جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط
اندازه آلت تناسلی در مردان یکی از مهم ترین موارد در افزایش اعتماد بنفس آن‌ها به شمار می‌آید. مردان همیشه در این مسئله وسواس ویژه ای به خرج می‌دهند. اصولا تمایل به افزایش سایز و رفع مشکلات آلت تناسلی منجر به درخواست جراحی زیبایی آلت تناسلی در مردان می باشد.
اولین جراحی زیبایی آلت تناسلی در اواخر دهه 1980 به منظور افزایش طول و یا افزایش ضخامت در ایالات متحده شروع شد. به علت نتیجه مناسبی که از جراحی‌های زیبایی آلت تناسلی حاصل شده است، بسیاری از مردان تمایل به انجام این جراحی دارند.

جراحی آلت تناسلی به چه منظور استفاده می‌شود؟

  • مناسب ترین جراحی برای مردانی می‌باشد که آلت تناسلی کوچک دارند.
  • به منظور درمان سرطان آلت تناسلی
  • رفع مشکلات مادرزادی
  • رفع قطع شدگی آلت تناسلی
  • جراحی افزایش طول آلت تناسلی

 

انواع جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان

 

جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان

ممکن است به منظور افزایش طول آلت تناسلی، روش‌های مختلفی به گوش شما رسیده باشد. که تمامی این روش‌ها تبلیغاتی بیش نیست و روش مناسبی برای درمان به شمار نمی آید. متخصص اورولوژی به منظور درمان و افزایش طول آلت تناسلی از جراحی استفاده می‌نماید.
از عمده ترین مواردی که در جراحی زیبایی آلت تناسلی درخواست می‌شود، جراحی افزایش طول آلت تناسلی مردان است. این روش یکی از پیچیده ترین روش‌های جراحی است و بعد از جراحی می‌توان نتیجه را مشاهده نمود.

افزایش ضخامت آلت تناسلی مردان

از دیگر روش‌های جراحی زیبایی آلت تناسلی مردان، افزایش ضخامت آن می‌باشد. این جراحی را می‌توان با افزایش طول آلت به طور همزمان انجام داد.
به منظور افزایش ضخامت از تزریق چربی و یا قرار دادن گرافت درم در ناحیه مورد نظر استفاده می‌شود. انتخاب روش مناسب برای افزایش طول آلت تناسلی با توجه به نظر پزشک می‌باشد.

جراحی کجی آلت تناسلی مردان

ابتدا باید مشخص شود که کجی آلت تناسلی در شما از نوع اولیه و یا ثانویه است. در صورت وجود کجی ثانویه با استفاده از جراحی می‌توان به درمان این مشکل پرداخت. روش‌های مختلفی همچون تزریق به آلت تناسلی، دارو درمانی و … برای رفع این مشکل وجود دارد ولی هیچ کدام از نظر پزشکی تایید نشده است. لذا اگر دچار مشکل کجی در آلت تناسلی خود هستید، بهتر است برای درمان به یک متخصص اورولوژی مراجعه نمایید.

هزینه جراحی زیبایی آلت تناسلی

این جراحی همان طور که قبلا اشاره شد، یکی از پیچیده ترین جراحی‌ها زیبایی به شمار می‌آید. جراحی زیبایی در مردان با توجه به نوع مشکل آن‌ها (افزایش سایز، افزایش ضخامت و یا رفع کجی) هزینه متفاوتی دارد. به همین علت به منظور اطلاع دقیق از هزینه جراحی زیبایی مردان به یک متخصص اورولوژی مراجعه کنید.

نتیجه گیری
استفاده از روش‌های نامناسب برای افزایش طول آلت و یا ضخامت ممکن است عوارضی به همراه داشته باشد. بنابراین برای انجام جراحی زیبایی آلت تناسلی با یک متخصص اورولوژی مشورت نمایید. گاهی ممکن است بیش از حد حساس شده باشید و نیاز به انجام این جراحی نداشته باشید.

.
منابع:
.http://drtorabparhiz.ir

بخش‌های مرتبط

مجله آرایش و زیبایی

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت