راهنمای پرده اداری و محل کار

  • مشروح مطلب
  • مطالب مشابه
  • بخش‌های مرتبط

چه نوع و مدلی از پرده برای دکوراسیون اداری و محل کار مناسب تر می‌باشد؟

⇠ نکته‌ی اول : در ابتدا شما باید هدف خود را از به کارگیری پرده در محل کارتان مشخص کنید، اگر هدف تاریک کردن و کاهش نور محیط است باید از جنس‌های ضخیم تر استفاده شود ولی اگر هدف استفاده از آن به منظور زیبایی دکوراسیون و کاهش نسبی نور است قطعا انتخاب‌های دیگری پیش رویتان خواهد بود و می‌توانید از جنس‌های نازک تر یا مدل هایی که میزان پوشانندگی کمتری دارند و اغلب برای تزیین محیز کاربرد دارند، استفاده نمایید.

⇠ نکته‌ی دوم: یکی از مهم ترین مراحل انتخاب پرده برای دکوراسیون اداری و یا برای سایر محیط‌ها به رنگ و طرح آن مربوط می‌شود. مجموعه‌ی پایا دکور برای اینکه بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کند که  به سایر عناصر به کار رفته در محیط توجه کنید زیرا پرده ای که خریداری می‌شود باید سایر وسایل به خصوص مبلمان و صندلی ها، کف پوش و دیوارها هماهنگی داشته باشد و موجب افزایش منحصر به فرد بودن و جذابیت دکوراسیون اداری محیط کاریتان بشود.

⇠ نکته‌ی سوم: پس از تعیین رنگ و طرح ،شما باید اندازه و همچنین ضخامت پرده را تعیین کنید. برای مشخص کردن این پارامتر با ارزیابی محیطی که در اختیار است بهترین حالت را در نظر بگیرید. پیشنهاد می‌شود که اگر مساحت محیط داخلی شرکت یا محل کارتان کوچک است از پرده‌های کوچک با ضخامت کم استفاده کنید تا فضای زیادی را اشغال نکنند. البته بعضی مدل‌ها هم وجود دارند که کاملا در چارچوب پنجره قرار می‌گیرند و علاوه بر زیبایی حجم کم تری دارند.

.

انواع پرده برای دکوراسیون محیط اداری

1.پرده‌های کرکره ای: یکی از بهترین و متداول ترین انتخاب‌ها برای محیط‌های اداری می‌باشند که به دو صورت افقی و عمودی، از جنس آلومینیوم یا چوب و در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف قابل استفاده بوده و به آسانی می‌توانید آنها را با دکوراسیون محل کار ست کنید.

2.پرده‌های سیلویت: این نوع پرده از پارچه‌های مخصوصی ساخته شده‌اند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید میزان روشنایی محیط را کنترل کرده و همچنین از آن‌ها برای ایجاد سایه استفاده نمایید.

3.پرده‌های شید رول: قابل استفاده در محیط هایی با مساحت بزرگ، امکان چاپ تصاویر و یا لوگوی بر روی آن‌ها مقدور می‌باشد.

4.پرده کرکره ای رولی: از جنس پارچه ای و با تنوع بالای رنگ در بازار موجود می‌باشند و با استفاده از ان‌ها می‌توان نورپردازی دکوراسیون محیط‌های اداری با متراژ کم را به خوبی تنظیم نمود.

.

منابع:
.https://pardehland.com

اَپ لیلیت

دریافت رایگان اپلیکیشن لیلیت

error: هشدار ⚠️ محتوا محافظت می‌شود