بهترین هدیه برای دختر بچه ها

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

1 – عروسک

معمولا در میان دختر بچه‌ها ، به ندرت پیش می‌آید که عروسک را دوست نداشته باشند. مخصوصا وقتی عروسک شخصیت کارتونی مورد علاقه آن‌ها مانند دختر کفشدوزکی یا السا باشد. عروسک یکی ازبهترین اسباب بازی هایی است که می‌توان با آن حسابی دختر بچه‌ها را سورپرایز کرد. بعضی از عروسک‌ها قابلیت‌های مختلفی دارند ، که آن‌ها را جذاب تر می‌کنند. قابلیت آرایش مو ، که کودک می‌تواند با سلیقه و خلاقیت خودش موی عروسک را آرایش کند. عروسک‌های نوزاد که دختر بچه علاوه بر بازی می‌تواند نقش مادری و سختی‌های آن را درک کند .

.

2 – لباس‌های شخصیت‌های کارتونی

شخصیت‌های کارتونی را دسته کم نگیرید. آن‌ها در میان کودکان جایگاه ویژه ای دارند و معمولا دختربچه‌ها دوست دارند از لحاظ ظاهری و توانمندی شبیه به شخصیت کارتونی محبوبشان مانند دختر کفشدوزکی باشند. هیچ چیز به اندازه لباس شخصیت کارتونی مورد علاقه شان آن‌ها را شگفت زده نخواهد کرد…امتحان کنید !!!

.

3 – بازی‌های فکری

کودکان بیشتر از هر چیز دیگری ، مشتاق بازیکردن هستند. خیلی از چیز هایی که ممکن است نتوانند از مدرسه یا بزرگ تر‌ها یاد بگیرند ، می‌توانند از بازی‌های مختلفی که انجام می‌دهند بیاموزند. کارگروهی ، تفکر و استدلال ، خلاقیت و هیجان را می‌توانند از بازی‌های فکری یاد بگیرند. بازی‌های فکری علاوه بر نکات بالا برای شناخت و تعامل بیشتر والدین و کودکان نیز مناسب است.

.

4 – ست‌های اسباب بازی دخترانه

معمولا بچه‌ها دوست دارند کارهای بزرگ تر هارا تقلید کنند و انجام دهد. ست‌های محبوب اسباب بازی مانند ست آشپز خانه ، ست لوازم آشپزی یا جاروبرقی و چرخ خیاطی اسباب بازی قطعا برای آن‌ها بسیار جذاب خواهد بود . اگر دوست دارید دخترتان برای چند دقیقه آرام بنشیند و بازی کند ، این ست‌ها انتخاب بسیار خوبی هستند.

.

5 – جعبه‌های هدیه

جعبه‌های هدیه سورپرایز‌های خاص و جدیدی هستند که به تازگی به بازار امده‌اند و بسیار زیبا می‌باشند. این جعبه‌ها معمولا با تم شخصیت‌های کارتونی یا ابرقهرمانی تولید و عرضه می‌شوند. اگر برای دختربچه‌ها جعبه ای از انواع وسایل
لازم مثل ست لوازم تحریر دختر کفشدوزکی تهیه کنید مطمئن باشید که یکی از کارآمد ترین و جذاب ترین هدیه‌های عمرشان خواهد بود.

.

6 – خمیر بازی

شاید یکی از بهترین اختراعات بشر برای کودکان خمیر بازی باشد. رنگ و لطافت و قابلیت شکل پذیری باعث می‌شود که کودک با بکارگیری ذهن و دستان خود ، از خمیر بازی اشکال مختلفی پدید آورد. اگر می‌خواهید خمیر بازی به دختر بچه‌ها کادو بدهید حتما دقت کنید که از رنگ‌های مختلفی باشد زیرا کودکان عاشق چیز‌های رنگارنگ هستند.

.

7 – کتاب داستان

چند دختر بچه را می‌شناسید که داستان زیبای خفته یا سفید برفی را بلد نباشد ؟ قوه‌ی تخیل کودکان بسیار فعال است و تاثیر شخصیت‌های داستانی برذهن آن‌ها می‌تواند بسیار باشد. قطعا هدیه دادن به کودک کتاب‌های داستانی جذاب مانند سفید برفی می‌تواند علاوه بر جذابیت و خیال پردازی تاثیر مثبتی در آموزش کتاب خوانی به دختر بچه‌ها باشد.

.

8 – کتاب‌های رنگ آمیزی

همانطور که گفته شد کودکان عاشق چیز‌های رنگارنگ هستند . یک جعبه مداد رنگی و یک کتاب رنگ آمیزی ساده می‌تواند هدیه فوق العاده برای سرگرم کردن کودکان و افزایش توانایی آن‌ها در رنگ آمیزی باشد. کتاب‌های رنگ آمیزی حاوی شکل‌های مختلف است که می‌تواند ذهن کودک را در تشخیص رنگ واقعی اجسام و پیاده کردن آن‌ها روی کاغذ پرورش دهد.

.

9 – ست‌های زیور آلات

در رده‌های سنی 9 تا 13 سال ست‌های زیورآلات طرفداران زیادی دارند. دستبند ، گردنبند ، گوشواره انگشتر و … از این زیور آلات هستند که میتوان با قیمت‌های مناسب به دختر‌ها هدیه داد. اگر این ست‌ها متناسب با شخصیت کارتونی مورد علاقه آن‌ها باشد برایشان جذاب تر هم هست.
به طور مثال ست گوشواره دختر کفشدوزکی که برای دختر بچه‌ها از رده سنی 3 تا 12 سال مناسب و پرطرفدار است.

.

10 – وسایل ورزشی

اگر به دنبال کادو‌های خاص گرون قیمت تر هستید از وسایل ورزشی مانند اسکیت دوچرخه یا اسکوتر غافل نشوید .
این وسایل علاوه بر ورزش ، نوعی مهارت برای دختر بچه‌ها محسوب می‌شود کی می‌تواند در سنین بالاتر آن را بطور ویژه دنبال کند. به طور مثال مهارت دوچرخه سواری اگر از کودکی تمرین شود می‌تواند در آینده به طور حرفه ای تر دنبال شود و بی‌شک او اولین دوچرخه زندگی اش را هر گز فراموش نخواهد کرد.

.

11 – تیشرت‌های طرح دار

گروه‌های کره ای یا شخصیت‌های کارتونی ، بسیار پرطرفدار هستند. گروه‌های کره ای معمولا دررده سنی 11 تا 16 سال و شخصیت‌های کارتونی در رده‌های سنی 3 تا 13 سال پرطرفدار هستند . یک تیشرت سفید ساده و با کیفیت با طرح چاپ شده بر روی آن ، به طور مثال تی شرت گروه بی‌تی اس می‌تواند هدیه مناسب و ارزان قیمتی برای رده سنی 11 تا 16 سال باشد .

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت