هرم درمانی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

هرم درمانی نوعی روش درمانی بالقوه است که از ساختار هرمی شکل برای درمان بیماری‌ها استفاده می‌کند.

.

تاریخچه شکل گیری هرم درمانی

باوری با قدمت چند هزار سال مبنی بر تجمع و تمرکز نیروهای کیهانی توسط ساختار هرمی شکل که باعث ایجاد اثرات شگفت آوری در اجسام قرار گرفته در فضای آن می‌شود وجود دارد. دستگاه‌های پیشرفته نشان می‌دهند که یک مراقبه گر با تجربه با هر کس دیگر که یاد گرفته باشد خیال پردازی‌های ذهنی را که تفکر می‌نامیم متوقف کند، از قرار گرفتن یک ساختار هرمی شکل روی سرش تاثیر می‌گیرد.

شماری از مراقبه گران تحت آزمایش گزارش داده‌اند که چیزی را که در آن زمان در محیط آنان نبوده دیده اند، یا صدایی را که دیگران نمی شنیده‌اند شنیده اند.

.

هرم درمانی چگونه عمل می‌کند؟

بدین گونه به نظر می‌رسد که ساختار هرمی شکل مقداری بیشتر از مقدار معمول نیروی مغناطیسی کره زمین را به خود جذب می‌کند. ساختار هرمی شکل چند انرژی متفاوت را درون خود گردآوری یا تولید می‌کند. این احتمال هست که یکی از این انرژی‌های متفاوت حاصل نوعی تناسب خاص بین یون‌های منفی هوا و یون‌های مثبت هوا باشد.

.

روش اجرای هرم درمانی

قرار دادن اشيا و موجوداتی زنده برای مدتی معین در زیر فضای هرمی شکل.

.

این روش چه کاربردی دارد؟

مردمی که هنگام خواب یک ساختار هرمی شکل بالای سرشان قرار داده می‌شود ساعاتی کمتر از معمول به خواب نیاز دارند و پس از بیدار شدن بیشتر از معمول پیشین خود سبک بار و با نشاط هستند. احساس خوشحالی و آرامش و انبساط، داشتن تجربه‌های خاص هنگام مراقبه از نتایج این روش درمان می‌باشد.

.
منابع: https://aydana.com

بخش‌های مرتبط

مجله عطاری و طب سنتی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت