بهترین کرم روشن کننده برای داشتن پوست شفاف و روشن

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
داشتن پوست روشن و شفاف آرزوی هر خانمی است . راه و روش‌های سنتی و مدرن زیادی وجود دارد که کمک می‌کند تا پوست شما روشن شده و از شفافیت زیادی برخوردار شود. اگر طرفدار استفاده از کرم روشن کننده پوست نیستید می‌توانید روش‌های سنتی و خانگی را هم امتحان کنید. مثلاً می‌توانید از ماست استفاده کنید. مالیدن ماست به پوست صورت به مدت چند دقیقه و شستن آن با آب ولرم، کمک می‌کند پوست زیبا و شفافی داشته باشید.

چگونه پوست روشن و شفاف داشته باشیم ؟

پیشنهاد دیگر، آرد نخودچی است. ترکیب این آرد با گلاب کمک می‌کند تا پوست زیبا و براقی داشته و روغن‌های اضافی پوست شما به کل از بین برود. تنها کافی است که آرد نخودچی را با گلاب ترکیب کرده و خمیر به دست آمده را روی پوست خود بمالید. بعد از خشک شدن کامل، این ماسک را با آب شست و شو داده و شاهد اثرات همان لحظه آن باشید.
اما ایراد کار روش‌های سنتی کم نیست . روش‌های سنتی شاید برای خیلی‌ها حوصله سر بر باشد زیرا به مدت زمان بسیار زیادی برای اثرگذاری نیاز دارند . درنتیجه اگر به دنبال بهترین تاثیر بر روی پوست خود هستید و قصد دارید تا در بازه زمانی کمتری به پوستی روشن و شفاف دست پیدا کنند، ما به شما استفاده از کرم‌های روشن کننده پوست را توصیه می‌کنیم.
.

معرفی کرم روشن کننده نئودرم

کرم روشن کننده Vitamin C Plus مارک ایرانی نئودرم، دارای ویتامین‌های A، E و C بوده و به روشن کردن پوست صورت کمک می‌کند. این کرم می‌تواند لک‌های پوستی شما را کاهش داده و در ضمن از تشکیل رادیکال‌های آزاد جلوگیری به عمل آورد.
با استفاده مدوام از این محصول، پوستی روشن، یکدست و درخشان خواهید داشت. به علاوه کرم روشن کننده نئودرم، می‌تواند به از بین رفتن لک‌های پوستی ناشی از نور آفتاب نیز کمک کند.

  • پر فروش ترین
  • روشن کننده پوست
  • ساخت ایران
  • برند نئودرم
  • کیفیت بسیار بالا
  • ساخت پوست یکدست

.

آیا می‌دانید کرم روشن کننده پوست مناسب شما چیست؟

کرم روشن کننده مناسب را باید بر اساس نوع پوست انتخاب کرد. خیلی‌ها با نوع پوست خود آشنا نیستند. برای همین توصیه می‌کنیم که صورت خود را با آب و شوینده مناسب شسته و حال تشخیص دهید که پوست شما خشک، چرب، نرمال و یا مختلط است.
از آن جایی که کرم‌های روشن کننده دارای موادی بازی مانند هستند، سبب خشک شدن پوست‌ها می‌شوند. پس اگر پوست حساس و خشکی دارید حتی الامکان از روشن کننده ای استفاده کنید که حاوی روغن‌های مخصوص است. اصولاً پوست‌های چرب مشکلی با روشن کننده پیدا نخواهند کرد و نسبت به پوست‌های خشک سریع تر جواب می‌گیرند.
بهتر است قبل از استفاده از کرم‌های روشن کننده، صورت خود را از هر گونه آلودگی پاک کرده و آنگاه کرم را با ماساژ بسیار ملایم و رو به بالا، به خورد پوست بدهید. همچنین ماساژ‌های خشن و محکم پوست را فراموش کنید و سعی کنید با پوست خود مهربان باشید تا پوست روشن، شفاف و شادابی داشته باشید.

.
منابع:
.https://mag.arayeshyab.com

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت