شما باید بدانید که چه چیزی یک کاغذ با کیفیت را ماندگار میکند. این مطلب به خود کاغذ بستگی دارد یعنی متن براق 100 پوندی (گرماژ کاغذ) برای روزنامهها، مجلات و بروشورها، در حالی که 24 پوندی برای سربرگها خوب است. با این حال برخی موارد هستند که باید دنبال کنید .کاغذ معتبرتر، ضخامت بیشتر .نه به این منظور که باید مجلات یا روزنامه و بروشورها را مانند مقوا منتشر کنید اما اضافه کردن ضخامت به مقاله خود میتواند اعتماد به نفس و اعتبار به شما ببخشد .
مهم نیست چه چیزی چاپ میکنید یا طراحی شما چقدر عالی است، اگر شما روی یک چاپ بد سرمایه گذاری کنید، فعالیتهای شما به هدر خواهد رفت. چقدر بد میشود اگر شما وقت و سرمایه زیادی صرف طراحی و درست کردن بروشور خود کنید و آن را با کیفیت ضعیف چاپ کنید. اگر میخواهید مواد پرینت شما بهترین باشد پس عالیترین آنها را انتخاب کنید. تنها بخشی از این معادله چاپ کردن بروشورها، تقویم، کارت پستال، آگهی و ولهها با کیفیت بالا و جوهری عالی است. انتخاب بهترین کاغذ برای پروژههای تبلیغاتی شما خیلی کار سختی نیست. این مطلب با درک این موضوع که چرا کاغذ عنصری بسار مهم است آغاز میشود .
مشتریها کیفیت تجارت شما را با کیفیت محصولات و خدمات شما میسنجند. مردم میخواهند تجارتی با کیقیت بالا داشته باشند .
کاغذ سفید برای اکثر برنامههای کاربردی خوب است زیرا رنگها میتوانند روی آن چاپ شوند. کارت پستالها در ضخامت 16 ماندگاری داشته و بروشورها در 70 تا 100 پوند با نوشته پر شوند. برای راحت نوشتن بهتر است با کاغذی بدون پوشش (سلفون) ادامه دهید. کاغذها با براق بودن به خوبی جلب توجه کرده و مناسب هستند. زیرا براق بودن کمک میکند تا طراحیهای رنگی نمایی واقعی داشته باشند. نوع مات انتخاب خوبی برای جلوه ظرافت و یا انحصار است. پوششهای خاص آبی مانند و یو وی برای تبلیغات توسط اضافه کردن لایهای درخشان و محافظت از چاپ مناسب هستند. بهتر است که قبل طراحی بدانید روی چه کاغذی قصد چاپ دارید. بنابراین میتوانید طراحی خود را مناسب با کاغذ خود مطابقت دهید. کاغذ براق، طراحی را جلوه داده ونوع مات برای تسخیر موضوع خوب است. همیشه نمونههایی را برای امتحان کردن چاپ کنید تا به معنای واقعی احساس کنید آنچه در دست شماست کاری مناسب است. کاغذهای ماندگار احساس قدرت و پایداری میدهند. انتخاب بهترین کاغذ چاپ به کمی توجه نیاز دارد. پایه و اساس را انجام داده تا از کار خود با اعتماد به نفس و افتخار یاد کنید و بدانید که مواد مستقیم بازاریابی برای به فروش رسیدن نیازمند زمان هستند.
⇩
〔دیدن منابع مطالب〕