نشنیده‌ام ¦ نمایشگاه آثار مینا نیایش‌فر

Mina Niyayeshfar ¦ I Didn't Hear Exhibition

«گالری لیلیت شما را به دیدن این نمایشگاه برگزار شده دعوت می‌نماید»

هنرمند: مینا نیایش فر

❖ نشنیده ام ❖

در این نمایشگاه شاهد مجموعه آثاری متفاوت مفهومی هستیم. در این مجموعه تاثیرگذار پرندگانی مبهم را می‌بینیم که در فضایی خاکستری و خشک قرار گرفته اند، پرندگانی که گویی هرکدام می‌خواهند چیزی بگویند اما دریغ از آنکه انسان‌ها صدای آنها را نمی‌شنوند، که احتمالاً نام‌گذاری عنوان «نشنیده ام» توسط هنرمند از همین موضوع برگرفته شده باشد. در این مجموعه زیبا و خاص به نظر می‌رسد پرندگان در عین حال که آزاد هستند، اما اسیر دنیای ماشینی می‌باشند که انسان‌ها با نابود کردن طبیعت آن را ایجاد کرده اند.

خانم مینا نیایش فر هنرمند نقاش صاحب سبک، در مجموعه آثار ارزشمند و منحصربفرد «نشنیده ام» با ظرافت و مهارت زیادی آینده‌ای را به بینندگان نشان می‌دهد که ممکن است روایتگر غفلت آدمیان بوده باشد. اما نقطه امید بخش در آخرین اثر این مجموعه به چشم می‌خورد، پرنده‌ای که به سمت آسمان در حال پرواز و اوج گرفتن است و از محدودیت‌ها خود را نجات داده است و این یک جمع بندی زیبا و امید بخش برای این مجموعه آثار می‌باشد. آثار این مجموعه مفهومی بوده و هرکدام از تابلوها دقیقه‌ها و ساعت‌ها شخص بیننده را مجذوب می‌کند و به تفکر وا می‌دارد و هر شخصی با هر سطح نگرشی می‌تواند برداشت شخصی از آن را داشته باشد.

این مجموعه آثار فاخر و ستودنی مورد تمجید و تحسین داوران و منتقدان خارجی قرار گرفته و تعدادی از آن‌ها جزو آثار منتخب در سومین دوره رقابت Carapelli For Art 2020 توسط آکادمی هنرهای زیبا (واقع در شهر توسکانی ایتالیا) شده‌اند.

5ستاره / 56432 رأی

اخطار ! هرگونه کپی‌برداری پیگرد قانونی دارد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت