کترینگ مراسمات عروسی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

• سرویس کترینگ غذا چیست؟

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.مراسمات امروزی معمولا همراه با سرویس غذا برگزار می‌شوند. این خدمات غذا می‌توانند توسط کترینگ‌ها ارائه شوند. سرویس‌های کترینگ از پیشخدمت‌ها و گارسون‌ها می‌خواهند تا میزها را آماده کرده و مهمان‌ها را برای صرف غذا راهنمایی کنند. همچنین قبل از برگزاری مراسم، یک نماینده فروش به مشتری کمک می‌کند تا مواد غذایی، محل و دکوراسیون را در محدوده قیمت مورد نظر خود انتخاب کرده و روش صدور صورت‌ حساب را تنظیم کند.

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.همان طور که اشاره شد، کترینگ‌ها برای مهمانی‌ها، رویدادها و موسسات غذا فراهم می‌‌کنند. آن ‌ها می‌توانند برای حدودا 500 نفر در سالن پذیرایی و یا در جلسات کوچک غذا ارائه کنند. کترینگ‌ها بر اساس نیازهای مشتریان خود خدمات می‌دهند.

.

• کترینگ مراسمات عروسی

خدمات کترینگ تمام جنبه ‌های یک رویداد مانند مهمانی فارغ‌ التحصیلی، عروسی یا شام تجاری شرکت‌ها را مدیریت می‌کنند. نماینده فروش کیترینگ، مشتری را در انتخاب برنامه غذایی، دکوراسیون و تم کمک می‌ کند. خدمه کترینگ با توجه به خواسته‌های مشتری غذا تهیه می‌‌کنند. همچنین آماده سازی میزهای غذا، دکوراسیون و میزان روشنایی بر عهده آن هاست.

.

• پیشنهاد گزینه‌های متنوع

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.سعی کنید لیستی از غذاهای متنوع را به مشتریان خود ارائه دهید. یک منوی غذایی پایه ایجاد کنید و سپس گزینه‌ هایی را در کنار آن اضافه کنید. منوهایی را ارائه دهید که شامل غذاهای فصلی و یا غذاهای دریایی باشند. لیستی از غذاهای کم چرب و پرچرب، غذاهای گیاهی و چند مدل سالاد را تهیه کنید.

.

• انتخاب منوی مناسب

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.در انتخاب یک منوی مناسب حتما با مدیریت کترینگ مشاوره کنید و اطمینان یابید که مکان برگزاری مراسم خود را از قبل رزرو کرده اید. همچنین میتوانید از همکاران، دوستان و یا خانواده برای فهمیدن ترجیحات غذایی، آلرژی‌ها و نیازهای غذایی میهمانان مشورت و راهنمایی بگیرید.

.

• مزه دار کردن غذاها

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.هیچ وقت طعم غذاها را به دلخواه خودتان تغییر ندهید. پیشنهاد ما این است که دو گزینه دسر پیشنهاد دهید:

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.بهتر است یکی از آن ‌ها دسر سالم و دیگری دسری خامه ای و پرچرب باشد.

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.منوی غذا را با انواع غذاها موازنه کنید. تنها به گوشت و سیب‌زمینی اکتفا نکنید. همچنین سبزیجات مختلف و غذاهای گیاهی را به منو غذایی اضافه کنید. در صورت امکان، غذاهای ارگانیک هم ارائه دهید.

.

• ویژگی‌های کترینگ موفق

 

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.کترینگ برای موفق بودن باید همواره قدم بعدی در فرآیند سرویس دهی و تهیه غذا را پیش بینی کند. به عنوان مثال مواردی مانند سرگرمی، گل آرایی و چیدمان میز و صندلی باید در نظر گرفته شود.

– انواع متنوع کرم کارامل، کیک یخچالی، تیرامیسو، چیز کیک، انواع متنوع پودینگ ها، موس‌ها و ژله‌ها از گزینه‌های مناسب برای دسر پذیرایی می‌باشد.برای به چالش کشاندن یک کیترینگ میتوان به جزئیات آن توجه کرد. مهمترین جزئیات منوی غذاست. نه تنها تنوع غذاهای ارائه شده مهم است، بلکه غذا باید با دقت تمام انتخاب شود.

نکات دیگری که کترینگ خوب و بد را از هم متمایز می‌کند:

– طریقه پذیرایی از مهمان ها

– دیزاین محیط پذیرایی

– طراحی میزها و ظروف غذا

.
منابع:
.https://tashrifatfardad.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت