بهترن تم تولد‌های دخترانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

زمانی که  میخواهیم جشن تولد برگزار کنیم اولین کار معمولا سفارش تم تولد و تزیین کردن محیط جشن است . تم تولد‌ها بر اساس علاقه کودک ، رنگ و طرح مورد علاقه انتخاب میشود .

در مطلب راهنمایی برگزاری جشن تولد اشاره کردیم که یکی از مهم ترین موارد برای برپایی یک جشن تولد خوب و خاطره انگیز تم تولد است . یک تم تولد کامل می‌تواند کار شما را تا حد زیادی برای برگزاری جشن تولد راحت کند . در این مقاله به مدل‌های مختلف تم تولد دخترانه میپردازیم .

.

1 – تم تولد دختر کفشدوزکی ( لیدی باگ )

دختر کفشدوزکی شخصیت داغ این روزهای بازار تم تولد و مورد علاقه دختران بسیاری است . این تم دارای طیف رنگی قرمز و مشکی است . این تم را در طرح‌های مختلف میتوانید سفارش دهید . کیک تولد و لباس طرح دختر کفشدوزکی نیز به راحتی قابل تهیه است .

.

2 – تم تولد پرنسس السا

السا ، پرنسس دوست داشتنی دختر‌ها که بسیار برای تم تولد ایده خوبی است ، طیف رنگی آبی ، سفید و طرح‌های جذاب کارتونی این انیمیشن معمولا فضای زیبایی را در جشن تولد شما ایجاد می‌کند . کیک تولد و لباس السا هم به راحتی قابل تهیه و سفارش میباشد .

.

3 – تم تولد باربی

تم باربی از تم‌های جالب با رنگ شاد است . این تم تولد معمولا از رنگ صورتی و سفید تشکیل شده که گزینه جذابی برای تم تولد است .

تم تولد‌های باربی در بازار یافت می‌شودند اما به زیادی تم تولد‌های دخترانه دیگر نیست و ممکن است برای سفارش آن نیاز باشد کمی جست و جو کنید .

.

4 – تم تولد تک شاخ

تک شاخ‌ها همیشه دوست داشتنی و بامزه هستند مخصوصا برای تم جشن ، تم تک شاخ یک تم بامزه با رنگ‌های شاد و طرح‌ها جالب و دوست داشتنی است .

دختر‌های 2 تا 5 سال عاشق تم‌های تک شاخی هستند .

.

5 – تم هلو کیتی

هلو کیتی از کارکتر‌های قدیمی دنیای کودکان که همیشه جایگاه خاصی در بین بچه‌ها به خصوص دختر بچه‌ها دارد و یکی از بهترین تم تولد‌های دخترانه است . هلو کیتی با رنگ قالب صورتی و کمی سفید یک تم مناسب جشن‌های دخترانه است .

برای بچه‌ها شب تولد بسیار خاطره انگیز و دوست داشتنی است و پدر و مادر‌ها دوست دارند بچه هایشان در جشن تولد شاد و خوشحال باشند و شب خاطره انگیزی را برای آنها فراهم کنند در این مطلب بهترین تم تولد‌های دخترانه را به شما معرفی کردیم .

.
منابع :
.https://kidya.ir

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت