راهنمای دستگاه پانج کاغذ

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

موارد مختلفی در این دستگاه وجود دارند که اهمیت بسیار بالایی را ایفا می‌کنند. به همین علت اگر می‌خواهید استفاده مناسبی از این محصول را داشته باشید باید بتوانید بهترین نوع را انتخاب کنید و به مواردی که مهم هستند، توجه کنید. از مهم ترین مواردی که باید آن‌ها را در نظر بگیرید شامل موارد زیر می‌شوند:

  • قدرت
  • نوع دستگاه

.

قدرت دستگاه پانچ

همانطور که می‌دانید دستگاه پانچ اصلی ترین وسیله ای است که برای صحافی کاغذ مورد نیاز می‌باشد. قدرت در این وسیله اهمیت بسیار بالایی را دارد. چرا که باید این پتانسیل را داشته باشد تا بتواند کاغذها را در حجم‌های مختلف سوراخ کند. به همین علت اهرم این دستگاه را در نظر بگیرید. اهرم‌ها باید قوی و تیز باشند تا این قابلیت را داشته باشند حدود 50 برگه A4 را به صورت کاملا همزمان سوراخ نماید و هیچگونه خللی در این فرآیند به وجود نیاید.

.

نوع دستگاه پانچ

در راهنمای خرید دستگاه پانچ یکی دیگر از مواردی که مورد توجه قرار می‌گیرد، نوع دستگاه می‌باشد. این دستگاه به علت کاربردی که دارد توانسته انواع مختلفی را به خودش اختصاص دهد که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

دستگاه پانچ تک سوراخ

یکی از انواع پانچ‌ها به نام تک سوراخ شناخته شده است که برای کارهای سبک مورد استفاده قرار می‌گیرد. به عنوان مثال می‌توان از آن برای سوراخ کردن مقوا، طلق و کاغذ بهره برد.

دستگاه پانچ 2 سوراخ

پانچ 2 سوراخ نیز نمونه دیگر از این دستگاه‌ها به شمار می‌رود که به منظور سوراخ کردن انواع کاغذ و همچنین جانمایی آن داخل زونکن استفاده می‌شود.

دستگاه پانچ 4 سوراخ

دستگاه پانچ 4 سوراخ از دیگر انواع این دستگاه‌ها می‌باشد که از آن برای سوراخ کردن انواع کاغذ بهره گرفته می‌شود و می‌تواند از آن برای کلاسورهایی استفاده کرد از چهار حلقه برخوردار هستند.

.

بهترین دستگاه پانچ برای خرید کدام است ؟

در این مطلب به بررسی راهنمای خرید دستگاه پانچ پرداخته شد. برای اینکه بتوانید از یک محصول ویژه بهره مند شوید نیازمند است تا به نکات مختلفی توجه کنید. از این رو به قدرت و همچنین انواع آن توجه داشته باشید تا بتوانید از یک خرید موفق بهره ببرید و از آن نهایت لذت را داشته باشید.

.
منابع :
.https://www.chapkhone.info

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت