آموزش زیبا کردن ورودی خانه مناسب پاییز

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

آموزش زیبا کردن ورودی خانه مناسب پاییز
نکته مهم برای زیباتر کردن ورودی خانه در فصل پاییز، ساقه‌های ذرت را پشت یک صندلی قدیمی بایستانید تا بافت پاییزی به ورودی خانۀ خود بیفزایید. صندلی را با یک لحاف قدیمی، کدو تنبل‌های کوچک، و اقلام پاییزی دیگر تزئین کنید.
از این ایده‌های دکوراسیون زیبا در پاییز استفاده کنید تا سبک خیره کننده‌ای به ایوان خانۀ خود بیفزایید. با استفاده از گیاه‌های بالارونده و تاج‌های گل برای نمایش ایوان خانه، حتماً می‌توانید پاییز الهام بخش و زیبائی در ورودی خانۀ خود بیابید.

ورودی الهام بخش
اجازه دهید عناصر طبیعی پاییز در دکوراسیون ورودی خانۀ شما الهام بخش فصل باشند. ته سبدهای برداشت انگور را روزنامه قرار دهید و آن‌ها را از سیب‌های تازه پر کنید. ساقه‌های ذرت خشک شده را به دیرک‌های ایوان با سیم‌های پنهان شده زیر پارچه‌های کنفی بچسبانید. سپس از ذرت هندی، گیاه‌های بالارونده، چنگک‌های انگور، و چنگال برای اضافه کردن به تم برداشت، استفاده کنید.

ورودی پاییزی با فانوس‌های کاغذی
از فانوس‌های نارنجی کاغذی به عنوان روشی آسان و ارزان برای دکور ورودی خانه در پاییز استفاده کنید. برای ایجاد دوبارۀ این منظره، فانوس‌های کوچکتر را با استفاده از نخ‌های به رنگ روشن در سایه‌های نارنجی متنوعی به دیرک‌های بامبو بچسبانید. دیرک‌ها را در هر سمت در گلدان قرار دهید. این کار را با اضافه کردن تقارن به بته‌های کدو که زیر گلدان‌های مرتفع انباشته شده اند در سایزهای مختلف ادامه دهید. این منظره را با فانوس کاغذی نارنجی رنگ بزرگی که از مرکز در ورودی آویزان است، شایستۀ تحسین نمائید.

تاج گل پاییزی طبیعی
از رنگ‌های مات و عناصر طبیعی برای تزئین ورودی خود، با یک منظرۀ کلاسیک و آسان استفاده کنید. در ورودی خود را با یک تاج گل ماگنولیای مربع شکل که از فروشگاه خریده اید مطابق مد بیارائید و با شاخه‌های کوچک، غلاف، دانه‌ها، توت، گندم، و برگ که با استفاده از سیم به تاج گل وصل شده اند تزئین کنید.

تاج گل تزئینی طبیعی
با یک تاج گل تزئینی طبیعی به ورودی خانۀ خود اهمیت زیادی بدهید. از تخته‌های چوب سرو دو اینچی، پشت یک تختۀ چندلا، و توری سیمی یک حرف درست کنید. با اسپری رنگ، یک رنگ مشخص به آن حرف اسپری کنید. سپس آن را از خزه‌های شاداب پر کنید. به پشت آن حرف چیزهای قلاب مانند اضافه کنید تا به آسانی آن را بردارید، تمیز کنید، و گیاه‌های جدید اضافه کنید.

درب ورودی پاییزی با تاج گل و بنر
این تزئینات کاملاً طبیعی درب ورودی پاییز را با عناصری که به هم چسباندن آن‌ها آسان است جشن می‌گیرند. برای یک تاج گل پاییزی مد روز، ذرت هندی مینیاتوری، خزۀ سبزرنگ، و برگ‌های درخت بلوط را به یک تنه درخت توخالی (یک پایۀ شاخۀ گرد جایگزین مناسبی است) با استفاده از چسب یا سیم بچسبانید.
برای ساخت بنر پاییزی، حروف را روی یک جاکارتی نارنجی با استفاده از گلدان‌های بذر افرا، شاخه‌های کوچک، کلاه بلوط، و نی‌های خشک شده با چسب صنایع دستی بچسبانید. دو سوراخ بالای هر مربع نارنجی را پانچ کنید و یک ریسمان چند لا از سوراخ‌های بگذرانید. سپس ریسمان‌ها را از دو طرف گره بزنید و بنر را از میخ‌های کوچک آویزان کنید.

راه ورود پاییزی ساده
پیچیدگی را کنار بگذارید … طرح‌های ساده در پاییز می‌درخشند. یک تاج گل چمنی پوشیده از پر، یک کدو تنبل نارنجی کم رنگ روی یک صندلی، و گلدان زیبایی از گل‌های داودی کافی است تا به ایوان شما چشم انداز فصل برداشت را بدهد.

ایوان با حروف تزئینی و گل‌های داودی
هیچ چیز مثل کلکسیون‌های زرق و برق دار از گل‌های داودی از پاییز نمی گوید. آن‌ها را در گلدان‌هایی با رنگ روشن گذاشته و روی هر پله قرار دهید. برای آن که فردیت بیشتری به در ورودی بدهید، از چسب چوب استفاده کنید تا میخ پرچ‌های چوب بریده را به حروف تزئینی تختۀ سه لا بچسبانید. یک اسپری پلی یورتن شفاف تزئینات نهائی را از عناصر خارجی حفظ می‌کند.

نمایش فصل برداشت
ساقه‌های ذرت را پشت یک صندلی قدیمی بایستانید تا بافت پاییزی به ورودی خانۀ خود بیفزایید. صندلی را با یک لحاف قدیمی، کدو تنبل‌های کوچک، و اقلام پاییزی دیگر تزئین کنید. یک تاج گل سه بعدی ( که از یک مغازۀ صنایع دستی خریداری شده )، مجموعه‌ای از گیاه‌های بالاروندۀ پاییزی را نگاه می‌دارد.

گلدان پاییزی تزئینی
این چیدمان عالی آزاد و خلاقانه است… و نیازی به آراستن زیاد ندارد. داخل یک گلدان پلاستیکی، توده‌ای از قطعات فوم گل پلاستیکی برش یافته درست کنید. آن را با خزۀ اسپانیایی ( که می‌توانید از فروشگاه صنایع دستی تهیه کنید ) بپوشانید، در حالی که خزه‌ها را با میخ سبز در جای خود نگاه می‌دارید. گردنبندی از کنف اطراف گلدان درست کنید و چیدمان خود را با برگ‌های هنری، انواع توت، فانوس‌های چینی، لوتوس خشک شده، و دیگر چیزهای محبوب پاییزی که در بخش گل فروشی فروشگاه صنایع دستی یافت می‌شود کامل کنید. میخ‌های سبز کمک می‌کنند همه چیز را در جای خود قرار دهید.

نکتۀ :
اگر انتظار باریدن باران را دارید، چیدمان خود را داخل منزل نگاه دارید. بهترین کارکرد این چیدمان در ایوان مسقف است.

ورودی پرشاخ و برگ
عاشق عناصر پاییزی طبیعی باشید، مثل گیاه‌های بالارونده، اکالیفا، و برگ ها. این نمایش شامل همۀ آن‌ها است. ترکیب عناصر پاییزی پله‌ها را پر می‌کند، در حالی که گیاه‌های بالاروندۀ مصنوعی با سایز بزرگ با لبخندی حک شده به مهمانان خوشامد می‌گویند.

چیدمان پاییزی گلدانی
یک گلدان حلبی با سایز بزرگ راه کاملی برای نمایش چیدمان گل‌های پاییزی شما است، و یک طراحی استنسیل رنگارنگ آن را برای شما بی نظیر می‌کند. این کاشت آماده در ایوان شامل سرچشمه چمن بنفش، گل کلم پیچ، زنگ‌های مرجانی و آفتاب گردان می‌باشد.

تاج گل برگ پاییزی
برگ‌های هنری و انواع توت‌ها اطمینان می‌دهند که تلاش شما برای ساخت تاج صنایع دستی تا چند سال باقی خواهد ماند. برای ساخت آن، یک تاج گل فوم را با خزه اسپانیایی بپوشانید. همانطور که تاج گل را در یک دایره می‌سازید رنگ‌های برگ را جایگزین کنید. برای نگاه داشتن برگ‌ها در جای خود از میخ‌های سبز استفاده کنید. در آخر فلفل‌ها را با میخ بچسبانید.

ایوان رنگارنگ پاییزی
طرحی رنگی از فصل با مواد پاییزی زیبا و ارزان بگیرید. با درست کردن دو ظرف رنگی ساندویچ، بین دو قطعه چوب، میز ساده‌ای درست کنید. ما به تختۀ زیرین چرخ اضافه کردیم تا آن را قابل حرکت سازیم.

دسته گل تزئینی روی در
طراوت فصلی در این سبد گل آویزان ناشی از تازگی گل ادریس و چای است. خیلی ساده یک قلاب تزئینی را به در خود بچسبانید و یک دسته گل آنتیک را که از آب و شکوفه‌های پاییزی پر شده است آویزان کنید. این نمایش پاییزی برای چند روز تازه می‌ماند که برای جمع آوری بزرگ پاییزی شما و خوشامدگویی به مهمانان پاییزی ناخوانده کافی است.

چنگال باغ انگور با پوستۀ ذرت
با آویزان کردن یک چنگک قدیمی روی در پاییزی خود، به یک محصول انگور زندگی تازه بدهید. پوسته‌های خشک شدۀ ذرت روی شاخه‌های چنگک را با سیم ببندید که اگر خواستید بعداً آن را جدا کنید. از دو سرمیخ برای آویزان کردن چنگال روی در خود استفاده کنید.

نکتۀ :
میخ‌های اضافه یا سیم را اضافه کنید تا اطمینان یابید که اگر چنگال را روی دری که مرتباً استفاده می‌شود قرار می‌دهید، بسیار امن است.


دیدن منابع مطالب

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود