گالری لیلیت اولین گالری ابداع کننده و برگزار کننده نمایشگاه با کیوریتور (نمایشگاه گردان) فناوری هوش مصنوعی از «روشانا» دستیار هوش مصنوعی خود رونمایی کرد!

گالری لیلیت به عنوان یکی از پیشروترین گالری‌های جهان، پس از ظهور هوش مصنوعی برآن شد که از این فناوری مدرن و مفید در گویندگی (نریشن) توضیحات و استیتمنت نمایشگاه‌های برگزار شده استفاده نماید و اینکار توسط کارشناسان حرفه‌ای و متخصص تیم فنی و هنری گالری لیلیت با کمک گرفتن از فناوری هوش مصنوعی، به خوبی اجرا گردید و مورد پسند بسیاری از مخاطبان و علاقه مندان گرامی قرار گرفت.
لیلیت اولین گالری واقعیت مجازی در جهان با کیوریتوری فناوری هوش مصنوعی در برگزاری نمایشگاه

پلتفرم گالری لیلیت مفتخر است که برای اولین بار در جهان با ادغام و تلفیق تکنولوژی واقعیت مجازی و فناوری هوش مصنوعی، توانسته نمایشگاه‌هایی پیشرفته و مدرن برگزار نماید و این ویژگی منحصربفرد را در اختیار همگان گذاشته است، تا همگان اعم از هنرمندان گرامی و کسب و کارها، مجموعه‌های گوناگون و برندها، بتوانند نمایشگاه خود را با بهره‌گیری از گویندگی فناوری هوش مصنوعی و تلفیق آن با تکنولوژی واقعیت مجازی با «ویژگی‌های فوق‌العاده ارزشمند»، برگزار نمایند و برای بازدیدکنندگان نیز تجربه ای جدید و به یادماندنی نیز خواهد بود.

از این رو همگام با پلتفرم‌های هوش مصنوعی شرکت‌های بزرگ جهان همچون: دستیار صوتی «الکسا» هوش مصنوعی شرکت آمازون و دستیار صوتی «کورتانا» هوش مصنوعی شرکت مایکروسافت و دستیار صوتی «سیری » هوش مصنوعی شرکت اپل، گالری لیلیت نیز تصمیم گرفت که دستیار صوتی و تصویری هوش مصنوعی خود را ارائه و همچنین برای آن یک نام انتخاب نماید. پس از روزها تحقیق و بررسی‌های بسیار بلاخره دستیار صوتی تصویری هوش مصنوعی گالری لیلیت «روشانا» نام گرفت. نام روشانا یا رُشانا برگرفته از کلمه‌ی روشن کننده و آگاهی دهنده است و همچنین یک اسم زنانهٔ اصیل باستانی ایرانی و هم معنی با نام رکسانا یا روکسانا می‌باشد.

پلتفرم لیلیت ® اولین هلدینگ برگزارکنندهٔ نمایشگاه با تکنولوژی واقعیت مجازی و استفاده از فناوری هوش مصنوعی است که با «بیش از ۶۰۰ سالن متنوع شیک و لوکس» (چنداتاقه و چندطبقه، با قابلیت شخصی‌سازی و تغییر محیط، دکوراسیون و اشیاء) و با «بیش از ۱۰۰۰ طرح قاب‌مجازی»، در حال حاضر در مقایسه با سایر پلتفرم‌های مشابه در دنیا، پیشرفته ترین و بزرگترین گالری هنری واقعیت مجازی در کل جهان می‌باشد، که با تجربهٔ برگزاری بیش از ۲۵۰ نمایشگاه هنری و با میانگین بیش از ۴۰ هزار بازدید شبانه روزی از سراسر جهان و داشتن مترجم هوشمند به ۱۶ زبان زنده دنیا، موفق‌ترین و پر بازدیدترین گالری بین المللی واقعیت مجازی نیز است؛ گالری لیلیت همچنین با ابداع کردن اولین گالری با گویندگی هوش مصنوعی و با ابداع و برگزاری اولین نمایشگاه در «جهان‌های ناممکن و فانتزی» ؛ پیشروترین و نوآورانه ترین گالری در کل جهان نیز می‌باشد؛ ضمناً پلتفرم لیلیت با دارا بودن بخش‌های گوناگون نظیر: دانشنامه هنر و هنرمندان، مجله و روزنامه آنلاین هنر، تماشاخانه و مدیاکلاب، آموزشگاه هنری مجازی و…، هم‌اکنون بزرگترین دانشنامه بیوگرافی هنرمندان ایرانی و بزرگترین رسانه و استارتاپ هنری فارسی زبان در کل جهان نیز می‌باشد که به منظور ارتقای سطح دانش هنری جامعه، به عنوان دانشنامه عمومی و رسانهٔ فعال در عرصهٔ هنر ایران فعالیت نموده است؛ همچنین علاوه بر تمامی این موارد، گالری لیلیت با «ویژگی‌ها و امکانات متعدد و بسیار ارزشمندی» که با مناسب‌ترین هزینه در جهت حمایت از هنرمندان گرامی در برگزاری نمایشگاه آثار ایشان ارائه می‌دهد، توانسته پر امکانات ترین گالری هنری در جهان نیز باشد که با افتخار درخدمت مخاطبان و اهالی محترم فرهنگ و هنر بوده و می‌باشد.

لیلیت یک گالری نوین است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و تکنولوژی واقعیت مجازی، به علاقه‌مندان به نمایشگاه امکان می‌دهد تا به صورت آسان و راحت، به بازدید از نمایشگاه دسترسی پیدا کنند. این گالری، اولین گالری واقعیت مجازی است که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است.

با استفاده از گالری لیلیت، علاقه‌مندان به هنر می‌توانند به صورت آنلاین به آثار هنری هنرمندان و محصولات کسب و کارها دسترسی پیدا کنند و با استفاده از واقعیت مجازی، تجربه ‌ای از بازدید یک نمایشگاه مدرن راداشته باشند. همچنین، این گالری به اشخاص و مشاغل امکان می‌دهد که به صورت آسان‌تر و با کمترین هزینه، آثار و محصولات خود را در سطح جهانی معرفی کند. گالری لیلیت قابلیت برگزاری نمایشگاه بصورت واقعیت مجازی و با گویندگی هوش مصنوعی دارد، این گالری از سراسر جهان بازدیدکننده دارد و اولین گالری واقعیت مجازی در جهان می‌باشد که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شده است.

گالری لیلیت با ارائه خدمات بصورت آنلاین، هزینه‌های سفر و اقامت در شهرهای مختلف برای دیدن نمایشگاه را کاهش می‌دهد. همچنین، به علاقه‌مندان به امکان می‌دهد تا به صورت آسان‌تر و راحت‌تر اقدام به بررسی آثار و محصولات نمایند.

علاوه بر موارد فوق، لیلیت همچنین اولین و بزرگترین گالری در کل جهان است که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، اقدام به برگزاری نمایشگاه می‌نماید.

با استفاده از گالری لیلیت، علاقه‌مندان به هنر و تمامی بازدیدکنندگان می‌توانند به صورت آسان و راحت، به نمایشگاه هنری دسترسی پیدا کنند و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، به اثر هنری دسترسی پیدا کنند. این گالری، با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، به علاقه‌مندان به هنر امکان می‌دهد تا به صورت آسان‌تر و راحت‌تر به اثر هنری دسترسی پیدا کنند و همچنین هنرمندان و مشاغل و کسب و کارها و برندها نیز می‌توانند به راحتی آثار و محصولات خود را در نمایشگاه واقعیت مجازی برگزار کنند و با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، به بررسی و تحلیل بازخورد و علاقه‌مندی مخاطبان خود بپردازند.

با توجه به اینکه گالری لیلیت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی و واقعیت مجازی، بستری را برای دسترسی آسان‌تر به هنر فراهم نموده، برای علاقه‌مندان به هنر و هنرمندان، فرصتی مناسب جهت دیدن و بررسی آثار هنری متفاوت و جذاب فراهم می‌شود. همچنین، با استفاده از این پلتفرم، هنرمندان می‌توانند به راحتی آثار خود را به سطح جهانی معرفی کنند و بازار فروش خود را گسترش دهند. پلتفرم لیلیت با توجه به ویژگی‌های بسیار ارزشمندی که جهت برگزاری نمایشگاه دارد، یکی از نوآورانه‌ترین و پربازده‌ترین پروژه‌های فناوری در حوزهٔ هنر است که به هنرمندان، علاقه‌مندان به هنر، مشاغل و کسب و کارها، برندهای تجاری و… فرصت مناسبی جهت دیدن و بررسی آثار و محصولات متنوع و جذاب را فراهم می‌کند.

• لینک بخش نمایشگاه‌های درحال برگزاری:
https://lilit.ir/exhibitions

• لینک بخش ویژگی‌ها، امکانات و قابلیت‌های فوق‌العاده ارزشمند برگزاری نمایشگاه در گالری لیلیت:
https://lilit.ir/exhibitions/features

• لینک بخش نمایشگاه مجازی تبلیغاتی:
https://lilit.ir/virtual-reality

• لینک بخش رزرو نمایشگاه:
https://lilit.ir/exhibitions/holding

• لینک اینستاگرام گالری لیلیت:
https://www.instagram.com/lilit_gallery

[تصاویر گرافیکی بکار رفته در این مطلب خبری، با هوش مصنوعی تولید شده‌اند]

• برچسب‌ها:
# گالری لیلیت ابداع کننده برگزاری نمایشگاه با کیوریتور هوش مصنوعی
# اولین گالری جهان با هوش مصنوعی
# رونمایی از روشانا هوش مصنوعی گالری لیلیت
# اولین گالری واقعیت مجازی مجهز به هوش مصنوعی در جهان
# روشانا اولین دستیار هوش مصنوعی گالری واقعیت مجازی
# اولین گالری واقعیت مجازی جهان مجهز به هوش مصنوعی
# اولین گالری جهان که به فناوری هوش مصنوعی مجهز شد

[kkratings]

می‌توانید این صفحه رویداد اطلاعیه خبری را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

Share on facebook
Share on pinterest
Share on twitter
Share on whatsapp
Share on linkedin
Share on google
Share on telegram
Share on email

📅 برای اطلاع از جدیدترین رویدادهای عرصه هنر و فرهنگ ایران و جهان، همراه روزنامه هنر در گالری لیلیت باشید

📢 ویژه‌های روزنامه هنر:

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طرح نو » آثار نقاشی خانم مهسا باویلی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «گل و گلشن» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نقش فیروزه» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «دختر فصلها» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «محله قدیمی» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طبیعت زیبا» آثار نقاشی خانم بیتا حاتم زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «بوم و رنگ» آثار نقاشی خانم الهه سعادت نژاد؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «موج نو» آثار نقاشی خانم حوریه هاشمی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «انعکاس» آثار نقاشی خانم فیروزه خدیوی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «نگاه» آثار نقاشی خانم بنفشه اسداله زاده؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «هنر و انسان» آثار نقاشی خانم معصومه استادی؛
در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛ <br> در گالری لیلیت برگزار شد

نمایشگاه «طعم شیرین رویاها» آثار نقاشی خانم زهرا مطبوع؛
در گالری لیلیت برگزار شد

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت