میزبان هم هنگام جشن تولد باید کارهایی را انجام دهد ؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

در جشن تولد فقط لبخند بزنید

فقط مهمانان نیستند که باید مواردی را رعایت کنند تا تولد هرچه بهتر برگزار شود. میزبان هم می‌تواند با انجام برخی کارها مثل لبخند زدن و چهره خندانش به بهتر شدن هرچه بیشتر جشن کمک کند.

.

در مراسم جشن تولد خسیس نباشید

برای هر نفر 100 گرم کیک در نظر می‌گیرند و اگر 20 نفر هستید باید دو کیلو کیک داشته باشید. خساست به خرج ندهید و کیک را طوری سفارش دهید تا اگر مهمانتان شام کمی به امید کیک خورده بود ، موقع تقسیم کردن به اندازه کافی کیک برسد .

.

همسایه را دریابید

برای آنکه از صبر و حوصله همسایه تان تشکر کرده باشید، برای هر خانواده یک برش کیک ببرید . در خرید کیک باید این مورد در نظر گرفته شود.

.

زمان جشن تولد را مدیریت کنید

اگر تولد فرزند خردسالتان است ، پروسه فوت کردن شمع و بریدن کیک را عقب نیاندازید زیرا بچه‌ها بعد از ساعت 9 خوابشان می‌گیرد و توانایی آن را دارند تا مجلس را نابود کنند پس تا اخلاقشان خوب است و لبخند به لب دارند، مراسمات را اجرا کنید.

.

تزیین کنید

برای بهتر شدن تزیینات یک گوشه از خانه را انتخاب کنید و آنجا را به عنوان محل جاری مراسم تزیین کنید تا در فیلم و عکس بهتر شود. اگر بادکنک برای تزئین به کار بردید آنان را بین بچه‌ها تقسیم کنید قبل از آنکه سر بادکنک دعوایشان شود.

.

در جشن تولد خوش اخلاق باشید

لبخندتان را تا آخر مجلس حفظ کنید و خوش اخلاق باشید . اگر در مراسم چای روی فرش ریخت و یا بچه‌ها روی مبل‌ها راه رفتند خونسردیتان را حفظ کنید ، اگر می‌خواهید به خاطر این چیزها بد اخلاقی کنید اصلا تولد نگیرید.

.

برای جشن تولد شام سبک آماده کنید

اگر در نظر داشتید به مهمانانتان شام نیز بدهید ، یک شام سبک آماده کنید که نیاز به سفره انداختن نداشته باشد چون معمولا کیک و شیرینی و میوه و شکلات و لبو و ذرت بوداده نیز هست پس بهتر است یک ساندویچ کوچک برای شام در نظر بگیرید.

.
منابع :
.https://namnak.com

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت