چرا همه ما به خرید لوازم التحریر نیاز داریم؟

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

مهارت‌های اجتماعی :

آیا فکرش را نموده اید که لوازم التحریر سبب ساز بهبود مهارت‌های اجتماعی شود؟ آری به طور کامل صراحت دارد . هنگامی که شما استارت به خرید مداد و یا این که قلم فرمایید پس در سود به جای ارسال پیام از روش موبایل همراه استارت به نوشتن میکنید و در سود مهارت‌های اجتماعی و نوشتاری شما تقویت می‌شود .

.

سبک فردی :

درست مثل گزینش اسباب و اثاث التحریر نیز بیان‌کننده شخصیت ما است . به نحوی که مداد‌ها و دیگر اسباب و اثاث در طیف گسترده ای از طرح‌ها و رنگ‌ها وجود دارا هستند و گزینش یک اسباب التحریر مطلوب موقعیت و ذوق وسلیقه مارا نشان میدهد . داشتن میز تحریر منظم و داشتن اسباب التحریر لایق وقار را به دفتر شما می‌آورد به این دلیل که در هنگام فعالیت و جلسات با تماشا کردن به میز و فضای محل کار ذهنتان آهسته می‌گیرد .

.

در طول کادو دادن از بسته بندی‌های هیجان آور استعمال فرمائید :

آیا هنگامی دوستانتان هنگام کادو دادن از خودکار‌های رنگی و برچسب‌های ویژه استعمال می‌نمایند از آن‌ها سپاس می‌کنید؟ اسباب التحریر میتواند از روش چنین تاکتیکی بی‌آلایش به زیباتر کردن هر چه تمام خیس هدایا یاری دهد . چه بسا از اسباب و اثاث التحریر میتوانید برای تزئین کردن کادو خویش به کارگیری نمایید به صورت نمونه از قیچی برای برش دادن کاغذهای رنگی برای زیباتر کردن کادو مورد نظرتان می‌توان بهره برد .

.

سازماندهی :

در حالتی که روی میز کارتان بیش تر از میزان به هم ریخته است اسباب تحریر و اداری خویش را که روزمره بیشتر با آن رمز و عمل دارید در نصیب مشخصی از میز عمل قرار دهید تا مطمئن گردید مدام در هنگام ضرورت خودکار و ورقه برگه یادداشت در دست شما موجود است . در شرایطی‌که شما نقاش و یا این که طراح می‌باشید در کسری از ثانیه چنانچه ایده ای به ذهنتان آمد می‌توانید سوای نگرانی ایده خویش را پباده سازی فرمائید .

.

شما در حین به کارگیری از ماژیک‌های علامتگذار هیجان زده میشوید :

در حالتی‌که حجم متعددی از جامدادی شمارا ماژیک‌های علامتگذار اشغال نموده است پس بدانید شما عشق متعددی به اسباب و اثاث التحریر دارید . آیا با خودتان تامل نموده اید که تا کنون چند دفعه از این مدل ماژیک‌ها استعمال نموده اید و یا این که چه مواردی بدین ماژیک‌ها نیاز پیدا می‌کنید؟ ولی برای شما صرفا داشتن ماژیک‌های علامتگذار رنگارنگ دارای اهمیت است و دوست دارید هر از یک‌سری گهگاه به کلکسیون اثاثیه التحریرتان بیفزایید .

.

شما حدود 20 دفتر کار خاطرات دارید :

آیا تا به درحال حاضر به دکان رفته و با تماشا کردن به محل کار خاطرات هیجان زده شده اید چه بسا در حالتی که نیازی به آن محل کار نداشته باشید مبادرت به خرید آن کرده اید؟ شما فقط نیستید با وجود این شما از محل کار خاطرات به کارگیری نمیکنید و برای سال‌های طولانی آن را محافظت میکنید و احتمال دارد برایتان خیره کننده باشد که تصور کنید آیا دست نوشته اینجانب قیمت آن را داراست که در آن صفحه‌ها خوشگل متن شود یا این که خیر؟

.

در یک روز خسته کننده از یک مغازه اثاثیه التحریر مشاهده فرمائید :

در‌حالتی که روزی خسته کننده داشتید سفارش میشود که از یک مغازه اسباب التحریر تماشا نمایید . دیدن اسباب و اثاث التحریرهای رنگارنگ و خوشگل درحال حاضر و هوای شمارا به کلی عوض می‌نماید .

.

شما نمی توانید تعیین نمائید که از کدام خودکار استعمال فرمایید :

هنگامی که شما یک گردهمایی اصلی دارید و تمام مقطع بایستی با خودکار بنویسید گزینش در اینجا برای شما طاقت فرسا خواهد شد که کدام خودکار را گزینش نمائید .

.

شما اسباب و اثاث التحریر خودتان را ذخیره میکنید :

هنگامی احتکار اسباب التحریر شما شدید شده باشد به یک مکان مطلوب برای ذخیره آن نیاز دارید . یک شیفته اثاثیه التحریر مدام فضاهای خاصی را دارا است که اسباب التحریر خویش را در آنجا حفظ نماید .

.
منابع :
.https://www.chapkhone.info

بخش‌های مرتبط

مجله والدین و کودک

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت