ترفندهای درآوردن النگو تنگ از دست

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

راه‌های مناسب برای درآوردن النگو از دست و روش دست کردن النگو

بعضی‌ها قبل از خرید سایز دستان خود را سنجیده‌اند و بعد از آن اقدام به خرید کردند و بعضی‌ها هم بی‌توجه به این موضوع النگوی مورد نظر را خریده اند. برخی افراد علی رغم توجه به سایز بزرگتر برای دستان خود با مشکل درآوردن النگو از دست مواجه هستند، چرا که ممکن است به خاطر افزایش وزن یا بالارفتن سن، مچ آنها هم بزرگتر شده باشد.

توصیه می‌کنیم سعی کنید تا جایی که می‌توانید قبل از اینکه النگو برای دست شما زیادی تنگ شود آن را از دستتان در بیاورید اما اگر این اتفاق افتاد می‌توانید راه‌های زیر را امتحان کنید.

به هر حال این اتفاق ممکن است به صورت غیر قابل پیش بینی رقم بخورد و شما در درآوردن النگو از دست با مشکل مواجه شوید. ما دو روش کاربردی را برای شما بیان می‌کنیم تا به وسیله آن بتوانید بدون درد و زخم شدن دست، النگو را خارج کنید. البته ممکن است در دیگر جاها راه‌های متفاوتی گفته باشند، اما سعی ما بر این بوده است که بهترین و مفید ترین روش‌های درآوردن النگوی تنگ را برای شما بیان کنیم:

  • درآوردن راحت النگو با آب و کف

دستان خود را خیس کنید و اطراف النگو را با مایع دستشویی کاملا به کف آغشته کنید و آرام آرام النگو را به صورت دورانی به سمت بیرون هدایت کنید و همزمان انگشت شست را به داخل کف دست فرو ببرید تا النگو راحت تر از دستتان بیرون بیاید.

  • درآوردن النگو با کیسه پلاستیکی و روغن

یکی دیگر از راه‌های درآوردن النگو از دست استفاده از کرم مرطوب کننده چرب همراه با کیسه پلاستیکی است، به جای کرم مرطوب کننده شما میتوانید از هر چیزی که باعث میشود دست شما حالتی چرب و لیز مانند به خود بگیرد استفاده کنید به عنوان مثال روغن خوراکی یا روغن گیاهی مثل (روغن بادام، روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن کنجد، روغن جوانه گندم، روغن مورد و… ) دست‌های شما را کاملا چرب می‌کند، بعد از اینکه آن قسمت از مچ دستتان که النگو هست آغشته کردید یک کیسه پلاستیکی را از زیر النگو رد کرده و سپس کیسه پلاستیکی را به آرامی به سمت بیرون بکشید تا النگو از دست شما دربیاید.

یکی دیگر از روش‌های مناسب برای خارج کردن النگو از دست یا روش دست کردن النگو، با استفاده از چسب، نایلون و مایع چرب کننده می‌باشد. شما با استفاده از این روش که فیلم آن را هم برایتان قرار داده ایم، به راحتی می‌توانید النگوی تنگ را دست کنید یا آن را از دستتان در بیاورید. این روش برای هر دو کار می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در حقیقت عمل کردن به آن زیاد سخت و وقت گیر نخواهد بود.

وسایلی که نیاز دارید، کیسه پلاستیکی، قیچی، مایع چرب کننده و نوار چسب 5 سانتی می‌باشد. مایع چرب کننده می‌تواند هر چیزی باشد که خاصیت سر خوردگی را برای پلاستیک و النگو افزایش دهد، از جمله می‌توانید از مایع ظرفشویی هم طبق همین کلیپ استفاده کنید.

ابتدا پنجه دست را توی هم فشار دهید، به قدری که به اندازه مچ دستتان شود. همانطور که می‌دانید، مشکل درآوردن النگو از دست یا دست کردن آن معمولا به خاطر پنجه‌ها است. ما با این کار میخواهیم پنجه‌ها را کوچک کنیم. حالا که پنجه دستتان را جمع کردید، نوار چسب را محکم دور آن بپیچید.

حالا پنجه شما به اندازه مچ دستتان جمع و جور شده است. در مرحله بعدی باید مایع چرب کننده را به اندازه کافی روی دست و نوار چسب بمالید تا خوب چرب و لیز شود.

مرحله سوم، استفاده از کیسه پلاستیکی است. کیسه را تا مچتان دست کنید، اگر میخواهید راحت تر از این هم النگو را دست کنید، بهتر است روی آن را دوباره چرب و لیز کنید.

حالا می‌توانید النگو را از روی پلاستیک دستتان کنید یا اگر النگو داخل دستتان هست، آن را خارج کنید. خیلی راحت و تضمینی با استفاده از این روش می‌توانید انواع تنگ ترین النگوها را از دست خود خارج کنید یا به دست خود کنید.

بهترین راهنمای انتخاب سایز دستبند و النگو | تیرتاج

.

بهترین زمان درآوردن النگو از دست

همانطور که در ابتدای متن به این موضوع اشاره کردیم که در چه زمانی بهتر است النگو بخریم، در این بخش از متن هم که امیدواریم برایتان مفید باشد، میخواهیم به موضوع بهترین زمان در آوردن النگوی تنگ از دست اشاره ای داشته باشیم. همانگونه که خریدن النگو در موقعی درست می‌تواند نجات بخش باشد، درآوردن آن هم در زمان درست راحت تر خواهد بود.

با توجه به گفته‌های کارشناسان بعد از ظهر و عصر مچ دست در بزرگترین حالت خود قرار دارد، پس با استفاده از این موضوع باید متوجه شویم که تایم عصر برای خارج کردن النگوی تنگ از دست زیاد زمان مناسبی نخواهد بود. در تایم عصر به این علت که فشار کاری و استفاده از دست زیاد بوده جریان خون در این ناحیه سبب افزایش قطر مچ دست خواهد شد.

بنابراین بهترین زمان تلاش برای خارج کردن النگو از دست تایم صبح خواهد بود. روش هایی که ما گفتیم را برای اجرای راحت تر و آسان تر می‌توانید در تایم صبح انجام دهید. لازم به ذکر است که آخرین راه برای خارج کردن النگوی تنگ از دست مراجعه به فروشندگان جواهر برای شکستن آن خواهد بود. پس اگر قصد تعویض النگو را ندارید، بهتر است که در خارج کردن آن دست نگه دارید.

.
منابع:
.https://zarmod.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت