اصول رفتار با نظافتچی آقا یا خانم

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

نکات کلیدی زیر جهت مدیریت بهتر نظافتچی اقا نظافتچی خانم و برای کمک به بهبود عملکر کاری آنها و در نهایت رضایت شما، طراحی شده است. شما می‌توانید به راحتی با رعایت اصول و نکات زیر، از دریافت خود کمال رضایت را داشته باشید.

⇠ قوانین و مقررات پین ورک را با دقت مطالعه نمائید.

⇠ 15 الی 20 دقیقه تاخیر توسط نظافتچی اقا یا نظافتچی خانم ، برای حضور در محل کار مجاز است. این تاخیر را از وی بپذیرید.

⇠ اگر زمان انجام کامل کار، به شکل نامتعارفی، بیش از زمان تعیین شده طول کشید، به پشتیبانی پین ورک اطلاع دهید.

⇠ وسایل مورد نیاز کار به علاوه وظایف و زمانبندی هر قسمت از کار را از پیش تعیین کنید. البته حرفه ای‌های ما در این حوزه آموزش‌های لازم را دیده‌اند و ما پیشنهاداتی را به شما ارائه می‌دهیم تا در خرید و تهیه مواد و تجهیزات موردنیاز راحت تر تصمیم بگیرید.

⇠ همیشه 5 دقیقه اول را صرف اعلام وظایف و توجیه کارگر نمائید.

⇠ ما آموزش‌های لازم را به نظافتچی‌ها داده ایم. اما به عنوان همنوع مطمئن شوید که کارگر در خطر نیست و اگر موردی بود به وی اطلاع دهید تا طبق آموزش هایی که دیده، خود را با شرایط تطبیق دهد و دستور شما را راحت تر و مطمئن تر انجام دهد. مطمئن شوید کار به درستی انجام می‌شود و کارگر در خطر نیست  و چهارپایه لق نباشد، در محیط بسته با مواد گاز دار و سمی مثل وایتکس یا جوهر نمک یا بنزین و همچنین با وسایلی که برایش ناشناس است، کار نکند.

⇠ راجع به مسایل حاشیه ای و غیر ضروری صحبت نکنید زیرا نیروی کار در حین انجام نظافت تمرکز بیشتری روی انجام وظیفه خود دارد.

⇠  از شما می‌خواهیم از قرار دادن اشیاء قیمتی در دسترس عموم خودداری کنید.

⇠ برای سفارشات بالای 6 ساعت ، در اواسط زمان رائه‌ی خدمت 30 دقیقه وقت استراحت برای نظافتچی در نظر بگیرید. این کار باعث افزایش عملکرد و بهبود کارآئی خواهد شد. این زمان استراحت جزو زمان کار نحسوب نمی شود و از زمان ارائه خدمت کم نخواهد شد.

.

منابع:

.https://pinwork.ir

بخش‌های مرتبط

مجله شستشو و نظافت

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت