انتخاب‌ها برای پسر بچه‌ها و دختر بچه‌ها می‌باشد.

.

8 – کنسول‌های بازی

پلی استیشن ، ایکس باکس ، نینتندو و …. کنسول‌های بازی هستند که میتوانید به پسر بچه‌ها هدیه دهید. درست است که کمی گران قیمت هستند ، اما محبوبیت روز افزون بازی‌های کامپیوتری و مجازی

در میان کودکان به خصوص پسر بچه‌ها باعث می‌شود این هدیه از اهمیت بالایی برخوردار باشد.
البته سعی کنید به آن‌ها هشدار دهید که در روز فقط به مقدار مشخصی می‌توانند از این بازی‌ها استفاده کنند.

.

9 – لوازم و بازی‌های کامپیوتری

آیا چند حلقه دی وی دی یا لوازم بازی‌های کامپیوتری می‌توانند هدیه مناسبی برای پسر بچه‌ها باشند ؟؟؟ صد در صد ! اگر پسر بچه مورد نظرتان به بازی‌های کامپیوتری علاقه مند است ، یک بازی کامپیوتری جدید یا حتی یک دسته بازی برایش بسیار جذاب است و می‌توانید به راحتی و با هزینه مناسب او را سورپرایز کنید.

.

10 – ست‌های تیشرت و شلوار

این ست‌ها هدیه هایی شیک و خانواده پسند مناسب همه سنین هستند. به طور مثال ست تیشرت و شلوار بن تن ، که شخصیت کارتونی مورد علاقه بسیاری از پسر بچه هاست ، می‌تواند بسیار او را سورپرایز کند.
سعی کند از ست هایی با کیفیت بالا برایشان تهیه کند که بتوانند در دراز مدت آن‌ها را نگهداری کنند و بپوشند .

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت