آبشار تومپاک سوو، اندونزی

  • درباره

تور گردشگری مجازی:

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

تمام بهترین چیزهای سیاره ما از ما پنهان است. از آنجایی که تمام عمرم را در کامچاتکا گذرانده‌ام، واقعاً به این اعتقاد دارم، به خصوص اگر صحبت از اشیاء منحصربفرد طبیعت باشد. بنابراین، وقتی به سواحل افسانه‌ای اندونزی رسیدم، وسایلم را در ماشین جمع کردم، سوار کشتی شدم و به سمت ماجراجویی رفتم.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

عکس‌هایی از آبشار جوان Tumpak Sewu چندی پیش در اینترنت ظاهر شد. متأسفانه، این تصاویر توسط ویرایشگرهای عکس تحریف شده است. با این وجود، من هنوز می‌خواستم به وسط جزیره بروم و خودم بفهمم این مکان چگونه است.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

پس از گذراندن ساعات طولانی در ترافیک خیابان‌ها و معابر باریک اندونزی، تا شب به آنجا رسیدم و در راه کمی شور و شوق خود را از دست دادم. اما، پس از فرود آمدن به آبشار در هنگام طلوع خورشید، همه چیز را فراموش کردم، زیرا منظره غیر واقعی را دیدم.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

در سطحی به وسعت 4 هکتار نه یک، بلکه به ده‌ها آبشار نگاه می‌کردم که هزاران تن آب از آن‌ها می‌ریزد. برای اینکه بتوانید قدرت و عظمت این مجموعه طبیعی را احساس کنید، باید از انتهای آبشار پایین بروید و زیبایی آن را ببینید – باید از آن بالاتر بروید.

الکسی ماتویف

این برداشت از آن مکان الکسی ماتویف بود – دوست خوب AirPano. و اکنون در اینجا حقایقی دربارهٔ این شی شگفت انگیز طبیعت آورده شده است.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

آبشار چند سطحی Tumpak Sewu (نام دیگر – Coban Sewu) در بخش شرقی جاوو، “در سایه” سمرو – بالاترین آتشفشان فعال جزیره واقع شده است. منبع آن آب یخ ذوب شده‌ای است که روی کوه جمع می‌شود. همچنین رودخانه گلیدیک را تغذیه می‌کند. هر دوی آن‌ها شبح یک “درخت زندگی” باشکوه را تشکیل می‌دهند که فقط از بالا قابل مشاهده است.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

Tumpak Sewu به معنای هزار آبشار است. ارتفاع آن‌ها 120 متر است. اگرچه حتی برای جاوا هم یک رکورد نیست، اما در زیبایی رقیبی ندارد.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

گردشگران بیشتری برای دیدن این آبشار غیرعادی می‌آیند. پلتفرم‌های ویژه بیننده برای نیازهای آن‌ها تولید شده است. مسیر پایین بسیار شیب دار است و یک ساعت طول می‌کشد. شما باید از یک رودخانه و چندین صخره عبور کنید، اما ارزشش را دارد.

آبشار تومپاک سوو، اندونزی

دو ورودی اصلی به آبشار وجود دارد: ورودی شرقی و غربی. در نظر گرفته شده است که دید از شرق بهتر و سفر راحت‌تر است. بهترین زمان برای بازدید از این مکان در فصل خشک (از آوریل تا نوامبر) است. در فصل بارندگی به دلیل ریزش سنگ‌ها و شاخه‌های درختان خطرناک است و جاده‌ها در برخی نقاط “ناپدید می‌شوند”.

شما این فرصت را دارید که این آبشار زیبا را از منظره‌ای غیر معمول برای یک توریست ببینید.

عکس و متن از  الکسی ماتویف

*️⃣ قبل از اجرای “آبشار تومپاک سوو، اندونزی” لطفاً این بخش را مطالعه فرمائید.

1️⃣ درصورت استفاده از فیلترشکن/پروکسی روی دستگاه خود، بهتر است آن را غیرفعال کنید.

2️⃣ درصورت وجود هرگونه مشکل در پخش، لطفاً از طریق گزینه [گزارش ایراد] ، مورد را به ما اطلاع دهید.

3️⃣ برای [نمایش‌تمام‌صفحه]، می‌توانید با اشاره روی دکمه زیر و برای خروج نیز از دکمه‌های [►] یا [Esc] استفاده نمائید.

★★★★★ برای مشاهده و تماشای پخش آنلاین و دانلود رایگان آبشار تومپاک سوو، اندونزی بر روی لینک اشاره نمایید …