رفع خطوط اخم و خنده

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

چند نکته برای برای از بین خط لبخند

. صورت خود را روزی یک یا دو بار بشویید و سپس مرطوب کننده بزنید.
. مرتبا ورزش کنید تا جریان خون در پوست‌تان بهتر شده و چربیهای طبیعی پوست بیشتر ترشح شده و رشد سلول‌های جدید افزایش یابد.
. غذاهای سرشار از آنتی اکسیدان بیشتر مصرف کنید تا به تولید کلاژن در پوست‌تان کمک کرده و خطوط و چروک‌ها را محو کنید.
. غذاهای سرشار از امگا 3 بیشتر بخورید تا با کاهش التهاب و تقویت سلامت پوست از جلوه‌ی خط لبخندتان کم کنید.
. وزن بدن‌تان را در حد سالم و ایده آل نگه دارید و نوسانات وزنی نداشته باشید.
. سرم‌های ضد پیری خوب و با کیفیت می‌توانند کمک زیادی به جلوگیری یا کاهش خط لبخند که در اثر حرکات مکرر مانند لبخند بوجود می‌آیند بکنند.
.

درمان‌های خط خنده

  • تزریق ژل: ژل (فیلر یا پرکننده) برای برجسته و پر کردن خطوط یا چین‌ها تزریق می‌شود. تزریق ژل درمانی موفقیت‌آمیز برای برطرف کردن چین‌ها و خطوط ثابت دور لب‌ها، گونه‌ها، خط بینی تا دهان، خط اندوه و بالا بردن گوشه‌های لب است. هزینه درمان خط خنده با تزریق ژل، بسته به میزان ژل تزریقی در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود.
  • تزریق بوتاکس (تزریق سم بوتولینوم): بوتاکس حرکت ماهیچه‌های اطراف لب، یعنی عامل اصلی ایجاد خطوط دور لب یا خطوط سیگار، و ماهیچه پایین کشنده‌ی گوشه دهان را کاهش می‌دهد. به این ترتیب چین و چروک‌های دور لب کمتر می‌شود و گوشه‌های دهان بالا می‌رود. متخصصین ما معاینه دقیقی را در جلسه مشاوره انجام می‌دهند و بهترین روش درمان و از بین بردن خط خنده را با توجه به نتایج به دست آمده پیشنهاد می‌دهند.
  • هایفوتراپی: در روش هایفو کاهش خط خنده میزان کمی از گرمای متمرکز در زیر سطح پوست اعمال می‌شود. گرما موجب تحریک رشد کلاژن جدید می‌گردد. کلاژن باعث افزایش رشد پوست جدید و در نتیجه جوان‌تر، شاداب‌تر و احیا شدن چهره می‌شود.

.
منابع:
.https://draminkalkoo.ir
.https://botoxinjection.ir

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت