چگونه تولد لاکچری بگیریم؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

برنامه ‌ریزی را فراموش نکنید 

همان‌ طور که پیش‌تر نیز گفتیم برای داشتن یک تولد لاکچری شما باید برنامه ‌ریزی را در دستور کار خودتان قرار دهید و تمام فعالیت‌‌های مورد نیاز خودتان را با برنامه‌ ریزی پیش ببرید.

سعی کنید که هیچ ‌چیز را از قلم نیندازید و تمام موارد و ابزار مورد نیاز خودتان را یادداشت کنید. یک روز را به خرید و روز دیگر را به تزئین و آماده‌ سازی ابزار‌ها و لوازم و خوراکی ‌های خودتان بپردازید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکل و دغدغه‌ای تولد خودتان برگزار کنید.

توجه نمایید که برنامه‌ ریزی ابتدایی‌ ترین کار برای انجام هر فعالیتی است و به ‌هیچ ‌عنوان نباید نادیده گرفته شود. شما با برنامه‌ ریزی دید بازی نسبت‌ به تمام فعالیت‌ هایتان خواهید داشت و می‌توانید بدون هیچ ‌گونه مشکل و دغدغه تمام فعالیت ‌های خودتان را پیش ببرید.

برنامه‌ ریزی شما باید در چند مرحله صورت گیرد. مرحله اول لیست کار هایی است که می‌خواهید آن را انجام دهید. مرحله دوم لیست لوازمی است که باید آن ‌ها را تهیه کنید و مرحله سوم آماده ‌سازی می‌باشد. شما باید ریز تمام مراحل تولد خود و تمام ابزار‌های مورد نیاز خودتان را داشته باشید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکلی تولد خودتان را برگزار کنید. هر گونه ناهماهنگی و ناهمگونی می‌تواند از میزان لاکچری بودن تولد شما بکاهد.

.

دعوت ‌نامه را جدی بگیرید 

مورد دیگری که می‌تواند به شما کمک کند تولد لاکچری بگیرید نحوه ارسال دعوت‌ نامه به دوستان و آشنایان می‌پاشد. شما می‌توانید دعوت نامه‌ هایتان را یا به‌ صورت اینترنتی ارسال کنید و یا به‌ صورت فیزیکی از دعوت ‌نامه ‌های زیبا بهره ببرید.

دعوت‌ نامه شما باید به‌ گونه‌ای باشد که تم تولد و فعالیت ‌های انجام ‌شده در تولد را در خود جای داده باشد و آدرس و ساعت تولد را نیز در خود داشته باشید. توجه نمایید که شما باید تمام تلاش خودتان را بکنید که از عبارات و تزئیناتی در دعوت‌ نامه خودتان بهره ببرید تا میزان لاکچری بودن تولد خودتان را به دیگران بشناسید. این روش ساده ‌ترین روش برای برگزاری یک تولد لاکچری می‌باشد.

.

تزیینات را فراموش نکنید 

تزئینات بخش جدانشدنی از یک تولد لاکچری می‌باشند. اگر شما می‌خواهید که تولد خود را باشکوه برگزار کنید باید به نسبت شکوهی که می‌خواهید از لوازم تزیینی بهره ببرید. لوازم تزیینی باید به ‌روز و کاملاً زیبا باشند و تماماً با تم تولد شما هماهنگی داشته باشند.

نا هماهنگی و نا همگونی میان ابزار آلات تزیینی، کیک و تم تولد شما می‌تواند تاثیرات مخربی روی میزان لاکچری بودن تولد شما داشته باشد، پس سعی کنید که بدون هیچ‌ گونه کوتاهی به تزیین اتاق خودتان بپردازید.

.

خوراکی ‌های مناسبی را انتخاب کنید 

خوراکی بخش بسیار مهمی از تولد می‌باشد. شما باید در کنار کیک از انواع مختلف خوراکی ‌هایی دیگر بهره ببرید تا بتوانید نیاز مهمانان خود را برطرف کنید. در کنار این خوراکی ‌ها شما می‌توانید از انواع مختلف نوشیدنی‌‌ها نیز بهره ببرید. توجه نمایید که خوراکی‌‌های شما باید شامل میوه و انواع مختلف فینگر فود‌ها شوند.

همچنین شما می‌توانید از دسر‌ها و بستنی ‌ها نیز برای بهتر کردن شرایط پذیرایی خود از میهمانان بهره ببرید تا بتوانید بدون هیچ ‌گونه مشکل یک تولد لاکچری برگزار کنید. بخش خوردنی ‌ها بخش بسیار مهمی از تولد می‌باشد و تاثیر بسزایی روی لاکچری تر دیده شدن تولد شما دارد. شاید درست کردن انواع مختلف فینگر فود‌ها کمی زمان‌ بر باشد اما شما می‌توانید از انواع آماده آن استفاده کنید و یا می‌توانید از چند روز قبل آن‌‌ها را آماده کنید تا وقت شما تلف نشود.

.
منابع :
.https://tavallodeto.com

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت