چگونه جشن تولد کم هزینه بگیریم

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

برگزاری جشن تولد ، یک تجربه خاطره انگیز است. معمولا برای برگزاری جشن تولد باید هزینه هایی انجام داد که می‌توان این هزینه‌ها را کاهش داد و جشن تولد کم هزینه تر برگزار کرد.
در برگزاری جشن تولد معمولا چند کار انجام می‌شود. سفارش کیک تولد ، تزیین کردن منزل ، دعوت میهمانان و اماده کردن خوراکی‌ها از کارهایی است که باید انجام دهید. اما در هر کدام از این بخش‌ها می‌توانید هزینه هایتان را کاهش دهید که در ادامه توضیح داده می‌شود

.

جشن تولد کم هزینه با کیک خانگی

کیک تولد را باید از قنادی‌ها تهیه کنید. اما در خانه و با استفاده از مواد اولیه می‌توانید یک کیک تولد خوشمزه و خانگی تهیه کنید . و آن را به مقدار دلخواه برش زده و استفاده کنید. با این کار می‌توانید کیک تولد را مطابق سلیقه کودکانتان با طعم و تزیین دلخواه بپزید . همچنین در هزینه‌های جشن تولد صرفه جویی کرده اید.

.

مهمانان کمتری دعوت کنید

طبیعتا هرچه مهمانان شما بیشتر باشد ، برای قسمت‌های مختلف نظیر خوراکی‌ها ، کیک تولد و فضای مناسب هزینه بیشتری کنید. شما می‌توانید یک جشن تولد با حضور فرزندان و خودتان و حداکثر دو یا سه مهمان بیشتر برگزار کنید و از آن لذت ببرید.

.

خوراکی‌ها را ترجیحا خودتان اماده کنید

معمولا در جشن تولد‌ها در کنار کیک تولد ، نیاز مند خوراکی برای مهمانان یا بچه‌ها هستید. شما می‌توانید با خرید مواد اولیه خوراکی‌ها و آماده کردن آن‌ها جشن تولد کم هزینه تری دارید. برای مثال اگر چیپس یا پاپ کورن را خودتان تهیه کنید هزینه کمتری نسبت به خریدن آن‌ها بصورت آماده دارد.

.

تنظیم ساعت جشن تولد

اگر می‌خواهید تعدادی مهمان دعوت کنید اما نمیخواهید وعده شام یا ناهار با شما باشد . ساعت مهمانی را طوری تنظیم کنید که قبل از شام یا قبل از ناهار باشد. بطور مثال از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب . معمولا بخاطر خواب بچه‌ها ، بهتر است جشن تولد را بعد از شام برگزار نکنید.

.

در انتخاب هدیه دقت کنید

درست است که هدیه تولد‌ی که شما میخرید . در ذهن او می‌ماند و کودک شما با دیدن آن بسیار خوشحال می‌شود . اما سعی کنید با هزینه کمتر ، هدیه مناسب تری برایش تهیه کنید تا جشن تولد کم هزینه تری داشته باشید.

.

از فروشگاه‌های مناسب استفاده کنید

فروشگاه‌های آنلاینی هستند که برای خرید اسباب بازی و لوازم کودک می‌توانید . با هزینه کمتر این وسایل را تهیه کنید. فروشگاه کیدیا ، یکی از معتبر ترین و منصف ترین فروشگاه هایی است . که می‌توانید در آن با بهترین قیمت وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

.

از وعده غذایی کم هزینه استفاده کنید

اگر خواستید وعده غذایی شام یا ناهار را برای جشن تولدتان اماده کنید . سعی کنید از غذاهایی مثل سالاد الویه ، کتلت یا فلافل آماده یا ساندویچ‌های خانگی اماده کنید. استفاده از غذاهای راحت تر و اماده تر درکنار کم هزینه بودنشان . برای برنامه ریزی و زمانبندی راحت تر نیز مناسب تر هستند.

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت