مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 4

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 4

AirPano در طول زندگی خود تعدادی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین مکان‌ها را در سراسر جهان به تصویر کشیده است. حدود 3000 پانوراما که نماهای هوایی از بیش از سیصد مکان و مناظر را نشان می‌دهد قبلاً در وب سایت ما منتشر گردیده است. با نگاهی به کارهایی که انجام داده‌ایم، امروز در ابتدای سال 2017، منتخبی از چندین مکان نسبتاً متفاوت را انتخاب کرده‌ایم که هر کدام زیبایی سیاره ما را به روش خود نشان می‌دهند.

نورهای شمالی در ایسلند پدیده رنگارنگ زیبایی بی‌نظیری است که آسمان به روی ما می‌گشاید، در این میان آتش بازی‌های جشن در مسکو جشن بزرگ و نماد پیروزی انسان است. دنیای زیر آب را مجمع الجزایر درخشان Jardines de la Reina (باغ‌های ملکه) در کوبا همراه با حیات دریایی آن – کوسه‌ها و صخره‌های مرجانی و توسط Pit cenote در مکزیک – بسیار عمیق و مرموز نشان می‌دهد.

شفق شمالی در ایسلند

مناظر جذاب صحرای گوبی در مغولستان و صخره‌های خارق‌العاده آواتار کوه‌های چین بهترین نمونه از تخیل عجیب طبیعت هستند، درحالی‌که آسیاب‌های بادی هلند تصویر خوبی از همزیستی هماهنگ انسان‌ها و محیط‌زیست هستند.

آواتار کوه‌های چینی

استعداد بزرگترین معماران ادوار و کشورهای مختلف در بناهای تاریخی و بناهای مهم بوداپست، برن و پورتو منعکس شده است. کاخ پنا در پرتغال به شما این امکان را می‌دهد که سفری به یک افسانه واقعی داشته باشید و قلعه چمبورد به یاد بزرگ‌ترین شخص لئوناردو داوینچی ادای احترام خواهد کرد.

کاخ پنا در پرتغال

بوتان که یکی از باورنکردنی‌ترین کشورهای جهان است، نه تنها به خاطر مجموعه‌های بزرگ صومعه‌های بودایی، بلکه به خاطر سبک زندگی منحصربه‌فرد مبتنی بر معنویت و شادی شناخته شده است. امیدواریم پانورامای هوایی بتواند فضای این مکان و دیگر مناظر و بناهای تاریخی جهان را که در این تور مجازی گنجانده شده است، به طور کامل آشکار کند.

*️⃣ قبل از اجرای “مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 4” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان مجموعه‌ای از زیباترین مناظر دنیا، قسمت 4 بر روی لینک اشاره نمایید …