بهترین ترفندها برای زیبایی ناخن در تابستان

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
هنگامی که در گرمای تابستان از خانه بیرون می‌روید، می‌توانید همواره از زیبایی خود محافظت نمایید. در تابستان شما می‌توانید با رسیدگی‌های مختلفی، زیبایی ناخن‌های خود را دو چندان کنید. اما چگونه؟

مانیکور ناخن

برای آنکه زیبایی ناخن‌های خود را حفظ کنید، حتما مانیکور کنید. مانیکور کردن ناخن‌ها به شما کمک می‌کند تا ناخن هایتان مرتب باشند و جلوه خود را حفظ کنند. اگر می‌خواهید ناخن‌های شما شاداب باشند، به شما پیشنهاد می‌کنیم از مانیکور خاویاری برای رسیدن به این منظور استفاده نمایید.

زیبایی ناخن در تابستان ؛طراحی انگشت حلقه

یکی از راهکارهای داشتن ناخن زیبا در تابستان این است که توجه ویژه ای به طراحی انگشت حلقه خود داشته باشید. به این منظور می‌توانید برای این انگشت از ناخن خود، رنگ‌های براق تر استفاده کنید و یا اینکه رنگ این ناخن خود را به رنگ‌های جذاب تری انتخاب کنید.

سایه ناخن

برای آنکه ناخن‌های خود را به زیبایی طراحی کنید، می‌توانید از سایه ناخن استفاده نمایید. با این کار می‌توانید ناخن هایی طراحی کنید که چشم همه را به خود خیره کند.

انتخاب رنگ مناسب

یکی دیگر از راه کارها برای داشتن ناخن‌های زیبا در تابستان این است که رنگی مناسب انتخاب کنید. برخی از افراد رنگ‌های شاد و تابستانی را دوست دارند که اگر رنگ پوست شما برنزه باشد، این رنگ‌ها بسیار جذاب خواهند بود.

زیبایی ناخن در تابستان ؛ رنگ‌های براق

نظرتان راجع به رنگ‌های براق چیست؟ از رنگ‌های نئونی و براق استفاده کنید، هرچه روشن تر بهتر. اگر شما نمی توانید برای رنگ سایه ناخن خود تصمیم قطعی بگیرید یا می‌خواهید رنگ‌های متالیک را با بقیه رنگ‌ها مخلوط کنید، چرا هر دو را امتحان نمی کنید؟
می خواهید ناخن هایتان باکلاس و جذاب به نظر برسد؟ پس مقداری رنگ متالیک را در کنار یک رنگ ساده بزنید تا ناخن هایتان از یکنواختی دربیاید.

مانیکور فرانسوی

مانیکور فرانسوی یا همان فرنچ، یکی از جذاب ترین نوع مانیکور است. شما می‌توانید برای این مانیکور دو رنگ مکمل را انتخاب کنید و به شکلی بسیار خلاقانه آن‌ها را با هم ترکیب کنید.
حتی می‌توانید با استفاده از رنگ آمیزی سایه روشن یکی از جالب ترین و در عین حال قدیمی ترین نوع رنگ آمیزی است که جلوه بسیار زیبایی به ناخن‌های شما می‌دهد، مخصوصا اگر این کار را در تابستان و با استفاده از رنگ‌های صورتی و نارنجی انجام دهید.

سخن پایانی

همان طور که خواندید، روش‌های مختلفی برای زیبایی ناخن‌ها در تابستان وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها بهره بگیرید. این نکات را در خاطر بسپارید تا ناخن هایی زیبا داشته باشید.

.
منابع:
.https://mag.arayeshyab.com

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت