لاس وگاس در غروب و شب

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

لاس وگاس در غروب و شب

بعد از اینکه جوایز بین المللی پانو اپسون جایزه اول و سوم را گرفتیم، پانورامای کروی را با سرعت 250 کیلومتر در ساعت گرفته بودیم، گیگ پانورامای هوایی ساخته بودیم، شیرجه زده بودیم و از داخل مایکروفر عکس گرفته بودیم.، در یک سوپرمارکت، عکاس ما دیما مویزینکو کتاب “ده راه آسان برای بهبود کیفیت عکس‌های شما” را خرید.

اولین توصیه دربارهٔ “کدام دوربین بهتر است؟” ما قدردانی نکردیم زیرا قبلاً دوربین را گرفته بودیم. توصیه دوم دربارهٔ یک هدف نیز به همین دلیل مفید نبود. توصیه سوم: «هنگام پرتره، روی چشم‌های مدل تمرکز کنید» چون پرتره نمی سازیم بی‌فایده بود.

به طور کلی، ما می‌دانستیم که قبلاً تجربه کافی به‌دست آورده‌ایم و در عکس‌برداری به‌دستاوردهای زیادی رسیده‌ایم، زیرا هنوز هیچ توصیه‌ای که در آن کتاب خوانده بودیم برای ما مفید نبود.

اما ناگهان دیما که داشت آن کتاب را با صدای بلند برای ما می‌خواند، انگشت سبابه‌اش را بلند کرد. این یک چیز معمولی است که دیما با چنین ژستی چیزی عاقلانه می‌گوید و به همین دلیل است که ما همه گوش بودیم. دیما به آرامی می‌خواند: “یک سه پایه محکم بخر. این به شما امکان می‌دهد با خیال راحت دوربین خود را در هنگام عکاسی در شب تعمیر کنید”. خوب، ما از این اطلاعات قدردانی کردیم زیرا هرگز تصاویر پانورامای هوایی شبانه را نگرفته بودیم. دیما چند دقیقه سکوت کرد و گفت که شاید هیچ کس قبلاً آن را شلیک نکرده بود.

صادقانه بگویم، عجیب بود که ما هنوز متوجه آن نشده بودیم زیرا خود توصیه بسیار آسان بود. بنابراین، بدون معطلی به مغازه‌ای رفتیم و محکم‌ترین سه پایه‌ای را که در آنجا پیدا کردیم خریدیم. به منظور بررسی خرید جدید ما، دیما با سه پایه جدید خود مستقیماً به لاس وگاس رفت. در آنجا او به سختی سه پایه را داخل هلیکوپتر گذاشت و برای شلیک به یک شهر شبانه پرواز کرد.

و همانطورکه می‌بینید با این تور مجازی موفق شد.

عکاسی از  دیمیتری مویزینکو

*️⃣ قبل از اجرای “لاس وگاس در غروب و شب” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان لاس وگاس در غروب و شب بر روی لینک اشاره نمایید …