ست کردن کفش زنانه با اجزای دیگر لباس

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

ست کردن کفش زنانه با کیف

این روش ست کردن یکی از قدیمی‌ترین روش‌های ست کردن اجزای استایل خانم‌هاست. تا همین چند سال پیش همین گزینه به عنوان تنها گزینه ست کردن کفش با اجزای دیگر پوشش خانم‌ها مطرح بود اما در حال حاضر عناصر و اجزای دیگری هم با کفش قابل ست شدن هستند. اما همچنان این روش یکی از رایج‌ترین و تاثیرگذارترین ست‌ها برای خلق یک استایل جذاب است.
-ساده‌ترین روش و رایج‌ترین روش ست کردن کفش و کیف، استفاده از رنگ‌های کاملا مشابه یا رنگ‌های با تناژ متفاوت اما از یک خانواده رنگی است. مثلا در یک مجلس رسمی، در کنار یک کفش پاشنه بلند از خانواده رنگ‌های نوود (رنگ بدن) مانند رنگ استخوانی، می‌توانید از یک کیف رنگی از خانواده نوود‌ها با رنگی مکمل مانند عسلی استفاده کنید.

-از تکنیک عنصر مشترک بین کفش و کیف استفاده کنید. گاهی رنگ غالب استایل و لباس شما یک چیزی است و رنگ کفش شما رنگی دیگر به گونه‌ای که از خانواده هم نیستند. مثلا لباسی تیره با کفشی به رنگ درخشان مانند طلایی، لیمویی یا زرد. حال به دنبال یک کیف برای ست کردن با کفش‌تان هستید تا کفش‌تان تنها عنصر رنگ متضاد استایل‌تان نباشد و بتوانید آن را با یک جز دیگر از استایل‌تان هماهنگ کنید. اما کیف هم رنگ با کفش یا از خانواده همان رنگ هم ندارید. در این صورت می‌توانید طی اقدامی خلاقانه یک وجه مشترک رنگی بین کفش و کیف‌تان ایجاد کرده و آن‌ها را با هم هماهنگ کنید. مثلا کافیست یک زنجیر طلایی به کیف‌تان آویزان نموده، یا یک شال مینیمال زرد به کیف‌تان اضافه کنید یا حتی پیکسلی با رنگ مشابه کفش‌تان به کیف بیافزایید. وجود هماهنگی در همین حد هم به زیبایی استایل شما می‌افزاید.

-قوانین مد و فشن هیچ وقت ثابت نخواهد بود. تا مدت‌ها پوشیدن دو جز ظاهری مانند کفش و کیف زنانه با رنگ‌های ظاهرا بی‌ربط نوعی ضعف در استایل وتیپ خانم‌ها محسوب می‌شد اما امروز تبدیل به یکی از رایج‌ترین ترندها شده‌اند. مثلا استفاده از یک کفش با رنگ نارجی یا آجری به همراه استفاده از یک کیف زنانه یا کوله سرخ آبی، نمایانگر طیفی از رنگ‌های گرم زیبا در کنار هم است در حالی که همین ترکیب در یک دهه قبل مورد پسند خانم‌ها نبود.

-نوع دیگری از ست کردن کفش و کیف خانم‌ها، به جنس این محصولات مربوط می‌شود. در این روش بهتر است جنس کفش و کیف دقیقا یکی باشد، مثلا در زمستان در کنار کفش‌های چرمی از کیف‌های چرمی استفاده شود یا در کنار کفش‌های جیر و نبوک از کیف‌های جیر و نبوک استفاده شود. یا در تابستان اگر از صندل‌ها و کفش‌های خنک پارچه‌ای استفاده می‌کنید سعی کنید در کنار آن از کیف‌های پارچه‌ای استفاده کنید.

.

ست کردن کفش زنانه با اکسسوری

در خانم‌ها نسبت به آقایان، امکان ست کردن کفش با عناصر بیشتری امکان‌پذیر است. مثلا ست کردن کفش با کلاه، ست کردن کفش با ساعت، ست کردن کفش با عینک، با دستبند و … نکته‌ای که وجه اشتراک همه این ست‌هاست شباهت یا مکمل بودن رنگ‌های آن‌هاست که باید رعایت شود.

.
ست کردن کفش با رنگ ناخن

این مورد هم جز جدیدترین روش‌های ست کردن کفش با عنصری از ظاهر استایل یک خانم است که در این روش کافی‌است شما از لاکی که هم رنگ کفش‌تان است استفاده کنید.

.
منبع:  https://aradshoes.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت