راهنمای کاغذ یادداشت

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

در دنیای امروز کاغذ‌های یادداشت که نوعی از لوازم التحریر به شمار میروند، بسیار کاربردی هستند. بسیاری ازمردم از آن‌ها به عنوان چک لیست استفاده می‌کنند و کارهای روزمره خود را روی آن‌ها یادداشت می‌کنند. همچنین بسیاری از مدیران برای جلسه‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و نکات مهم را روی آن یادداشت می‌کنند تا در جلسه به آن نیم نگاهی بیاندازند و هیچ نکته‌ای را فراموش نکنند.

.

سایز کاغذ یادداشت

کاغذ‌های یادداشت در سایز و ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و همچنین جالب است بدانید که این کاغذها از رنگ بندی‌های زیادی نیز برخوردار هستند.

.

انواع کاغذ یادداشت

نوعی کاغذ یادداشت چسبدار وجود دارد،به نام استیک نوت، که شما مطالبی را که میخواهید روی آن می‌نویسید و به علت اینکه قسمتی از پشت آن چسب دارد، شما می‌توانید آن را روی دفتر یا کتاب یا هر چیزی دیگری که می‌خواهید بچسبانید. این نوع از کاغذهای یادداشت بسیار پرطرفدار هستند.

.

خرید کاغذ یادداشت

برای خرید کاغذ یادداشت نمیتوان نکاتی را در نظر گرفت و گفت که تنها طبق این نکات باید خرید خود را انجام دهید؛ اما برای خرید آن‌ها باید بدانید برای چه کاری به آن نیاز دارید و پس از آن سایز و رنگ و نوع کاغذ خود را انتخاب کنید.

برای مثال اگر مدیر یک مجموعه هستید و برای جلسات خود به کاغذ یادداشت نیاز دارید؛ من به شما پیشنهاد میکنم یک بسته کاغذ ده در ده سانتی متر به رنگ سفید خریداری کنید و از آن استفاده کنید. در صورتی که یک دانش‌آموز هستید و برای مدرسه به کاغذ یادداشت احتیاج دارید، پیشنهاد من یک استیک نوک زرد کم رنگ است که در حین مطالعه و یادداشت، چشم شما را اذیت نکند و در عین حال این قابلیت را داشته باشد که، شما بتوانید هر قسمتی از کتاب که نیاز است، آن را بچسبانید.

.
منابع :
.https://www.chapkhone.info

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت