تاریخچه شکل گیری اورگان درمانی

در خصوص اورگان درمانی یکی از محققان باور داشت شکلی جدید از انرژی اساسی جهان را که او انرژی آغازین یا انرژی اورگان کیهانی می‌نامید کشف کرده است. او ادعا کرد که اورگان نوعی انرژی پایدار است که همه ما را، مانند انرژی الکترومغناطیس، احاطه کرده است. این انرژی متمایز از الکترومغناطیس است، در همه چیز جهان با سرعت‌های گوناگون به درجاتی متفاوت نفوذ می‌کند.

اورگان برخلاف انرژی جنبشی از ضعیف تر به قوی تر می‌رود. انرژی اورگان به اندازه مختلف در چیزها(و بلکه در همه چیز) نفوذ می‌کند اما سرعت نفوذ آن در چیزهای مختلف، یکسان نیست .

.

اورگان درمانی چگونه عمل میکند؟

ثابت شده فلزات، اورگان را می‌تابانند و مواد گیاهی، آن را به سوی خود جذب می‌کنند، و او کشف کرد که با ساختن جعبه ای انباشتگر که لایه‌های فلزی و چوبی داشته باشد می‌تواند انرژی اورگان را مانند شارژ برقی که در یک مخزن یا باتری جمع می‌شود متمرکز کند.

انرژی اورگانی را که به این طریق در انباشتگر جمع می‌شود یا متمرکز می‌شود یا به دام می‌افتد می‌توان با استفاده از وسیله ای تیوب مانند به خارج جعبه انباشتگر هدایت کرد و برای درمان بیماری‌ها تحت عنوان اورگان درمانی به کار گرفت.

.

کاربرد اورگان درمانی

اورگان درمانی برای درمان درد و تسریع بهبود زخم‌ها و بهبود بی‌درد سوختگی‌ها و تاول‌ها با نتایج خیلی خوب به کار رفته است. همچنین انرژی اور گان می‌تواند در بی‌خطر ساختن پرتوهای اتمی رادیو اکتیو بکار گرفته شود.