طراحی دکوراسیون جذاب کریسمس با تزئینات فضای باز

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

طراحی دکوراسیون جذاب کریسمس با تزئینات فضای باز
با نزدیک شدن به ایام کریسمس بهتر است محیط خارج از خانه خود را هم برای رویارویی با این ایام تعطیل آماده سازید و ما در اینجا زیباترین ایده‌ها از جمله یک درخت زیبای کریسمس برای تزئین حیاط و یا یک تاج زیبای کریسمسی برای درب ورودی را برایتان بیان کرده ایم که می‌توایند از این ایده‌ها بهره برده و متناسب با این ایام ،خارج از خانه اتان را هم به زیبایی تزئین کنید.
ما در اینجا زیباترین ایده‌ها از جمله یک درخت زیبای کریسمس برای تزئین حیاط و یا یک تاج زیبای کریسمسی برای درب ورودی را برایتان بیان کرده ایم که می‌توایند از این ایده‌ها بهره برده و متناسب با این ایام ،خارج از خانه اتان را هم به زیبایی تزئین کنید.

شمعدان
این ایده کریسمسی در فضای باز با ارزان‌ترین قیمت اجرا خواهد شد. به این ترتیب که به سادگی چند گلدان شیشه‌ای ساده را تهیه کرده و داخل آن را با برف مصنوعی و میوه مصنوعی قرمز رنگ مانند زغال اخته پر کرده و داخل آن یک شمع قرار می‌دهیم و در نهایت آن‌ها را روی سبزه‌هایی که در حیاط وجود دارد قرار داده و روشنایی را به این زیبایی به محیط حیاط انتفال می‌دهیم.

تاج گل اسکیتی
یک تاج گل زیبا را برای نصب روی درب ورودی و استقبال از مهمانان درست کرده ایم. این تاج گل دارای تم ورزشی و برفی می‌باشد. دو برف مصنوعی سفید رنگ و سپس یک جفت کفش بسیار کوچک سفید رنگ تهیه کرده و آن را داخل یک قابی که از فوم سبز درست شده است قرار می‌دهیم. به این ترتیب یک دکور بسیار منحصربفرد خواهیم داشت.

درختان کاج
این مدل دکوراسیون برای فضای باز از چند تاج گل بسیار کوچک درست شده که آن‌ها را به رنگ سفید رنگ کرده ایم و در نهایت داخل یک جعبه سفید رنگ قرار داده ایم و روی راه پله‌های ورودی خانه گذاشته ایم.

آبنبات‌های تزئینی
قرار دادن یک گلدان سفید رنگ جلوی درب ورودی که پر ازآبنبات‌های شکری و تزئینی باشد می‌تواند یک ایدهٔ کاملا منحصربفرد و کلاسیک برای تزئینات کریسمسی باشد. برای این کار می‌توانید عصاهای پلاستیکی تهیه کرده و دورتادور آن‌ها روبان‌ها یا طناب‌های قرمز بزنید و در نهایت آن‌ها را داخل یک گلدان سفید رنگ قرار دهید.

گلدان مجسمه ای
یک گلدان بسیار کوچک سبز را تهیه کرده و داخل آن را پر از شاخه‌هایی که به رنگ سفید آن‌ها را رنگ کرده ایم قرار می‌دهیم و درنهایت لابه لای آن‌ها چیزهای تزئینی قرمز رنگ مانند کبوترهای مصنوعی قرمز رنگ قرار می‌دهیم .بهتر است گلدان گل را هم با رنگ قرمز رنگ کنید.

چراغ کریسمس
این چراغ‌های کریسمسی برای فضای باز ایده‌ای منحصربفرد می‌باشند. گلدان‌های چوبی و یا حصیری تهیه کرده و پارچه بسیار نازک مثلا از جنس حریر دورتادور آن می‌بندیم و داخل آن یک لامپ قرار می‌دهیم و به زیبایی درخشش نور را از داخل آن مشاهده می‌کنیم و لذت می‌بریم.

گلدان‌های شمعدانی
استوانه‌های شیشه‌ای ارزان قیمتی که در اندازه‌های مختلفی باشند را تهیه کرده و داخل آن‌ها را با وسایل تزئینی پر کرده و شمع‌هایی را داخل آن‌ها قرار می‌دهیم. در نهایت آن‌ها را روی گلدان‌هایی که در حیاط داریم قرار می‌دهیم و به این سادگی یک دکور مینیاتوری و کلاسیک درست می‌کنیم.

صنوبرهای همیشه سبز
برای نمایش هر چه بهتر تزئینات کریسمس می‌توانید گلدان‌هایی از صنوبر را دورتا دور حوض آب یا در لبهٔ پنجره‌ها قرار دهید و از سرو و کاج هم می‌توانید استفاده کنید و محیط بیرونی خانه را در این روزهای سرد زنده کنید.

درب ورودی خانه
یک حلقه گل کاملا سفارشی با استفاده از انواع زیور آلات و وسایل تزئینی درست کرده و آن را به درب اصلی خانه آویزان کرده تا بتوانید با زیبایی هر چه تمام به استقبال مهمانان رفت. هم چنین با استفاده از شمع و یک سری جعبه‌های آجری محیط و فضای جلوی درب ورودی خانه را به سبک سنتی درآورده و آنرا هماهنگ با ایام کریسمس تزئین کرده ایم.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود