سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا

✅ سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا ، چیست و چگونه انجام می‌شود؟

چنانچه تابحال تجربه سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا را داشته‌اید حتماً از این موضوع مطلع هستید که یک هدیه در قالب نقاشی چهره تا چه اندازه می‌تواند برای هدیه گیرنده خوشحال کننده و رضایت بخش باشد و به عنوان یک یادگاری برای تمامی طول عمر ماندگار بماند و حس اینکه سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا ، توسط یک هنرمند ترسیم و نقاشی شود بسیار جالب توجه و خاص خواهد بود.

سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا می‌تواند یک کادوی ارزشمند و نفیس به عنوان هدیه و کادویی برای مناسبت روز مرد و روز پسر یا سالگرد تولد و آشنایی و دوستی و ازدواج با نامزد و شوهر برای یک پسر و یک مرد باشد ، که توسط خانواده، دوست و همسر به عنوان هدیه و کادویی تقدیم و اهدا شود تا چه اندازه می‌تواند برای ثبت احساسات دوستانه و محبت آمیز در این روزهای سخت و دشوار زندگی ، برای آقایان دلگرم کننده و رضایت بخش باشد.

✅ بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان

گالری لیلیت مفتخر است با کمک گرفتن از هنرمندان حرفه‌ای و بسیار مجرب، توانسته است این خدمات را به عموم مردم و علاقه‌مندان با شرایط بسیار مناسب ارائه نماید. همچنین به عنوان هدیه‌ای از طرف گالری لیلیت برای اولین سفارشتان از تخفیف 60% درصدی با قیمت مناسب و ارزان بهره‌مند خواهید شد.

✅ نحوه انجام سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا ، با تکنیک دیجیتال پینتینگ

نقاشی دیجیتالی که توسط هنرمند در گالری لیلیت انجام می‌گیرد، از لحاظ نحوه انجام کار بسیار شبیه به نقاشی با تکنیک‌های آبرنگ ، رنگ روغن و… می‌باشد. به اینصورت که هنرمند ابتدا نقاشی را ترسیم می‌کند و سپس بصورت لایه به لایه رنگ آمیزی آن را انجام می‌دهد، ولیکن در تکنیک دیجیتال هنرمند بجای استفاده از قلمو و کاردک و رنگ و بوم نقاشی، درعوض از قلم نوری و تبلت استفاده می‌نماید و بدین صورت نقاشی‌هایی بدیع را خلق می‌نماید.

با انجام سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا ، فایل باکیفیت نقاشی تحویل مشتری می‌گردد که می‌تواند آن را روی انواع تابلو بوم ، تخته شاسی ، پوستر ، کارت پستال ، پازل ، تابلو فرش ، بنر فلکسی و… چاپ نماید و یا اینکه از فایل با کیفیت سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا در پروفایل حساب کاربری شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استفاده نماید.

جهت اطلاع از شرایط و تعرفه انجام خدمات سفارش نقاشی پرتره پسر و چهره مرد و آقا ، می‌توانید از طریق لینک زیر وارد شوید:

https://lilit.ir/order-portrait

بخش‌های مرتبط
مجله هنرمجله دانستنی‌های هنر

ژورنال‌های لیلیت

مجموعه‌ای جامع از مجلات دانستنی‌ها و مطالب مفید با موضوعات گوناگون و متنوع

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود