چگونه می‌توانیم دکوراسیونی زیبا را برای کریسمس طراحی کنیم؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

چگونه می‌توانیم دکوراسیونی زیبا را برای کریسمس طراحی کنیم؟
ایده‌های متفاوتی برای طراحی دکوراسیون کریسمس وجود دارد. اما برای آنکه بتوان دکوری زیبا از کریسمس را در گوشه‌ای از خانه جا داد باید به سبک و استیل چیدمان و هماهنگی میان رنگ‌ها توجه زیادی شود حتی اگر بخواهید دکوراسیونی ساده طراحی کنید.
چگونگی استفاده از ترکیب رنگ‌ها تاثیر مستقیمی را برای هماهنگی و توازن بیشتر روی دکورکریسمس خواهد گذاشت .طرح‌ها و رنگ‌ها‌ی مختلفی برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا متناسب با کریسمس وجود دارد.

برای طراحی دکوراسیون کریسمس وسایل زیادی لازم نیست اما اگر می‌خواهید به صورتی ویژه و خاص آن را طراحی کنید راه‌های متفاوتی وجود دارد .باید روی طراحی کریسمس خیلی فکر کنید و به وسایل تزئینی که می‌خواهید استفاده کنید کاملا اهمیت دهید .بعضی از وسایل هستند که همیشه در دسترس شما هستند و به راحتی می‌توانید از آن‌ها برای دکور کریسمس استفاده کنید.در انتخاب رنگ‌ها باید دقت شود تا از رنگ‌هایی استفاده شود که با رنگ دیگر وسایل خانه هم هماهنگی داشته باشد تا جلوه‌ای زیباتر را در خانه ایجاد کند.

درخت کریسمس
درخت کریسمس را هم می‌توانید از مغازه‌ها بنابر سلیقه اتان خریداری کنید و هم می‌توانید خودتان آن را درست کنید .
از درخت صنوبر و یا تاج‌های گل می‌توانید استفاده کنید و به آن توپ‌های رنگی و نوارهای تزئینی و …اضافه کنید تا بتوانید نمایی زیبا را در گوشه‌ای از خانه اتان ایجاد کنید.

هماهنگی میان رنگ‌ها برای ذکوراسیون کریسمس
چگونگی استفاده از ترکیب رنگ‌ها تاثیر مستقیمی را برای هماهنگی و توازن بیشتر روی دکورکریسمس خواهد گذاشت .
طرح‌ها و رنگ‌ها‌ی مختلفی برای ایجاد یک دکوراسیون شیک و زیبا متناسب با کریسمس وجود دارد.

آویزان کردن وسایل تزئینی از سقف
برای ایجاد دکوری جذاب‌تر و اصطلاحا برای آنکه بتوان به حال و هوای روزهای کریسمس جان بیشتری بخشید می‌توانید وسایل تزئینی زیبایی مانند ستاره‌های نقره‌ای شکل و یا تزئینات قرمز رنگی را از سقف و لوسترها آویزان کنید تا خانهٔ شما آمادگی بیشتری برای روبرو شدن با کریسمس داشته باشد.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت