دو روش ساخت بوتاکس طبیعی در خانه

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
پیری یک روند طبیعی برای پوست است. تلاش برای متوقف کردن آن با می‌تواند با روش‌های مختلفی صورت بگیرد که یکی از آن‌ها بوتاکس صورت است. اما روش‌های غیر تهاجمی تری نیز وجود دارد که برخی از افراد استفاده از آن‌ها را اولویت قرار می‌دهند. در این روش ما قصد داریم شما را با روش‌های ساخت بوتاکس طبیعی در خانه آشنا نماییم. با ما همراه باشید.
.

ساخت بوتاکس طبیعی در خانه

درمان بوتاکس روشی فوق العاده و متداول است که این روزها از آن برای داشتن پوستی زیبا و جوان استفاده می‌شود. از نظر پزشکی، برای معالجه برخی از اختلالات عضلانی، کاهش میگرن و عرق کردن و حتی کمک به اختلالات دفع کننده بوتاکس روشی عالی است. از نظر زیبایی شناسی، بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک، خطوط و سایر علائم با استفاده از فلج موقتی بر روی عضلات به ویژه روی صورت استفاده می‌شود.
استفاده از بوتاکس برای اهداف زیبایی شناختی تا حدودی بحث برانگیز بوده، اما بسیار محبوب است. شش میلیون مورد استفاده از این روش در سال، بیش از هر نوع درمان غیر جراحی دیگر، انجام می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که مزایای آن بیشتر از معایب آن است. اما با این وجود بسیاری از افراد دوست دارند تا روش‌های غیر جراحی و طبیعی را انتخاب کنند. در ادامه ما شما را با روش‌های بوتاکس طبیعی در خانه آشنا خواهیم نمود.
دو روش مختلف وجود دارد که می‌خواهیم آن‌ها را به شما آموزش دهیم. هر دو این روش‌های بوتاکس طبیعی در خانه، به سه ماده نیاز دارند که ساخت آن‌ها بسیار آسان خواهد بود.

روش اول

مواد لازم:

  • یک قاشق غذاخوری نشاسته
  • یک قاشق غذاخوری خامه ترش
  • پنج قاشق غذاخوری آب هویج

اکنون شما ترکیبات خود را می‌دانید، بنابراین وقت آن است که یاد بگیرید که چگونه این بوتاکس طبیعی در خانه را تنها با این سه ماده تشکیل دهنده درست کنید. در اینجا راهنمای گام به گام درست کردن این بوتاکس وجود دارد.
مرحله 1: نصف لیوان آب بیاورید. از آن استفاده کرده تا نشاسته ذرت خود را به طور کامل حل کنید.
مرحله 2: پس از حل شدن نشاسته، مقداری آب جوش درون آن بریزید. 100 میلی لیتر آب جوش برای آن کافی خواهد بود. مخلوط را روی حرارت کم قرار دهید و هم بزنید تا این ترکیب غلیظ شود.
مرحله 3: کمی صبر کنید تا ترکیب به دست آمده خنک گردد.
مرحله چهارم: سپس آب هویج (تازه!) و خامه ترش را به آن اضافه کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شود.
مرحله 5: صورت خود را کاملا تمیز کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه از بوتاکس طبیع در خانه خوب است که لایه برداری نیز کنید. مخلوط به دست آمده را روی صورت خود پخش کنید.
مرحله ششم: برای مدت نیم ساعت این ماسک را روی صورت خود حفظ نمایید.
مرحله 7: ماسک بوتاکس را با مقداری آب گرم بشویید. برای خاتمه دادن از یک کرم تغذیه کننده یا مرطوب کننده استفاده کنید.
مرحله هشتم: برای مدت سه روز متوالی از این مخلوط استفاده کنید. بقایای ماسک را می‌توان در یخچال نگهداری کرد.
پس از تکمیل درمان طبیعی بوتاکس سه روزه ، متوجه خواهید شد که چین و چروک کاهش یافته و چهره شما کمتر خسته به نظر می‌رسد. همچنین درخواهید یافت که صورت شما مرطوب تر شده و پوست نرمتر و سفت تر از قبل است.
.

روش دوم ساخت بوتاکس طبیعی در خانه

این دومین درمان طبیعی بوتاکس توسط دکتر معروف اوز طراحی شده است. انجام آن سریع تر و انجام آن آسان تر است، اما توجه داشته باشید که نتایج آن ممکن است به اندازه روش اول قابل توجه نباشد.
یک چهارم فنجان ماست
یک چهارم موز
یک قاشق چای خوری عسل
با این ترکیبات می‌توانید یک بوتاکس طبیعی در خانه درست کرده و پوستی زیبا و جوان داشته باشید:
1: یک چهارم موز خود را پوره نمایید.
2: موز پوره شده را با ماست و عسل مخلوط کنید.
3: ترکیب را روی صورت خود پخش کنید.
4: اجازه دهید یک ربع ساعت روی پوست صورت شما قرار گیرد.
5: ماسک را از روی صورت خود با آب سرد بشویید. به آرامی خشک کنید و با روال معمول پوست خود را مرطوب نمایید.
.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، شما می‌توانید به راحتی از مواد اولیه موجود در خانه، بوتاکس طبیعی درست نمایید و پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. اگر از روش‌های شیمیایی هراس دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این راه‌ها را امتحان نمایید.

.
منابع:
.https://mag.arayeshyab.com

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت