انتخاب کلینیک کاشت مو و ابرو

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

ویژگی‌های یک مرکز کاشت مو و ابرو خوب

به دلیل اینکه این روزها عمل‌های زیبایی استقبال کنندگان بسیاری دارد، مراکز زیادی امکانات انجام این کارها را فراهم می‌کنند. همین دلیل موجب شده است افرادی که می‌خواهند برای انجام این کارها اقدام کنند، در انتخاب محل مناسب دچار شک و تردید شوند.
اما یک کلینیک زیبایی باید مشخصات و ویژگی‌هایی داشته باشد که افراد بتوانند با خیالی آسوده به آن مراجعه کنند. به ویژه برای انتخاب مرکز کاشت مو و ابرو، آن هم به دلیل حساسیتی که در این کار وجود دارد. راه‌های زیادی برای کاشت مو و ابرو در مراکز بسیاری انجام می‌شود و روز به روز هم به تعداد آنها افزوده می‌شود. همین کار انتخاب مناسب را سخت‌تر می‌کند. کلینیک‌هایی که برای رفع مشکل ریزش مو تکنیک‌های پیشرفته را به کار می‌برند، می‌توانند قابل اعتماد باشند.

برای انتخاب مرکز کاشت مو و ابرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در حال حاضر، در ایران نیز روش‌های زیادی برای این کار رایج شده است. اما پیدا کردن روش کاشت مو مناسب شما از هر لحاظ نیاز به تحقیق و گذاشتن زمان دارد. در کلینیک‌های معتبر سه روش کاشت مو وجود دارد که شامل FUT، FIT و ترکیب این دو روش می‌شود. هر سه این شیوه کاملاً طبیعی هستند و پزشک متخصص با معاینه بیمار و در نظر گرفتن شرایط او بهترین راه را برای او در نظر خواهد گرفت.
در مورد کاشت ابرو هم باید گفت، هر چند شیوه‎ای عالی برای رفع دائمی مشکلات ابرو است، اما به طور قطع باید به وسیله یک متخصص ماهر و باتجربه انجام شود. کاشت ابرو علاوه بر داشتن علم پزشکی نیاز به سلیقه هم دارد که در نهایت باید فرم آنها مطابق با نظر فرد درخواست کننده دربیاید.

یک کلینیک کاشت مو و ابرو چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

در اولین مرحله باید تجربه لازم و امکانات کافی برای کاشت مو را داشته باشد و همچنین پزشکان و متخصصان کاملاً به کار خود مسلط باشند. در مرحله بعد باید اطمینان حاصل کرد که از وزارت بهداشت مجوز داشته باشد. یکی دیگر از مواردی که باید حتماً به آن توجه شود، به روز بودن کلینیک است. ممکن است شما به یک کلینیک مراجعه کنید و پیشنهاداتی هم برای انجام کار به شما بدهد، اما با کمی پرس و جو متوجه شوید که شیوه‌هایی بهتر از شیوه پیشنهادی در کلینیک‌های پیشرفته‌تر در حال انجام است که با آنها می‌‌توانید نتایج کامل‌تری از عمل خود بگیرید. در مورد کاشت ابرو هم می‌تواند همین اتفاق برای شما بیافتد.

برای انتخاب مرکز کاشت مو و ابرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

در انجام عمل زیبایی دیدن نمونه کار کلینیک و همچنین عکس‌های قبل و بعد مراجعان گذشته می‌تواند شما را در انتخاب یاری کند. شما می‌توانید به طور مستقیم با این افراد صحبت کنید و هر سؤالی که برایتان پیش می‌آید از آنها بپرسید و در نهایت با آگاهی کامل انتخاب خود را انجام دهید.
به طور حتم، باید از انجام عمل‌های زیبایی به ویژه کاشت مو در مراکزی به جز مراکز بهداشتی مانند سالن‌های آرایش خودداری کنید. این کار باید تنها توسط پزشک باتجربه و ماهر انجام شود. این عمل باید در اتاقی با امکانات اتاق عمل انجام شود و هرگز نباید فریب تبلیغات مراکز ارزان و غیر بهداشتی را بخورید. گاهی ممکن است خساراتی جانی و مالی به فرد وارد شود که به راحتی قابل جبران نخواهند بود.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه شود صداقت داشتن پزشک متخصص و کارکنان کلینیک است. یک پزشک خوب و متعهد تمام حقایق را درباره بانک مو به فرد می‌گوید و هرگز درباره نتیجه عمل اغراق نخواهد کرد. مشاوره پیش از عمل باید کاملاً شفاف و به دور از هر نوع زیاده گویی باشد. البته فرد نیز باید انتظارات واقع بینانه از کاشت مو داشته باشد و منتظر کار معجزه‌ آسایی نباشد.
.
منابع:
.http://clinictandis.com

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت