راهنمای میز کنار مبلی

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

یکی دیگر از وسایل پرکاربرد دکوراسیون خانه و وسایل مبلمان، میزهای کنار مبلی هستند. این میزها برای قرار دادن انواع مجلات و کتاب، قاب عکس، انواع گلدان، ساعت رومیزی و دیگر وسایل تزیینی مناسب اند. میز کنار مبلی جمع و جور بوده و برای فضاهایی با ابعاد کوچک بسیار مناسب و کاربردی است. همچنین این نوع میزها محلی برای قرار دادن و نگهداری وسایلی چون کنترل تلویزیون، تلفن و … استفاده می‌شود.

.

⇠ راهنمای خرید میز کنار مبلی

برای اینکه به راحتی میز کنار مبلی مورد نظر خود را انتخاب کنید، مواردی هستند که با رعایت آنها بهترین و مناسب ترین میز کنار مبلی را می‌توانید خریداری کنید.  برای مثال اتاق‌های نشیمن و یا پذیرایی وجود دارند که با سبکی مدرن و مینیمال طراحی شده اند؛  برای این محیط کنار مبلی با مدلی لاغر، ساده و بلند که از ترکیب رنگی چوبی و سفید باشد بسیار مناسب است. میز کنار مبلی که از چوب درخت گردو و از روی میزی شیشه لاکی ساخته شده باشد، هم بسیار ظریف و شیک کار شده و هم با تفاوتی که بین پایه و سطح رویه آن وجود داشت، یک ترکیب بندی خاص و زیبایی را به وجود می‌آورد.

مدل دیگری که از میزهای کنار مبلی ساخته شده بدین صورت است که سطح میز کاملا بر روی دسته مبل و دقیقا رو به روی شخص مصرف کننده قرار گرفته که برای مواردی چون صرف غذا و یا نوشیدنی و یا گذاشتن لپ تاپ بسیار مناسب می‌باشد. این نوع میزها به دلیل اینکه پایه‌های کوتاهی نسبت به سطح میز دارند، شاید در نگاه اول حس نامطمئنی را به خریدار انتقال دهد؛ اما باید بگوییم با سنگ مرمری که در پایه‌های این میز به کار رفته است، علاوه بر زیبایی سنگینی و استحکام کامل را در این نوع میز کنار مبلی ایجاد کرده است.

.

⇠ تفاوت میان میز کنار مبلی با میز عسلی در چیست؟

در ادامه مقاله راهنمای خرید میز کنار مبلی باید به تفاوت هایی که میان دو میز عسلی و کنار مبلی وجود دارد بپردازیم. میزهای کنار مبلی بیشتر کاربردی هستند و هدف اصلی از ساخت آنها داشتن عملکردی بهتر در کنار زیبایی ظاهری می‌باشد. شما می‌توانید میزهای کنار مبلی را با هر نوع چیدمان مبلمان و محدودیت‌های فضایی که دارید به راحتی در کنار مبلمان قرار داده و از آنها استفاده کنید. میزهای عسلی برای گذاشتن لپ تاپ یا کتاب پیشنهاد نمی شوند، اما میز کنار مبلی به گونه ای طراحی شده‌اند که کار با لپ تاپ یا تب لت و یا خواندن و نوشتن بر روی آنها بسیار آسان و راحت می‌باشد.

از دیگر کاربردهای میزهای کنار مبلی باید به چند منظوره بودن آن نیز اشاره کرد؛ برای مثال در قسمت هایی از کنار مبلی فضاهایی برای گذاشتن و نگهداری وسایلی چون مجلات یا کتاب و یا کنترل تلویزیون و … تعبیه و طراحی شده است. درحالیکه میزهای عسلی تنها با داشتن سطح رویه فقط مناسب برای گذاشتن یکی از وسایل پذیرایی یا کتاب و مجله است. میز کنار مبلی معمولا با اکثر مبلمان‌ها در طرح‌های مختلف قابل ست شدن بوده و می‌توانید آن را خریداری کنید. اما میز عسلی معمولا با مبلمانی که خریداری می‌کنید باید همشکل و یکی باشد. میزهای کنار مبلی دارای بدنه ای ساده و سطحی از جنس سنگ مرمر طبیعی می‌باشد.

.

منابع:
.https://bazarechoob.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت