اشتباهات رایج در رزرو هتل

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

مقایسه نکردن قیمت هتل‌های مختلف

یکی از اشتباهات رایج در رزرو اینترنتی هتل، عدم مقایسه قیمت هتل‌های مختلف است. در حقیقت شما با مقایسه قیمت‌ها و امکانات میان هتل‌های مختلف می‌توانید به صرفه‌ترین و بهترین هتل را انتخاب کنید. اگر قیمت هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه نکنید، نمی‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید و قطعا این احتمال وجود دارد که دچار مشکل شوید.

اشتباه در ثبت اطلاعات مسافران

یکی از بدترین اشتباهاتی که می‌توانید هنگام رزرو اینترنتی هتل انجام دهید، اشتباه در ثبت اطلاعات مسافران است. هتل‌ها وظیفه دارند تا اطلاعات رزرو را با کارت‌های شناسایی شما مطابقت دهند. اگر این اطلاعات یکسان نباشد و با یکدیگر تفاوت داشته باشد، این حق را دارند تا از ورود شما به هتل جلوگیری کنند. در نتیجه هنگام ثبت اطلاعات مسافران باید نهایت دقت خود را به کار بگیرید تا از بروز مشکلاتی از این دست جلوگیری کنید.

بی توجهی به موقعیت جغرافیایی هتل

همیشه زمان یکی از مهم‌ترین نکات در سفرهای تفریحی و کاری بوده است. اگر شما به موقعیت مکانی هتل مورد نظر خود دقت نداشته باشید، ممکن است ساعت‌های بسیاری را در مسیر رفت و آمد از مراکز تفریحی و تجاری به هتل خود سپری کنید. این اشتباه می‌تواند زمان زیادی را در سفر شما از بین ببرد و نتوانید به خوبی از سفر خود استفاده کنید. به همین دلیل باید هنگام انتخاب هتل، به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت داشته باشید.

بررسی نکردن امکانات و ویژگی‌های هتل

بسیاری از افراد فکر می‌کنند هتل‌های 5 ستاره تمام نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند و تمامی امکانات در این هتل‌ها وجود دارد. اما حتی بهترین هتل‌ها نیز تمامی امکانات را ندارد. به همین دلیل شما باید هنگام رزرو هتل از علی بابا به امکانات هتل‌ها دقت کنید و هتلی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما است. توجه داشته باشید که این تفاوت در امکانات بر نرخ هتل‌ها نیز تاثیرگذار است. بنابراین سعی کنید تا هتلی را انتخاب کنید که تنها امکاناتی را ارائه می‌دهد که مناسب نیازهای شما است تا حداقل هزینه را پرداخت کنید.

بی توجهی به هزینه کنسلی

هیچ کسی دوست ندارد سفر خود را لغو کند. اما به هر حال احتمال بروز حوادث وجود دارد و ممکن است که سفر ما لغو شود. هر هتل براساس قوانین خود، هزینه کنسلی متفاوتی را تعیین می‌کند. اما برخی از هتل‌ها این امکان را فراهم کرده‌اند که شما بتوانید تا مدتی قبل از سفر خود بدون هزینه کنسلی، وجه خود را به صورت کامل دریافت کنید. سایر هتل‌ها نیز در بهترین حالت اگر 24 ساعت پیش از زمان تعیین‌شده اطلاع دهید، هزینه‌ی یک شب از پیش پرداخت‌تان کسر خواهد شد. اگرچه برخی هتل‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری از خود نشان می‌دهند، با این حال باید با دقت کامل و اطمینان از شرایط سفر، هتل‌تان را رزرو کنید.

بی توجهی به هزینه‌های جانبی

دقت داشته باشید که برخی از خدمات هتل‌ها هزینه جداگانه دارد. برای مثال اکثر هتل‌ها خدمات ناهار و یا شام را به صورت جداگانه ارائه می‌دهند و شما برای استفاده از آن‌ها باید هزینه این خدمات را پرداخت کنید. به همین دلایل گاهی مشاهده می‌کنیم که هزینه تمام شده ما در برخی از هتل‌ها، حتی بیشتر از هتل‌هایی با درجه کیفیت بالاتر می‌شود. بنابراین به هزینه‌های جانبی هتل‌ها نیز دقت داشته باشید تا دچار اشتباه نشوید.

تنها به تعداد ستاره‌های هتل دقت می‌کنید

گاهی هنگام رزرو هتل تنها به تعداد ستاره‌های آن دقت می‌کنیم. گاهی مشاهده می‌کنید که هتل‌های 4 ستاره شرایط مناسب‌تری برای ما ایجاد می‌کنند و نیازی نداریم تا در هتل‌های گران قیمت 5 ستاره اقامت داشته باشیم.

گاهی نیز ممکن است هتلی 3 ستاره و جدید دارای امکانات بسیار بیشتری از هتلی پرستاره و قدیمی باشد. طراحی هتل‌های جدید به گونه‌ای است که می‌تواند نواقص هتل‌های قدیمی را برطرف کند به همین دلیل ممکن است گاهی هتل‌های نوساز امکانات بیشتری را از هتل‌های پرستاره قدیمی به شما ارائه کنند.

در این مطلب سعی کردیم تا به بررسی اشتباهات رایج در رزرو هتل بپردازیم. با رعایت این نکات می‌توانید انتخاب بهتری داشته باشید و هتل بهتری رزرو کنید. رزرو هتل اگر به درستی انجام شود، سفری شیرین و دلچسب را برای شما تضمین می‌کند.

.
منابع:
.https://vinok.ir

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت