راهنمای رزرو گالری جهت برگزاری نمایشگاه آنلاین هنری

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

راهنمای رزرو گالری جهت برگزاری نمایشگاه آنلاین هنری
جهت برگزاری نمایشگاه ابتدا شرایط برگزاری نمایشگاه را مطالعه و سپس فرم مشخصات را تکمیل و ارسال فرمائید.

≡ شرایط و هزینه برگزاری نمایشگاه ≡

1- لطفا ابتدا فرم مربوط به برگزاری نمایشگاه را «دریافت نمائید» و پس از تکمیل و به همراه یک یا دو عکس از چهره هنرمند جهت صفحه نمایشگاه و طراحی کارت دیجیتالی و ثبت صفحه معرفی هنرمند، ارسال نمائید.

2- سالن مورد نظرتان را از بخش «انتخاب سالن نمایشگاه» با توجه به سلیقه دلخواه و تعداد آثار انتخاب نمائید.

3- تصاویر آثارتان را به همراه مشخصات اثر (اعم از نام اثر، تکنیک، ابعاد و…) ارسال نمائید.

4- یک نام برای نمایشگاهتان انتخاب و اعلام نمائید.

5- حداقل تعداد آثار برای برگزاری نمایشگاه 5 اثر می‌باشد. (برای حداکثر محدودیتی وجود ندارد)

6- چنانچه برای نمایشگاهتان «استیتمنت» خاصی در نظر دارید، آن را ارسال نمائید.

7- هزینه آماده سازی نمایشگاه پس از بررسی درخواستتان با توجه به تعداد آثار محاسبه و خدمتتان اعلام می‌گردد.

≡ مزایا و ویژگی‌های برگزاری نمایشگاه در گالری لیلیت ≡

1- مدت برگزاری 12 ماه است، که این فرصت را به هنرمند می‌دهد تا به مدت یکسال بتواند آثار خود را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار دهد.

2- روند برپایی نمایشگاه سریع و کم هزینه می‌باشد و در مقایسه با گالری‌های معمولی و با توجه به خدماتی که برای هنرمند انجام داده می‌شود، مبلغی بسیار ناچیز می‌باشد.

3- نیاز به انتقال اصل آثار به گالری نخواهد بود و هزینه‌ها و مشکلات انتقال آثار به گالری را ندارد.

4- نیاز به اجاره یک گالری و قرار دادن آثار در نمایشگاه و سپس تصویربرداری 360 درجه و متعاقبا تقبل هزینه‌های گزاف مربوطه و صرف زمان مضاعف را ندارد.

5- هنرمند اختیار انتخاب سالن دلخواهش را دارد.
گالری لیلیت با دارا بودن سالن‌های بسیار شیک و متعدد با دکوراسیون متفاوت، مطابق سلیقه‌های گوناگون جهت نصب تابلوها و نمایش آثار هنرمند، این اختیار را به هنرمندان می‌دهد تا بتوانند برای برگزاری نمایشگاه خود سالن دلخواه را جهت نمایش آثارشان انتخاب نمایند.

6- شناسنامه دار شدن آثار هنرمند. (برای هر اثر یک صفحه معرفی بصورت شناسنامه اثر اعم از مشخصات اثر ؛ ابعاد – تکنیک – قیمت و… ثبت می‌گردد)

7- نمایشگاه از زمان درخواست هنرمند حدود 2 الی 3 روز اداری آماده و برگزار خواهد شد و پس از هماهنگی با هنرمند، به اطلاع عموم رسانده خواهد شد.

8- برای هنرمندانی که در گالری لیلیت نمایشگاه برگزار می‌کنند، به عنوان هدیه کارت دیجیتالی و صفحه معرفی ایشان طراحی و در بخش هنرمندان رشته مربوطه ثبت می‌گردد.

9- گالری لیلیت بطور میانگین در هر شبانه روز بیش از 20 هزار بازدید دارد و این به دیده شدن نمایشگاه هنرمندان و شناخته شدن ایشان کمک بسزایی خواهد کرد.

10- نام هنرمند و نام نمایشگاه ایشان در موتور جستجوی گوگل قرار خواهد گرفت. بطوریکه از هرکجای جهان نمایشگاه ایشان را جستجو شود، امکان دیدن نمایشگاه برگزار شده میسر خواهد بود.

11- بنر دعوت به نمایشگاه پس از برگزاری در «اینستاگرام» و «کانال تلگرام گالری لیلیت» قرار خواهد گرفت و قابل اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و کلیه پیام‌رسان‌ها می‌باشد که این امکان را فراهم میسازد تا در صورتی که هنرمند بخواهد بتواند با اشتراک گذاری و یا تبلیغات نمایشگاه خود در شبکه‌های اجتماعی، برای نمایشگاه خود بی‌درنگ ده‌ها و صدها هزار بازدیدکننده از تمامی نقاط جذب نماید.

12- دعوت آسان بازدیدکنندگان پس از برگزاری نمایشگاه میسر خواهد بود و هنرمند به آسانی می‌تواند با یک اشاره دوستان، آشنایان و علاقه‌مندان را از طریق شبکه‌های اجتماعی و غیره به بازدید از نمایشگاه خود دعوت نماید، بازدیدکنندگان نیز می‌توانند دوستان و آشنایان خود را به بازدید از نمایشگاه دعوت نمایند.

13- نمایشگاه از تمامی نقاط ایران و جهان قابل مشاهده و در دسترس خواهد بود بطوری که افراد به راحتی می‌توانند با استفاده از : تلفن‌های همراه، لپ تاپ و رایانه شخصی، تبلت و حتی تلویزیون‌های هوشمند و …، از آن نمایشگاه، در خانه، مسافرت، محل کار و تقریبا همه جا دیدن نمایند.

14- نمایشگاه مشکل محدودیت ظرفیت تعداد بازدیدکننده را ندارد و متعاقبا با ازدحام جمعیت مواجه نخواهد شد.

15- علاقه‌مندان و طرفداران می‌توانند به راحتی بطور مستقیم و بدون واسطه جهت خرید آثار هنری با هنرمند در تماس باشند.

16- برخلاف رویه رایج سایر گالری‌ها، گالری لیلیت به منظور حمایت از هنرمندان، از فروش آثار هنرمند هیچگونه سهم و درصدی دریافت نخواهد کرد.

17- پس از برگزاری نمایشگاه، به هنرمند گواهی دیجیتالی مربوطه بصورت ویژه اعطا خواهد شد. (رمزینه درج گردیده روی گواهی، با تلفن همراه قابل اسکن می‌باشد و به کارت دیجیتالی و صفحه معرفی هنرمند هدایت خواهد شد)

18- با توجه به:
تعداد بازدیدکنندگان گالری لیلیت (حدود 20 هزار بازدید در هر شبانه روز) / کارت معرفی هنرمند / قرارگرفتن نام هنرمند و نمایشگاه ایشان در موتور جستجوی گوگل / برگزاری نمایشگاه در گالری لیلیت ضمن دارا بودن مزایای ذکر شده بطور غیر مستقیم نیز باعث حسن شهرت و شناخته شدن بیشتر هنرمند خواهد شد و مهمترین رکن برای فروش آثار هنری یک هنرمند شهرت و شناخته شدن ایشان است و گالری لیلیت همواره سعی بر این دارد که با معرفی که از هنرمندان به عمل می‌آورد به شهرت هرچه بیشتر ایشان کمک نماید.

و…

نویسنده: تیم هنری لیلیت

■ بازدید از نمایشگاه‌های درحال برگزاری

■ رزرو نمایشگاه

■ ویژگی‌های یک نمایشگاه طراحی خوب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت