- لاستیک نخ زده قابل اطمینان نیست و برای حفظ جان سرنشینان و ایمنی خودرو سریعا باید لاستیک نخ زده تعویض شود.
- لاستیکهای نو را در اکسل جلوی خودرو نصب کنید تا با توجه به وزن بیشتر در اکسل جلو و کنترل بهتر فرمان، ایمنی خودرو بیشتر شود، در صورتی که به دلیل کمی وزن خودروها در اکسل عقب، باید چسبندگی خودرو به سطح جاده را با لاستیکهای سالم تر و با آج بیشتر جبران کرد و از انحراف خودرو در پیچهای تند جلوگیری کرد.
- هیچ وقت از بالانس چرخها غافل نشوید.
- از رینگ و لاستیک معیوب یا تعمیر شده هیچ وقت استفاده نکنید.
- در صورت مجهز بودن خودرو به سیستم ضد قفل ABS یا سیستم ضد لغزش ASR هیچ وقت سایز رینگ و لاستیک را بدون اصلاح وضعیت سیستم مدیریت مرکزی ECU تعویض نکنید زیرا سیستمهای مذکور، کارایی خود را از دست میدهند.
.
منابع:
.https://namnak.com