بهترین کادو‌ها برای روز کودک

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

کودکان عاشق بازی کردن هستند. حال اگر برای آن‌ها اسباب بازی تهیه کنید ، آن‌ها می‌توانند همواره در طول دوران کودکی خود از آن استفاده کنند و با آن سرگرم شوند.

.

1. اسباب بازی‌ها و وسایل رباتی

هواپیمای کنترلی ، کوادکوپتر‌ها و ماشین‌های کنترلی از این دسته هستند. این وسایل یک وسیله رباتی با قابلیت کنترل از راه دور هستند که بازی با آن‌ها برای کودکان بسیار جذاب است.

.

اسباب بازی‌های حرفه و مهارت آموزی

ست‌های اسباب بازی نجاری ، آشپزی ، خیاطی ، خانه سازی و …
همه مهارت هایی هستند که کودک می‌تواند آن‌ها را از سنین پایین تر فراگیرد . این ست‌ها علاوه بر افزایش مهارت ، به تقویت یادگیری کمک می‌کنند و همچنین کادو و سرگرمی مناسب و هیجان انگیزی برای آن‌ها هستند.

.

2. کارت‌های هدیه

کارت هدیه با محتوا و تزیین روزکودک می‌تواند انتخاب مناسبی برای آن‌ها باشد. یک کارت هدیه با سلیقه خودتان تزیین کنید و سعی کنید از اشکال و شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه اش مثل بن تن یا دختر کفشدوزکی به عنوان برچسب استفاده کنید . این کارت می‌تواند در کنار دیگر هدیه‌ها یا خود به تنهایی هدیه مناسبی باشد.

.

3. عروسک‌های نوزاد

یک تجربه بچه داری کامل برای دختر بچه ها. این عروسک‌ها رفتار هایی شبیه به نوزادان دارند و دختران کوچک می‌توانند به آن‌ها غذا بدهند ، آن‌ها را بخوابانند و از آن‌ها مراقبت کنند. این عروسک‌ها در میان دختر بچهای 3 تا 10 سال از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند.

.

4. لوازم و وسایل ورزشی و بازی

توپ فوتبال طناب ، تشک‌های بادی ، استخربادی و… که کودکان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند و فعالیت فیزیکی و جسمی انجام بدهند بسیار مناسب است.

.

5. ست لباس شخصیت‌های کارتونی

ابر قهرمان‌ها معمولا محبوب ترین شخصیت‌های زندگی کودکان هستند. آن‌ها سعی می‌کنند مانند آن‌ها رفتار کنند و داشتن اسباب بازی یا ست لباس آن‌ها بسیار برایشان هیجان انگیز است. دختر کفشدوزکی ، گربه سیاه ، بتمن ، اسپایدر من ، گروه شب نقاب و… از این شخصیت‌ها هستند. این ست‌ها مانند ست لباس دختر کفشدوزکی معمولا به ست لباس اصلی شخصیت‌ها شباهن زیادی دارند .

.

6. لوح فشرده بازی یا انیمیشن

بازی‌های کامپیوتری یا انیمیشن‌ها ، می‌توانند برای بچه‌ها هدیه مناسبی باشند البته در صورتی که در میزان استفاده شان آن‌ها را محدود کنید. اگر طرفدار بن تن است ، یک لوح فشرده از بازی یا سریال بن تن به او هدیه بدهید تا او را در روز کودک با هدیه ای به یاد ماندنی بسیار شگفت زده کنید.

.

7. کتاب‌های داستان

فرزندان خود را از همین حالا به کتاب و کتاب خواندن علاقه مند کنید. یکی از بهترین هدیه ها برای او ، کتاب هایی است که داستان هایی جذاب و خیالی دارد. به طور مثال داستان کلیله و دمنه به زبان ساده برای او بسیار اموزنده و مفید است و هدیه روز کودک به یاد ماندنی ای خواهد داشت .

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت